ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Η KPMG και το The Tipping Point Program στο πλευρό των μαθητών και μαθητριών της Καλλιθέας

Η KPMG υποστηρίζει την ένταξη μαθητών/τριών της περιοχής της Καλλιθέας στο “The Tipping Point Program” για το σχολικό έτος 2023-2024 Facebook Twitter
0

Η KPMG μένει πιστή στον 3ο πυλώνα δράσης Κοινωνικής Υπευθυνότητας για τη δια βίου μάθηση και για πρώτη φορά παρουσιάζει μια νέα συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό (ΜΚΟ) “The Tipping Point” που στόχο έχει να συμβάλλει στη δημιουργία ενημερωμένων και ενσυνείδητων νέων, σε ότι αφορά τις ακαδημαϊκές επιλογές τους και τη μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η KPMG υποστηρίζει τη συμμετοχή μαθητών/τριών στην περιοχή της Καλλιθέας στην Αττική καθώς με τα νέα της γραφεία στο “THE WAVE” θέλει να «αγκαλιάσει» τη νέα της γειτονιά στο κέντρο της πόλης.

Με το πρόγραμμα αυτό, οι άνθρωποι της εταιρείας, από διάφορες βαθμίδες και θέσεις, αναλαμβάνουν το ρόλο του μέντορα με στόχο να συμβάλλουν ενεργά στην προετοιμασία των νέων για την αγορά εργασίας του αύριο, μοιράζοντας τις γνώσεις και την εμπειρία τους από τον κλάδο που προέρχονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολύτιμος αρωγός της πρωτοβουλίας αποτελεί η τεχνολογία, χάρη στην οποία τα στελέχη της KPMG και μέντορες του The Tipping Point, καταφέρνουν να «επισκεφθούν» ψηφιακά τις τάξεις μαθητών/τριών σε όλη την Ελλάδα με έναν σύγχρονο και άμεσο τρόπο, να συνομιλήσουν μαζί τους, και να τους βοηθήσουν να διευρύνουν τον επαγγελματικό τους ορίζοντα.

Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η δια βίου μάθηση και η εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων μας και δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τις δράσεις μας. Έτσι η συνεργασία μας αυτή έρχεται να ενδυναμώσει τη δέσμευσή μας, σε συνάρτηση με τον τέταρτο στόχο βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης, αλλά και σε συνέχεια της δέσμευσης της μέσα από το “Our Impact Plan” για την ευημερία της κοινωνίας που δραστηριοποιούμαστε. Είμαι βέβαιος ότι η συνεισφορά της KPMG στο πολύτιμο έργο του ΜΚΟ The Tipping Point θα συμβάλλει τόσο στην εξέλιξη της νέας γενιάς, όσο και στην επίτευξη μιας πιο βιώσιμης και συμπεριληπτικής κοινωνίας».

Η Αμαλία Κωνσταντακοπούλου, Co– Founder & Director του ΜΚΟ “The Tipping Point”, δήλωσε: «Στο The Tipping Point πιστεύουμε ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και σε προσλαμβάνουσες είναι βασικό δικαίωμα κάθε νέου/ας. Μέσα από τη συνεργασία μας με την ΚPMG στην Ελλάδα, χαιρόμαστε για την ένταξη ενός ακόμα σχολείου στο The Tipping Point Program, καθώς και για τη συμβολή αξιόλογων στελεχών της ως μέντορες, με στόχο να εμπνεύσουν μαθητές και μαθήτριες ανά την Ελλάδα».

Επιχειρείν
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM