Η ISOMAT ξεχώρισε με τη συμμετοχή της στο Hotel Experience 2024

Η ISOMAT ξεχώρισε με τη συμμετοχή της στο Hotel Experience 2024 Facebook Twitter
0

Η ISOMAT συμμετείχε με επιτυχία στο Hotel Experience 2024, το event του ξενοδοχειακού κλάδου που ξεχώρισε και πραγματοποιήθηκε στις 5 και 6 Οκτωβρίου 2024, στο Ωδείο Αθηνών, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της φιλοξενίας μέσα από μία πολυαισθητηριακή και δημιουργική εμπειρία για τους επισκέπτες.

Η ISOMAT ξεχώρισε με τη συμμετοχή της στο Hotel Experience 2024 Facebook Twitter

Το Hotel Experience κατάφερε να εμπνεύσει την αρχιτεκτονική κοινότητα και τους επαγγελματίες της φιλοξενίας, μέσα από έναν χώρο που μετατράπηκε σε ατμοσφαιρικό ξενοδοχείο με σινεφίλ αναφορές, εξυμνώντας την κινηματογραφική αισθητική και προσφέροντας στους επισκέπτες μία πρωτοποριακή εμπειρία επίσκεψης σε ξενοδοχείο. Το πρόγραμμα του event ολοκληρώθηκε με ομιλίες και workshops με διεθνείς καταξιωμένους ομιλητές από τον χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Η ISOMAT ξεχώρισε με τη συμμετοχή της στο Hotel Experience 2024 Facebook Twitter

Η ομάδα της ISOMAT ήταν εκεί, συστήνοντας σε όλους τους παρευρισκόμενους τις προηγμένες λύσεις που έχει αναπτύξει για τις ανάγκες της σύγχρονης αρχιτεκτονικής, οι οποίες συνδυάζουν άρτια την υψηλή αισθητική, τη μέγιστη λειτουργικότητα και τις επιταγές του Green Building. Το ενδιαφέρον των επαγγελματιών της φιλοξενίας, αλλά και του αρχιτεκτονικού κόσμου κέρδισαν τα ολοκληρωμένα συστήματα διακοσμητικών δαπέδων, που απογειώνουν τον σχεδιασμό και την άνεση των σύγχρονων χώρων φιλοξενίας, όπως είναι η μεσογειακής αρχιτεκτονικής πατητή τσιμεντοκονία, για εφαρμογή σε δάπεδα, τοίχους και χτιστά έπιπλα σε εντυπωσιακές τεχνοτροπίες, το άψογα εναρμονισμένο με το φυσικό περιβάλλον δάπεδο Stone Carpet με έγχρωμες φυσικές ψηφίδες, που προσφέρει μια διακοσμητική, αντιολισθητική επιφάνεια υψηλής αισθητικής, το vintage αισθητικής δάπεδο Terrazzo που επαναφέρει το κλασικό μωσαϊκό σε σύγχρονη εκδοχή, και το δάπεδο Flake Flooring, που προσδίδει εύκολα και γρήγορα μοντέρνο αισθητικό αποτέλεσμα σε συνήθεις στεγανωτικές στρώσεις και ρητινικά δάπεδα. Εξίσου αξιοσημείωτο ενδιαφέρον υπήρξε και για τα εντυπωσιακά συστήματα beach-entry pools, το απόλυτο trend που φέρνει τη φυσική αίσθηση της παραλίας στις πισίνες.

To event επιμελήθηκε ο Βασίλης Μπαρτζώκας και η Design Ambassador, σε συνεργασία με το γραφείο FLUX OFFICE, την αρχιτέκτονα και σκηνογράφο Εύα Μανιδάκη και τον αρχιτέκτονα Θανάση Δεμίρη, σε συμπαραγωγή με τον Άρη Μαρινάκη της Architectural Editions.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM