Η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise για την Παγκόσμια Ημέρα του καφέ

Για την παγκόσμια ημέρα του καφέ, η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coffee Berry διοργάνωσε συνέντευξη τύπου την 1η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Καφέ, στο Μουσείο Μπενάκη στο κέντρο της Αθήνας και παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας, κάνοντας πιο εμφανή από ποτέ την ακλόνητη πίστη της στη βιωσιμότητα και την κερδοφορία των καταστημάτων Franchise.

Προσβλέποντας στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, υποστηρίζει την αρχική επένδυση, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών, μέσα από τη λειτουργική δραστηριότητα του καταστήματος. 

Έτσι, όχι μόνο στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, αλλά δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους με όνειρα, στόχους και όρεξη για δουλειά να κάνουν το δικό τους επιχειρηματικό ξεκίνημα, έχοντας εμπράκτως τη στήριξη μιας από τις μεγαλύτερες και δημοφιλέστερες αλυσίδες του κλάδου στην Ελλάδα και όχι μόνο. 

Για την παγκόσμια ημέρα του καφέ, η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise Facebook Twitter

«Στόχος μας ήταν και παραμένει να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε κάθε γωνιά, με τον τρόπο που επιθυμούμε να τα προσφέρουμε, βασιζόμενοι στο τρίπτυχο της ποιότητας του προϊόντος, της καλαισθησίας του καταστήματος και της καλής εξυπηρέτησης. Η νέα μας στρατηγική πρόταση περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται, όχι μόνο για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου μας, αλλά συνεισφέρει και στην ελληνική επιχειρηματικότητα με δικές μας επενδύσεις», δήλωσε ο Χάρης Γρυπάρης, CEO  της Coffee Berry.

«Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανάπτυξη του δικτύου μας. Με επίκεντρο την νέα μας πρόταση που γνωστοποιήσαμε ευρέως σήμερα, υποστηρίζουμε έμπρακτα νέους επιχειρηματίες με όνειρα και φιλοδοξίες για μια δική τους επιχείρηση. Με στόχο τη συνεχόμενη, εντατική ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας, προσδοκούμε σε νέες συνεργασίες, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε υγιώς και με ταχείς ρυθμούς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», σημείωσε ο Νίκος Χατζηγεωργίου, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM