Η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise για την Παγκόσμια Ημέρα του καφέ

Για την παγκόσμια ημέρα του καφέ, η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coffee Berry διοργάνωσε συνέντευξη τύπου την 1η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα του Καφέ, στο Μουσείο Μπενάκη στο κέντρο της Αθήνας και παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας, κάνοντας πιο εμφανή από ποτέ την ακλόνητη πίστη της στη βιωσιμότητα και την κερδοφορία των καταστημάτων Franchise.

Προσβλέποντας στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, υποστηρίζει την αρχική επένδυση, με μακροχρόνιους διακανονισμούς, ώστε μέρος αυτής να αποπληρώνεται με την εξέλιξη των ετών, μέσα από τη λειτουργική δραστηριότητα του καταστήματος. 

Έτσι, όχι μόνο στηρίζει την ελληνική επιχειρηματικότητα, αλλά δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους με όνειρα, στόχους και όρεξη για δουλειά να κάνουν το δικό τους επιχειρηματικό ξεκίνημα, έχοντας εμπράκτως τη στήριξη μιας από τις μεγαλύτερες και δημοφιλέστερες αλυσίδες του κλάδου στην Ελλάδα και όχι μόνο. 

Για την παγκόσμια ημέρα του καφέ, η Coffee Berry παρουσίασε νέα πρόταση συνεργασίας Franchise Facebook Twitter

«Στόχος μας ήταν και παραμένει να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε κάθε γωνιά, με τον τρόπο που επιθυμούμε να τα προσφέρουμε, βασιζόμενοι στο τρίπτυχο της ποιότητας του προϊόντος, της καλαισθησίας του καταστήματος και της καλής εξυπηρέτησης. Η νέα μας στρατηγική πρόταση περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται, όχι μόνο για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου μας, αλλά συνεισφέρει και στην ελληνική επιχειρηματικότητα με δικές μας επενδύσεις», δήλωσε ο Χάρης Γρυπάρης, CEO  της Coffee Berry.

«Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ανάπτυξη του δικτύου μας. Με επίκεντρο την νέα μας πρόταση που γνωστοποιήσαμε ευρέως σήμερα, υποστηρίζουμε έμπρακτα νέους επιχειρηματίες με όνειρα και φιλοδοξίες για μια δική τους επιχείρηση. Με στόχο τη συνεχόμενη, εντατική ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας, προσδοκούμε σε νέες συνεργασίες, έτσι ώστε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε υγιώς και με ταχείς ρυθμούς, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό», σημείωσε ο Νίκος Χατζηγεωργίου, εμπορικός διευθυντής της εταιρείας.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index

Με Platinum διάκριση για πρώτη φορά και τιμητικό έπαινο για τη διάκρισή μας στην κατηγορία Best Progress, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα και η καινοτόμος προσέγγιση της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο.
THE LIFO TEAM
Mailo’s: Ο Νίκος Μουτσουρούφης τιμήθηκε με το Βραβείο Νέου Επιχειρηματία 2025 από το ΕΒΕΑ

Επιχειρείν / Mailo’s: Ο Νίκος Μουτσουρούφης τιμήθηκε με το Βραβείο Νέου Επιχειρηματία 2025 από το ΕΒΕΑ

Τα Mailo’s – The Pasta Project αποτελούν ένα καινοτόμο concept που ειδικεύεται στον τομέα της γρήγορης εστίασης και συνδυάζει την υψηλή γαστρονομία με τη φιλοσοφία της street food κουλτούρας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / ΔΕΗ και Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance σε νέα συνεργασία για ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM