Brand of the year η Πλαίσιο στα Digital Media Αwards

Brand of the year η Πλαίσιο στα Digital Media Αwards Facebook Twitter
0

Καινοτομία, πολυκαναλική εξυπηρέτηση, προσωποποιημένη ψηφιακή επικοινωνία, στοχευμένη προσέγγιση των κοινών της. Πρακτικές που χάρισαν στην Πλαίσιο, μία ιδιαίτερα τιμητική διάκριση και 10 ακόμα μοναδικά βραβεία στα Digital Media Αwards, τον θεσμό που καθιέρωσε η Boussias Communications και αναδεικνύει κάθε χρόνο τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων.

Συγκεκριμένα, η Πλαίσιο τιμήθηκε με την κορυφαία και πιο σημαντική διάκριση της διοργάνωσης “Digital brand of the Year”, μία διάκριση που αναγνωρίζει την ηγετική της θέση στον ψηφιακό χώρο και την παροχή omnichannel υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Παράλληλα, απέσπασε 10 ακόμη βραβεία για τις ενέργειές της σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας της, αξιοποιώντας πάντα τη δύναμη των ψηφιακών μέσων.

Πιο αναλυτικά:

  • Platinum βραβείο στην Ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία και Marketing.
  • 4 Gold βραβεία, στις κατηγορίες:
    • Best CSR Award της ομάδας Plaisiobots στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής.
    • Best Personalized Service για το 360ο personalization της ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας.
    • Best e-newsletter για την αξιοποίηση Email Marketing ήδη από το 1999.
    • Best Use of Social Media in Native Advertising για τις στρατηγικές συνεργασίες σε όλες τις Social Media Πλατφόρμες.
  • 2 Silver βραβεία, στις κατηγορίες:
    •  Best Search Marketing για την υλοποίηση στοχευμένης στρατηγικής Search Marketing.
    • Most Creative Native Advertising Campaign για την καμπάνια «Plaisio: The Home Show» με τον Σπύρο Σούλη.
  • 3 Bronze βραβεία, στις κατηγορίες:
    • Best Use of YouTube για την κορυφαία θέση στα YouTube Ads Leaderboard για το 2020.
    • Best Campaign for Launch/Re-launch για την καμπάνια της Black Friday 2020.
    • Best Home Page για την ανανέωση της αρχικής σελίδας του Plaisio.gr.
    •  

H βράβευση αυτή οφείλεται στην ομάδα της Πλαίσιο και το digital mindset των ανθρώπων της, το οποίο την κινητοποιεί να αξιοποιεί κατάλληλα όλα τα κάθε φορά διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία και να δημιουργεί περιεχόμενο που ξεχωρίζει για τη φρεσκάδα και την αυθεντικότητά του.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Επιχειρείν / Πέντε χρόνια GRIPP-SNF: Απολογισμός και επόμενα βήματα του προγράμματος

Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση του Πανελλήνιου Προγράμματος για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Νοσοκομειακών Λοιμώξεων και της Μικροβιακής αντοχής (GRIPP-SNF), που υλοποιήθηκε με αποκλειστική δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), καταγράφοντας σημαντική μείωση των νοσοκομειακών λοιμώξεων.
THE LIFO TEAM
DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Επιχειρείν / DIMAND: Παρουσίαση του Masterplan για την ανάπλαση της ιστορικής ζυθοποιίας ΦΙΞ, με την υπογραφή των Foster + Partners 

Περισσότεροι από 400 καλεσμένοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, ανάμεσα στους οποίους στελέχη της κυβέρνησης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς της πόλης και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και του Τύπου.
THE LIFO TEAM
Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Επιχειρείν / Η LAMDA Development υπογράφει στρατηγική συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM για την παροχή Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών στο The Ellinikon

Στην πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη που σχεδιάζεται εξ ολοκλήρου από την αρχή, κάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες εντός της ανάπτυξης.
THE LIFO TEAM
Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Επιχειρείν / Ετήσια Δημοσιογραφική Εκδήλωση για τη Lidl Ελλάς με τίτλο «Καλύτερη Ποιότητα Ζωής»

Στο πλαίσιο της καθιερωμένης εκδήλωσης, η εταιρεία παρουσίασε τη στρατηγική της και τη συνολική επίδραση των δραστηριοτήτων της στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
THE LIFO TEAM