Brand of the year η Πλαίσιο στα Digital Media Αwards

Brand of the year η Πλαίσιο στα Digital Media Αwards Facebook Twitter
0

Καινοτομία, πολυκαναλική εξυπηρέτηση, προσωποποιημένη ψηφιακή επικοινωνία, στοχευμένη προσέγγιση των κοινών της. Πρακτικές που χάρισαν στην Πλαίσιο, μία ιδιαίτερα τιμητική διάκριση και 10 ακόμα μοναδικά βραβεία στα Digital Media Αwards, τον θεσμό που καθιέρωσε η Boussias Communications και αναδεικνύει κάθε χρόνο τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων.

Συγκεκριμένα, η Πλαίσιο τιμήθηκε με την κορυφαία και πιο σημαντική διάκριση της διοργάνωσης “Digital brand of the Year”, μία διάκριση που αναγνωρίζει την ηγετική της θέση στον ψηφιακό χώρο και την παροχή omnichannel υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Παράλληλα, απέσπασε 10 ακόμη βραβεία για τις ενέργειές της σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας της, αξιοποιώντας πάντα τη δύναμη των ψηφιακών μέσων.

Πιο αναλυτικά:

  • Platinum βραβείο στην Ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία και Marketing.
  • 4 Gold βραβεία, στις κατηγορίες:
    • Best CSR Award της ομάδας Plaisiobots στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής.
    • Best Personalized Service για το 360ο personalization της ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας.
    • Best e-newsletter για την αξιοποίηση Email Marketing ήδη από το 1999.
    • Best Use of Social Media in Native Advertising για τις στρατηγικές συνεργασίες σε όλες τις Social Media Πλατφόρμες.
  • 2 Silver βραβεία, στις κατηγορίες:
    •  Best Search Marketing για την υλοποίηση στοχευμένης στρατηγικής Search Marketing.
    • Most Creative Native Advertising Campaign για την καμπάνια «Plaisio: The Home Show» με τον Σπύρο Σούλη.
  • 3 Bronze βραβεία, στις κατηγορίες:
    • Best Use of YouTube για την κορυφαία θέση στα YouTube Ads Leaderboard για το 2020.
    • Best Campaign for Launch/Re-launch για την καμπάνια της Black Friday 2020.
    • Best Home Page για την ανανέωση της αρχικής σελίδας του Plaisio.gr.
    •  

H βράβευση αυτή οφείλεται στην ομάδα της Πλαίσιο και το digital mindset των ανθρώπων της, το οποίο την κινητοποιεί να αξιοποιεί κατάλληλα όλα τα κάθε φορά διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία και να δημιουργεί περιεχόμενο που ξεχωρίζει για τη φρεσκάδα και την αυθεντικότητά του.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μαζί για τη Θεσσαλία: Η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean ανακοινώνουν αντιπλημμυρικό έργο στην πόλη των Τρικάλων με την υποστήριξη του The Coca-Cola Foundation

Επιχειρείν / Αντιπλημμυρικό έργο στα Τρίκαλα από την Coca-Cola στην Ελλάδα και το Global Water Partnership – Mediterranean

Το έργο ενισχύει την κλιματική ανθεκτικότητα της πόλης και συμπληρώνει την ουσιαστική στήριξη της εταιρείας στην ευρύτερη περιοχή από την πρώτη στιγμή των καταστροφικών πλημμυρών.
THE LIFO TEAM
ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Επιχειρείν / ΤΕΧΑΝ: Πολλαπλές διακρίσεις για τις πρωτοβουλίες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στα Green Brand Awards 2024

Με πέντε βραβεία -1 Platinum, 3 Gold και 1 Silver- διακρίθηκε η ΤΕΧΑΝ στα φετινά Green Brand Awards, ξεχωρίζοντας για τις πρωτοβουλίες «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» & τις δράσεις της για έναν πιο «πράσινο» πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Επιχειρείν / Ελληνικός Χρυσός: Χρονιά - ορόσημο το 2023 για τη βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία της ΒΑ Χαλκιδικής

Το 2023, ήταν ακόμη ένα έτος όπου η εταιρεία απέδειξε τη συνεχή προσήλωσή της στη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της υλοποίησης 146 έργων και δράσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, συνολικού ύψους 1,73 εκατ. ευρώ.
THE LIFO TEAM
Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Επιχειρείν / Χρυσό βραβείο και διπλή διάκριση για την καμπάνια της Affidea κατά του καρκίνου του μαστού

Απέσπασε δύο βραβεία στα Influencer Marketing Awards 2024 για την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Μια συνταγή για την πρόληψη».
THE LIFO TEAM