ΑΒ Βασιλόπουλος: Πολλαπλές διακρίσεις στα Diversity & Inclusion Awards και Loyalty Awards

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ξεχώρισε στα Diversity & Inclusion Awards και Loyalty Awards Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε για τις πρωτοβουλίες και τη στρατηγική της προσέγγιση στον τομέα της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και της επιβράβευσης των πελατών της, λαμβάνοντας συνολικά 13 βραβεία – 3 Gold, 7 Silver και 3 Bronze – στα φετινά Loyalty Awards 2025 και στα Diversity & Inclusion (D&I).  

Διακρίσεις στα Diversity & Inclusion Awards 2025 

Με Silver βραβείο διακρίθηκαν τρεις σημαντικές πρωτοβουλίες: 

Στην κατηγορία Retail, η υποψηφιότητα «Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη στην ΑΒ Βασιλόπουλος» απέσπασε Silver διάκριση, αναδεικνύοντας τις στοχευμένες ενέργειες για τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος ανοιχτού σε όλους, με ποικιλία εκπαιδευτικών προγραμμάτων και εργονομικών παρεμβάσεων. Ενδεικτικά, το 75% των εργαζομένων δήλωσε ότι «η διαφορετικότητα έχει αξία στην ΑΒ». 

Η πρωτοβουλία «Πρόσβαση στην Αγορά Εργασίας για Όλους-ες» διακρίθηκε αντίστοιχα στην κατηγορία «Ethnic Origin / Religion», για τη στήριξη προσφύγων και μεταναστών στην εύρεση εργασίας, σε συνεργασία με την International Rescue Committee.  

Παράλληλα, στην κατηγορία «Talent Acquisition», η υποψηφιότητα «Inclusive Hiring in Action» ξεχώρισε χάρη στην έμφαση που δίνεται σε δίκαιες και συμπεριληπτικές διαδικασίες πρόσληψης, μέσω εκπαιδεύσεων, χρήσης συμπεριληπτικής γλώσσας στις αγγελίες και καθορισμένων δεικτών απόδοσης.  

Η εταιρεία διακρίθηκε με Bronze βραβείο στην κατηγορία «Internal Communication & Employee Engagement» για την ενέργεια «Καμπάνιες που Ενώνουν», η οποία εστιάζει στην ενδυνάμωση των εργαζομένων και τη δημιουργία θετικών εμπειριών μέσα από εσωτερικές δράσεις επικοινωνίας, όπως θεματικές καμπάνιες σε διεθνώς αναγνωρισμένες ημέρες και μήνες (π.χ. Ημέρα της Γυναίκας, Μήνας Υπερηφάνειας), webinars, panels, συγκεντρώνοντας χιλιάδες συμμετοχές.   

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ξεχώρισε στα Diversity & Inclusion Awards και Loyalty Awards Facebook Twitter

Διακρίσεις στα Loyalty Awards 2025

Η AB Plus πρωταγωνίστησε με 3 Gold βραβεία

Στην ενότητα «Best New Product / Service Loyalty Initiative», για τον καινοτόμο μηχανισμό επιβράβευσης. Στο «Best Use of Marketing Campaign» για την υποψηφιότητα «AB Plus: Βρέχει 6ευρες!» και στην κατηγορία «Best Use of CRM» για την «AB CRM – Ολιστική Ψηφιοποιημένη Εμπειρία και Προσωποποίηση με Salesforce Marketing Cloud». Η εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών και η στοχευμένη επικοινωνία διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της πελατειακής εμπειρίας και στην ενδυνάμωση της σχέσης με τους καταναλωτές.   

Silver διακρίσεις:  

Στην κατηγορία «Best Long Term Initiative», η εταιρεία τιμήθηκε με Silver βραβείο για την υποψηφιότητα «AB Plus: Μία σταθερή αξία 28 ετών που συνεχώς εξελίσσεται», αναγνωρίζοντας τη διαχρονική καινοτομία και την προσαρμογή του προγράμματος στις ανάγκες των πελατών.  

Στην ενότητα «Best Use of Rewards & Incentives», ξεχώρισε επίσης για την υποψηφιότητα «AB Plus: Επιλέγεις εσύ την επιβράβευσή σου», χάρη στη δυνατότητα που προσφέρει στους πελάτες να επιλέγουν πώς και πότε θα εξαργυρώσουν τους πόντους τους, είτε σε επιταγές έκπτωσης ή σε δωρεάν προϊόντα. 

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ξεχώρισε στα Diversity & Inclusion Awards και Loyalty Awards Facebook Twitter

Επιπροσθέτως, στην κατηγορία Best Use of Mobile, διακρίθηκε για το «AB App: Η Απόλυτη Mobile Εμπειρία Loyalty», που προσφέρει προσωποποιημένες προσφορές, ψηφιακές επιταγές, παιχνίδια και εύκολη διαχείριση του προγράμματος από το κινητό, δημιουργώντας μια πλήρη και δυναμική mobile εμπειρία. 

Στην κατηγορία Best in Omnichannel, κατέκτησε βραβείο για την «AB Plus, η Omni Channel Εμπειρία Επιβράβευσης», ως αναγνώριση της πολυδιάστατης εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της, συνδυάζοντας φυσικά και ψηφιακά κανάλια για εύκολη πρόσβαση και εξατομικευμένες προσφορές. 

Bronze διακρίσεις: 

Στην ενότητα «Best in Retail στα Loyalty Awards 2025», το Πρόγραμμα Πιστότητας AB Plus  απέσπασε Bronze βραβείο, για την εντυπωσιακή του απόδοση και τα εξαιρετικά αποτελέσματα, αναδεικνύοντας την ΑΒ Βασιλόπουλος ηγέτιδα στο loyalty marketing στην ελληνική αγορά.  Τέλος, ως «Most Innovative Initiative», ξεχώρισε η υποψηφιότητα «Δίπλα στους ανθρώπους μας, με σύμμαχο την AB Plus!», αναδεικνύοντας την καινοτομία του προγράμματος που επιβραβεύει τους 12.596 εργαζομένους της με εξατομικευμένες προσφορές και ειδικά δώρα.  

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Επιχειρείν / Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει τη θέση του στις διεθνείς αγορές ενέργειας με τη νέα θυγατρική PPC Trading

Η PPC Trading θα αναλάβει την κεντρική εκτέλεση των δραστηριοτήτων εμπορίας ενέργειας σε επίπεδο χονδρικής, καθώς και τη βελτιστοποίηση του ενοποιημένου ενεργειακού χαρτοφυλακίου της ΔΕΗ.
THE LIFO TEAM
Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index

Επιχειρείν / Η Lidl Ελλάς πρωτοπόρος στην υπεύθυνη επιχειρηματικότητα με Platinum Διάκριση στον Δείκτη CR Index

Με Platinum διάκριση για πρώτη φορά και τιμητικό έπαινο για τη διάκρισή μας στην κατηγορία Best Progress, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα και η καινοτόμος προσέγγιση της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο.
THE LIFO TEAM
Mailo’s: Ο Νίκος Μουτσουρούφης τιμήθηκε με το Βραβείο Νέου Επιχειρηματία 2025 από το ΕΒΕΑ

Επιχειρείν / Mailo’s: Ο Νίκος Μουτσουρούφης τιμήθηκε με το Βραβείο Νέου Επιχειρηματία 2025 από το ΕΒΕΑ

Τα Mailo’s – The Pasta Project αποτελούν ένα καινοτόμο concept που ειδικεύεται στον τομέα της γρήγορης εστίασης και συνδυάζει την υψηλή γαστρονομία με τη φιλοσοφία της street food κουλτούρας.
THE LIFO TEAM
Ο Όμιλος ΔΕΗ και ο Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance εγκαινιάζουν νέα συνεργασία για την ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Επιχειρείν / ΔΕΗ και Οργανισμός Hydropower Sustainability Alliance σε νέα συνεργασία για ενίσχυση των πρακτικών βιωσιμότητας στην υδροηλεκτρική παραγωγή στην Ελλάδα

Η συνεργασία αυτή αποτελεί σημαντικό βήμα στη συνολική στρατηγική του Ομίλου ΔΕΗ να ηγηθεί της ενεργειακής μετάβασης στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση στις επιδόσεις σε θέματα Περιβάλλοντος, Κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG)
THE LIFO TEAM