Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πέθανε η κόρη του Αντώνη Σαμαρά σε ηλικία 34 ετών

Τι να κάνεις αν σε τσιμπήσει σφήκα, αράχνη ή τσούχτρα

Θάνατος Λένας Σαμαρά: Συλλυπητήρια μηνύματα από όλο τον πολιτικό κόσμο

Συγκινεί single dad που νίκησε τον καρκίνο και κέρδισε 1 εκατ. σε λοταρία - «Θέλω να πάω τα παιδιά μου στην Ελλάδα»

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 48 ετών ο Μπράντον Μπλάκστοκ, πρώην σύζυγος και μάνατζερ της Κέλι Κλάρκσον

σχόλια