Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πέθανε ο ηθοποιός Γεράσιμος Μιχελής - Υποδυόταν τον «κακό» στο «Παρά πέντε»

Ο Γεράσιμος Μιχελής είχε τη νόσο του κινητικού νευρώνα, αποκάλυψε ο Μιχάλης Οικονόμου

Γεράσιμος Μιχελής: «Πόση αγάπη έχω ακόμη να προσφέρω;» - Οι αναρτήσεις του για το πρόβλημα υγείας του

Καιρός - Μαρουσάκης: «Φυσικό κλιματιστικό» κρατά τον καύσωνα μακριά - «Ψυχρό μέτωπο» από την Παρασκευή

Ιαπωνία: Η ταχύτητα του ίντερνετ είναι τόσο γρήγορη που μπορεί κατεβάσει όλο το Netflix σε 1 δευτερόλεπτο

σχόλια