Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Οι αόρατοι ντελιβεράδες της Wolt και του efood: Μια νέα «Μανωλάδα» έξω από την πόρτα σου
Ντόμινικ Αμερένα: «Έκανα το πειραματόζωο σε ιατρικές δοκιμές για να έχω χρόνο να γράφω ελεύθερα»
Πανετόνε: Αυτά τα 10 είναι τα καλύτερα!
Λάμπρος Κωνσταντάρας: Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται καταγγελία εις βάρος γνωστού τραγουδιστή για σεξουαλική κακοποίηση
Tρομοκρατική επίθεση στο Σίδνεϊ: 12 νεκροί, 29 τραυματίες και δύο συλλήψεις - Βίντεο από την επίθεση
σχόλια