Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Ολυμπιονίκης Τζοσάια Ραϊσουκέ

Πάπας Λέων ο 14ος: Ποιος είναι ο πρώτος Αμερικανός ποντίφικας

Μπιλ Γκέιτς εναντίον Έλον Μασκ: «Σκοτώνει τα φτωχότερα παιδιά του κόσμου»

Πάπας Λέων ο 14ος: Η στιγμή που μιλά στον εξώστη του Αγίου Πέτρου - Το πρώτο μήνυμα με μια έκπληξη

Έκρηξη στον Νέο Κόσμο: Με εγκαύματα στο κεφάλι 15χρονη

σχόλια