Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Βασίλης Σπανούλης: Με τρεις λέξεις απάντησε στην ατάκα Σενγκιούν ότι «ο Γιάννης Αντετοκούνμπο δεν ξέρει να πασάρει»

Tyler Robinson: Γιατί σκότωσε τον Τσάρλι Κερκ; - «Είχε σχέση με τρανς συγκάτοικό του»

Σύρος: Αναχώρησε για τη Γάζα το πλοίο της ελληνικής αποστολής «Οξυγόνο»

Μυτιλήνη: Σκηνοθέτησε ληστεία για μην μάθει η οικογένειά του ότι ξόδεψε 760 ευρώ

Γιάννης Αντετοκούνμπο για χάλκινο μετάλλιο στο Eurobasket 2025: «Είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα της ζωής μου»

σχόλια