Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Πάνος Ρούτσι: Στον Ευαγγελισμό μετά από λιποθυμικό επεισόδιο - Τι έδειξαν οι εξετάσεις

Σούπερ μάρκετ: Μείωση 3% - 35% σε πάνω από 2.000 προϊόντα - Αναλυτικά ο κατάλογος

Παιχνίδια εγκεφάλου: Νέα μελέτη δείχνει πώς «ξυπνούν» τον νου και καθυστερούν τη γήρανση

«Ήθελα να σκοτώσω όσους περισσότερους μπορούσα»: Αμετανόητος ο δράστης της επίθεσης με τσεκούρι στη ΔΟΥ Κοζάνη

Yπήρξε έστω και μία μέρα τα τελευταία 15 χρόνια που δεν μπήκες Instagram; Δεν υπήρξε. Δεν είσαι ο μόνος.

σχόλια