#DearInfluencers: Μια καμπάνια από το Dove που κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς

#DearInfluencers: Μια καμπάνια από το Dove που κατάφερε να αλλάξει τους κανόνες ομορφιάς Facebook Twitter
0

Το Dove, πιστό στο όραμα του να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους, θέλει να αναδείξει ένα σημαντικό και επίκαιρο πρόβλημα, αυτό της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους. Στο πλαίσιο αυτό, δημιούργησε την local καμπάνια #DearInfluencers, μια ανοιχτή επιστολή προς τους Influencers στην Ελλάδα, ζητώντας τους κάτι απλό αλλά σημαντικό. Κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα διαφημιστικά τους post να το δηλώνουν, ώστε τα νέα κορίτσια να μπορέσουν να δουν την ομορφιά πίσω από τα φίλτρα και να αγαπήσουν τον εαυτό τους ακριβώς όπως είναι.

Μέσα από ένα μεγάλο κάλεσμα για αλλαγή το Dove παρότρυνε το κοινό να υπογράψει το αίτημα στο dearinfluencers.gr και να στηρίξει την πρωτοβουλία, με τις συμμετοχές να ξεπερνούν κάθε προσδοκία! Με εφόδιο τις χιλιάδες υπογραφές που συγκεντρώθηκαν και σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς της αγοράς, το Dove συνέβαλε ώστε να συμπεριληφθεί το πολύ σημαντικό θέμα των φίλτρων και των επεξεργασμένων εικόνων στο Ειδικό Παράρτημα του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας (ΕΚΔ-Ε) που αφορά στο Influencer Marketing.

Δείτε εδώ το ευχαριστήριο video από το Dove

Έτσι, με το νέο Ειδικό Παράρτημα, οι διαφημιζόμενοι, οι διαφημιστικές εταιρείες και οι influencers δεσμεύονται να ενημερώνουν το κοινό κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα και επεξεργασμένες εικόνες στα διαφημιστικά τους post.

Ακολουθώντας εδώ και χρόνια αυτούς τους κανόνες, το Dove δείχνει το δρόμο προς ένα πιο υγιές και υπεύθυνο διαφημιστικό τοπίο, ώστε τελικά οι νέοι να σταματήσουν να συγκρίνονται με μη ρεαλιστικά πρότυπα και να πιστέψουν στη δική τους, αληθινή ομορφιά!

Όπως δήλωσε η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever: «Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που υπέγραψε το αίτημα και στήριξε την πρωτοβουλία μας, ώστε μαζί να βοηθήσουμε τη νέα γενιά να βρει τη χαμένη της αυτοπεποίθηση! Στο Dove αλλά και στη Unilever συνολικά συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε ουσιαστικές δράσεις προκειμένου να ενδυναμώσουμε την επόμενη γενιά, γύρω από το θέμα της αυτοπεποίθησης του σώματος και την αποδοχή της διαφορετικότητας του καθενός, ώστε να μπορέσουν οι νέοι να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους».

Παράλληλα, όπως δήλωσε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ): «Το νέο παράρτημα του ΕΚΔ-Ε για το Influencer Marketing αποτελεί παράδειγμα άριστης συνεργασίας μεταξύ φορέων και brands. Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συνεργασία, για το αποτέλεσμα και για το Dove που, παίρνοντας θέση για ένα πολύ σοβαρό θέμα της εποχής μας, όπως η αυτοεκτίμηση των νέων, κάνει πράξη το Better Marketing».

Μέσα από την καμπάνια #DearInfluencers το Dove κατάφερε να ενώσει κοινό, Influencers αλλά και τους αρμόδιους φορείς σε έναν κοινό σκοπό: να βοηθήσουμε τη νέα γενιά να βρει ξανά τη χαμένη της αυτοπεποίθηση! Με όχημα αυτή την αλλαγή, το Dove συνεχίζει να αγωνίζεται μέσα από στοχευμένες δράσεις για μια πραγματικότητα όπου οι νέοι θα ορίζουν την ομορφιά με τους δικούς τους κανόνες.

Ομορφιά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Legacy beauty clinic: Η κοσμητική ιατρική στην πιο σύγχρονη εκδοχή της

Ομορφιά / Legacy Βeauty Clinic: Η κοσμητική ιατρική στην πιο σύγχρονη εκδοχή της

Με πρωτοποριακές συνδυαστικές θεραπείες και καινοτόμα πρωτόκολλα περιποίησης, υπάρχουν λύσεις για όλες τις ανάγκες και σίγουρα θα βρεις σίγουρα αυτό που σου ταιριάζει για να αναβαθμίσεις την εμφάνιση και την ψυχολογία σου.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Heliodor της Pharmasept: Η ελληνική καινοτομία που επαναπροσδιορίζει την αντηλιακή προστασία

Ομορφιά / Heliodor της Pharmasept: Η ελληνική καινοτομία που επαναπροσδιορίζει την αντηλιακή προστασία

Πώς θα ήταν αν μπορούσατε να προστατεύσετε την επιδερμίδα σας από την πρώτη στιγμή της έκθεσης στον ήλιο, χωρίς αναμονή και χωρίς συμβιβασμούς; Η Pharmasept απαντά με τη σειρά «Heliodor», μια πρωτοποριακή καινοτομία με κατοχυρωμένο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, που αλλάζει τα δεδομένα στην αντηλιακή φροντίδα.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
Black Swan: Φροντίζει τη φυσική σου ομορφιά με υπηρεσίες αληθινής φροντίδας

Ομορφιά / Black Swan: Φροντίζει τη φυσική σου ομορφιά με υπηρεσίες αληθινής φροντίδας

Κάθε επίσκεψη στο Black Swan είναι μια ευκαιρία χαλάρωσης και απόλαυσης που σου χαρίζει όλα όσα χρειάζεσαι για να νιώσεις την ανανέωση και την ανάδειξη των φυσικών χαρακτηριστικών σου.
THE LIFO TEAM
Το restart της περιποίησης: Όσα χρειαζόμαστε για να φροντίσουμε σωστά την επιδερμίδα μας το φθινόπωρο

Ομορφιά / Το restart της περιποίησης: Όσα χρειαζόμαστε για να φροντίσουμε σωστά την επιδερμίδα μας το φθινόπωρο

Επαναπροσδιορισμοί της καθημερινής ρουτίνας και της αντηλιακής προστασίας, ανάγκη για περισσότερη ενυδάτωση και στοχευμένες κινήσεις για λαμπερό δέρμα.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ