ANEW: Η επιστήμη πίσω από την εμβληματική σειρά περιποίησης προσώπου της Avon

ANEW: Η επιστήμη πίσω από την εμβληματική σειρά περιποίησης προσώπου της Avon

Γιορτάζοντας τα 28 της χρόνια, η σειρά περιποίησης επιδερμίδας ANEW της Avon προσκαλεί τις γυναίκες σε όλο τον κόσμο να γιορτάσουν την ομορφιά που πηγάζει από το να ανακαλύπτουν και να διαμορφώνουν το μέλλον τους.


Σε αυτή τη νέα εποχή, η ANEW αλλάζει δυναμικά την εικόνα της με έναν ελκυστικό, καινοτόμο, μοντέρνο και ισχυρό τρόπο, επιτυγχάνοντας καλύτερη επικοινωνία με τον σύγχρονο καταναλωτή. Στο πρώτο επαναλανσάρισμα της σειράς περιλαμβάνονται οι κρέμες καθημερινής φροντίδας Reversalist, Ultimate και Platinum, οι οποίες κυκλοφόρησαν στην αγορά τον Σεπτέμβριο του 2020 με νέες φόρμουλες και την τελευταία, αποκλειστική τεχνολογία της Avon, την Protinol.

 

ANEW: Η επιστήμη πίσω από την εμβληματική σειρά περιποίησης προσώπου της Avon


Με την τεχνολογία Protinol™, οι καταναλωτές ηλικίας 30 έως 50+ μπορούν να έχουν πιο γρήγορα αποτελέσματα από τα προϊόντα περιποίησής τους, βελτιώνοντας την υγεία και την εμφάνιση της επιδερμίδας τους, μέσα σε μόλις 48 ώρες**. Οι ενυδατικές κρέμες καθημερινής χρήσης ANEW τονώνουν την παραγωγή κολλαγόνου 2 φορές περισσότερο σε σύγκριση με το κορυφαίο προϊόν φροντίδας/ αντιγήρανσης της επιδερμίδας*.

ANEW: Η επιστήμη πίσω από την εμβληματική σειρά περιποίησης προσώπου της Avon

 

Τα νέα συναρπαστικά προϊόντα ANEW φθάνουν στην αγορά, προσφέροντας τα μοντέρνα, ελκυστικά και premium χαρακτηριστικά τους και σηματοδοτώντας την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Με αυτή τη νέα σειρά αποδεικνύεται ότι η Avon συνεχίζει να πρωτοστατεί και να υποστηρίζει τις γυναίκες, ώστε να είναι υπερήφανες για την δική τους ξεχωριστή ομορφιά και να καταλάβουν πως μπορούν να προσφέρουν στην επιδερμίδα τους την ιδανική περιποίηση.

 

ANEW: Η επιστήμη πίσω από την εμβληματική σειρά περιποίησης προσώπου της Avon

 

Τα προϊόντα της σειράς ANEW είναι διαθέσιμα μέσω των Μελών της Avon και online στο https://www.avoncosmetics.gr/anew-restage.

 

* Τρισδιάστατη σύγκριση ιστών συγκριτικά με μια κορυφαία μάρκα αντιγήρανσης
** Με βάση τη μελέτη καταναλωτών με 113 συμμετέχοντες

Ομορφιά
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ