waiz: Η εφαρμογή για να διαχειριστείτε τα οικονομικά σας

waiz: Η εφαρμογή για να διαχειριστείτε τα οικονομικά σας Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Αν δε θυμάστε από πότε έχετε να στηθείτε σε ουρά για να πληρώσετε κάποιον λογαριασμό, να σηκώσετε το τηλέφωνο για να παραγγείλετε να φάτε ή πρώτα να βγείτε από το σπίτι και μετά να βρείτε ταξί, τότε μάλλον ανήκετε σε μια «εφηβεία επιεική που γίνεται 30».


Από τη γενιά αυτή, λοιπόν, την περίφημη γενιά των millennials, που η τεχνολογία αποτελεί συστατικό κομμάτι της κουλτούρας της, σπάνια θα ακούσει κανείς φράσεις, όπως «περίμενα μία ώρα στην ουρά για να πληρώσω το ρεύμα», «πήγα μέχρι τη γωνία να πάρω σουβλάκια», «θα πάω εγώ να παραλάβω τα εισιτήρια για τη συναυλία». Γιατί πολύ απλά η γενιά αυτή πληκτρολογεί, άρα υπάρχει. Τι εννοούμε με αυτό; Ότι οι σύγχρονοι τριαντάρηδες χρησιμοποιούν διαδικτυακές εφαρμογές για τα πάντα ή σχεδόν για τα πάντα. Από την παραγγελία τους στο φαγητό και τις μετακινήσεις τους μέχρι και τα ραντεβού με τους φίλους τους.

Όμως, από όλο αυτό το παζλ των καθημερινών συναλλαγών με κάρτα, αυτό που έλειπε ήταν μια «έξυπνη» εφαρμογή που να μπορεί να τις τακτοποιεί και να τις οργανώνει, ακόμα και αν είναι από διαφορετικές τράπεζες.

Το app αυτό έφθασε και ήδη έχει γίνει trend. Ο λόγος για το waiz, το οποίο κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος στην ελληνική πραγματικότητα – πρόκειται για μια νέα εφαρμογή διαχείρισης οικονομικών στην Ελλάδα και ήδη μετρά πάνω από χιλιάδες χρήστες.

waiz: Η εφαρμογή για να διαχειριστείτε τα οικονομικά σας Facebook Twitter

Οι waizers, σε ελεύθερη μετάφραση οι οπαδοί και φυσικά χρήστες του αγαπημένου app, διαχειρίζονται πολύ εύκολα τα οικονομικά τους, χάρη στο waiz. Αυτό γιατί, μέσα από μία μόνο οθόνη κινητού, έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν και να ελέγχουν την ίδια στιγμή όλους τους λογαριασμούς και όλες τις κάρτες τους ακόμα και αν προέρχονται από διαφορετικές τράπεζες. Στο waiz, οι χρήστες μπορούν να δουν τα έξοδα τους ανά κατηγορία και μέσα από αυτή την ομαδοποίηση να αντιληφθούν πού ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους.

Φανταστείτε ότι ακόμα και το σύνολο των εσόδων-εξόδων υπολογίζεται από την εφαρμογή και παρουσιάζεται στον χρήστη είτε ανά εβδομάδα είτε στο τέλος του μήνα.

Πέρα από τις ειδοποιήσεις που ενημερώνουν τον χρήστη ότι μπήκε ο μισθός του, ότι ξεπέρασε το budget του μήνα ή ότι πλησιάζει στο κατώτατο όριο του λογαριασμού του που έχει θέσει ο ίδιος, οι waizers είναι ενθουσιασμένοι με ακόμα ένα χαρακτηριστικό της εφαρμογής – τα challenges. Ο χρήστης θέτει στον εαυτό του έναν στόχο για να ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε μια κατηγορία που το waiz έχει επισημάνει ότι δαπανά περισσότερα χρήματα από τον συνολικό μέσο όρο των εξόδων (π.χ. ψώνια σε ρούχα και παπούτσια). Έτσι, οι waizers μπορούν να πετύχουν εξοικονόμηση των χρημάτων τους, αλλάζοντας τις συνήθειες τους στα καθημερινά τους έξοδα.

Όλα αυτά μπορείτε να τα δείτε αρκεί να κατεβάσετε την εφαρμογή, να κάνετε την εγγραφή που δεν θα σας πάρει περισσότερο από τρία λεπτά και να καταχωρήσετε όλους τους λογαριασμούς των τραπεζών που χρησιμοποιείτε.

Άλλη μία καινοτομία της τεχνολογίας που ήρθε για να κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητά σας και σας δίνει την ευκαιρία να οργανώσετε καλύτερα τα οικονομικά σας. Μια δοκιμή θα σας πείσει για να δείτε με άλλο μάτι τη διαχείριση των οικονομικών σας. Κατεβάστε την στο κινητό σας από εδώ αν έχετε iOS συσκευή ή από εδώ αν έχετε Android.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM