Υπάρχει φεστιβάλ χωρίς ουρές; Πώς να κάνεις συναλλαγές εύκολα, γρήγορα, και με ασφάλεια

Υπάρχει φεστιβάλ χωρίς ουρές? Και όμως υπάρχει Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Από το Release Festival μέχρι το Plissken και το Hype Festival, η Visa, παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές και ως χορηγός των συγκεκριμένων εκδηλώσεων, σε συνεργασία με την Cardlink, a Worldline brand, αναβαθμίζουν τον τρόπο που διασκεδάζουμε.

Πώς; Με σύγχρονα συστήματα self-service POS, οι επισκέπτες των πιο hot festival της πόλης μπορούν να πραγματοποιούν συναλλαγές εύκολα, γρήγορα, ανέπαφα και με απόλυτη ασφάλεια, με την κάρτα, το κινητό ή το smartwatch τους.

Αν, για παράδειγμα, είστε ανάμεσα στους τυχερούς που παρευρέθηκαν στο Release Festival, θα είδατε από πρώτο χέρι ένα από τα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερα αυτοεξυπηρέτησης της Visa, εξοπλισμένα με έξι συστήματα Cardlink POS. Εκεί, μέσω της εφαρμογής Worldline All-in-One Platform Ordering, μπορέσατε να παραγγείλετε γρήγορα και εύκολα το φαγητό ή το κοκτέιλ σας, να πληρώσετε ηλεκτρονικά και να λάβετε την απόδειξη μαζί με το δελτίο παραγγελίας σας.

Υπάρχει φεστιβάλ χωρίς ουρές? Και όμως υπάρχει Facebook Twitter

Αυτές οι λύσεις εφαρμόστηκαν και στη συναυλία των Smashing Pumpkins στο ΣΕΦ, εξασφαλίζοντας λιγότερες ουρές για τους θαυμαστές του συγκροτήματος. Οι επισκέπτες μπόρεσαν να απολαύσουν τη μουσική χωρίς να χάνουν χρόνο περιμένοντας να εξυπηρετηθούν στα ταμεία. Έτσι, η ταχύτητα και η ευκολία της αυτοεξυπηρέτησης προσέφεραν μια αναβαθμισμένη εμπειρία συναυλίας για όλους.

Με στόχο να φέρει πιο κοντά το κοινό με την χρήση ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής, η Visa αξιοποίησε την τεχνογνωσία και τις καινοτόμες λύσεις της Cardlink, a Worldline brand,  και στο διήμερο gaming event Hype Festival στο Γκάζι, που πραγματοποιήθηκε τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου. Στην είσοδο του χώρου είχαν τοποθετηθεί ειδικά μηχανήματα αυτοεξυπηρέτησης, όπου οι επισκέπτες μέσω της ticketing εφαρμογής των POS, που υλοποίησε η Cardlink, μπορούσαν να αγοράσουν και να εκτυπώσουν τα εισιτήριά τους. Έτσι εξυπηρετήθηκαν εύκολα και γρήγορα εκατοντάδες επισκέπτες, gamers και μη, ακόμα και περαστικοί που αποφάσισαν τελευταία στιγμή να βγάλουν εισιτήριο και να παρευρεθούν στο event. Φυσικά, self-service POS υπήρχαν και μέσα στον χώρο για την εύκολη αγορά φαγητού και ποτού.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ