#StopPeriodShaming: Always και Strong Me βάζουν τέλος στο στίγμα της περιόδου

#StopPeriodShaming: Always και Strong Me βάζουν τέλος στο στίγμα της περιόδου Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Οι περισσότερες γυναίκες περνούν όλη τους τη ζωή προσποιούμενες ότι δεν έχουν περίοδο. Τα κορίτσια διδάσκονται, άλλωστε, από νωρίς την «τέχνη της απόκρυψης» - πώς να αποφεύγουν τις διαρροές, πώς να βάζουν κρυφά μία σερβιέτα στην τσέπη τους καθώς πηγαίνουν στο μπάνιο, τη χρησιμότητα ενός στρατηγικά τυλιγμένου φούτερ για να αποφεύγεται ο εξευτελισμός σε περίπτωση που τελικά λερωθούν.

#StopPeriodShaming: Το στίγμα γύρω από τη γυναικεία περίοδο

Εφηβεία aka η στιγμή που το σώμα αλλάζει από παιδιού σε ενηλίκου. Η περίοδος, όταν αρχίσεις δηλαδή να αιμορραγείς, είναι αναμφίβολα μία από τις μεγαλύτερες που βιώνεις ως κορίτσι. Και η περίοδος πονάει. Προκαλεί πόνους στην πλάτη, κράμπες και ένα συναισθηματικό roller coaster - και αυτό συνεχίζεται κάθε μήνα, για 30 έως 40 χρόνια. Το πρόβλημα είναι πως μαζί με το ταξίδι της περιόδου ξεκινά και ένα ταξίδι δεκαετιών σιωπής και φόβου, κοινώς το period shaming ή στίγμα της περιόδου. 

Το period shaming μοιάζει με το στίγμα γύρω από τις ψυχικές ασθένειες και οι διακρίσεις που το ορίζουν μπορεί να είναι είτε ανεπαίσθητες είτε απροκάλυπτες, πολλές φορές εν είδει αστείου. Για παράδειγμα, εάν μια γυναίκα που έχει περίοδο διαφωνεί με κάποιον που δεν έχει σε ένα προσωπικό ή επαγγελματικό περιβάλλον, το δεύτερο άτομο μπορεί να ισχυριστεί ότι το πρώτο είναι παράλογο επειδή έχει «περίοδο», για να απαξιώσει το επιχείρημά του και να το παρουσιάσει ως παράλογο ή υπερβολικά συναισθηματικό.

Αν και βαθιά ανάρμοστο, αυτό το είδος «αστείου» είναι ίσως η πιο συνηθισμένη μορφή period shaming που διαιωνίζει το στίγμα της περιόδου.

«Είναι απλά περίοδος…και δεν υπάρχει τίποτα για το οποίο θα πρέπει να ντρέπεσαι»

Εδώ και περισσότερα από 35 χρόνια, η Always®, παγκόσμιος ηγέτης στην προστασία της περιόδου, ενδυναμώνει εκατομμύρια νεαρά κορίτσια μέσω της εκπαίδευσης για την εφηβεία και την αυτοπεποίθηση προκειμένου να εξαλειφθεί το κοινωνικό στίγμα της περιόδου.

Και τώρα, μαζί με τον οργανισμό «Strong Me» έρχονται να ανοίξουν εκ νέου τη συζήτηση γύρω από όλα εκείνα τα ζητήματα, όπως η περίοδος, που έχουν πραγματική σημασία για τα νέα κορίτσια, διοργανώνοντας από κοινού μέχρι και τον Μάιο workshops σε τέσσερα Πανεπιστήμια, σε όλη την Ελλάδα. 

Τα workshops, που αποσκοπούν στην ενημέρωση - ευαισθητοποίηση για το πώς τα άκαμπτα στερεότυπα για το φύλο καθορίζουν τις ζωές όλων μας, θα θέσουν επί τάπητος θέματα taboo, όπως το period shaming, η ενδυνάμωση των κοριτσιών και τυχόν εμπόδια που αντιμετωπίζουν τόσο μέσα στο «φοιτητικό» περιβάλλον όσο και στην υπόλοιπη καθημερινότητα τους.

Όσα περισσότερα γνωρίζουμε, άλλωστε, όλοι για τη φυσιολογική λειτουργία της περιόδου, τόσο πιο εύκολο θα είναι να μιλάμε ανοιχτά γι’ αυτή. Γιατί, πάνω από όλα, σημασία έχει να αγαπάμε τον εαυτό μας. Και να αντιμετωπίζουμε την περίοδό μας ως την απόλυτα φυσιολογική διαδικασία του οργανισμού που είναι. 

#StopPeriodShaming: Always και Strong Me βάζουν τέλος στο στίγμα της περιόδου Facebook Twitter

* Τα workshops θα μεταδοθούν και μέσω livestreaming. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ