Το πιο high tech μωρό ξέρει πάντα πού θέλει να πάει βόλτα

Το πιο high tech μωρό ξέρει πάντα που θέλει να πάει βόλτα Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Συχνά λέμε πως όσοι έχουν γεννηθεί από το 2000 και μετά αποτελούν (και θα αποτελούν) τις γενιές που από την αρχή της ζωής τους, μεγάλωσαν μέσα στην τεχνολογία και ο ψηφιακός κόσμος είναι κάτι που ήταν πάντα εκεί γι’ αυτές και όχι κάτι που είδαν σε πραγματικό χρόνο να εξελίσσεται και να παίρνει τη σκυτάλη από έναν κόσμο πιο αναλογικό.

Βέβαια, πλέον η τεχνολογία βρίσκεται σε κάθε έκφανση της ζωής όλων μας, από τα μικρά παιδιά που ψηλαφίζουν γεμάτα απορία τις οθόνες των συσκευών των γονιών τους μέχρι τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας που συχνά μας εντυπωσιάζουν όταν φτιάχνουν τα δικά τους social media ή πλοηγούνται στο διαδίκτυο.

Αν πάντως μιλάμε για τα παιδιά που γεννιούνται τώρα, τότε η τεχνολογία -κι όσα αυτή μας επιφυλάσσει στο μέλλον- είναι απλά δεύτερη φύση τους. Πρόκειται για τη γενιά για την οποία οι ψηφιακές τεχνολογίες, τα smartphones και το 5G είναι το ίδιο δεδομένα όσο ήταν για μας όταν μεγαλώναμε η τηλεόραση και το τηλέφωνο.

Ένα από αυτά τα παιδιά είναι και η Ηρώ, η οποία ακόμη μπουσουλάει και είναι μόλις ενός, όμως αυτό δεν την εμποδίζει σε τίποτα να είναι μια tech influencer -ίσως η νεότερη που ξέρετε- και να παίζει ήδη από την κούνια την τεχνολογία στα δάχτυλα.

Το πιο high tech μωρό ξέρει πάντα που θέλει να πάει βόλτα Facebook Twitter

Η έφεση που έχει η Ηρώ στην τεχνολογία είναι δύσκολο να κρυφτεί. Άλλωστε, το μαρτυρούν και οι πρώτες λέξεις που είπε δειλά-δειλά. Μια από τις πρώτες άναρθρες συλλαβές της ήταν το «undo», ενώ, αντί για «μαμά», σαν διάνοια που είναι, είπε «motherboard». Όσο για τον αδερφό της, που στα μάτια της της φαίνεται πολύ μεγάλος, κάθε φορά που λέει κάτι «δικό του», η Ηρώ έχει έτοιμο ένα «Ok, boomer» για να τον αποστομώσει.

Αν όλα αυτά κάτι σας θυμίζουν, είναι γιατί σίγουρα τον τελευταίο καιρό έχετε δει στην τηλεόραση ή τα social media την μικρή Ηρώ, που είναι η πρωταγωνίστρια της νέας καμπάνιας του ΓΕΡΜΑΝΟΥ, αλλά και μέλος της Generation Germanos, της γενιάς που αγαπάει την τεχνολογία και σε αυτή χωρούν όλοι, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Το πιο high tech μωρό ξέρει πάντα που θέλει να πάει βόλτα Facebook Twitter

Σαν ανήσυχο μωρό που είναι, αλλά και tech Influncer, θέλει να βρίσκει πάντα τις τεχνολογικές λύσεις που διευκολύνουν τη ζωή της. Αλλά και όπως κάθε συνομήλικό της παιδί, ζητάει συνέχεια βόλτα. Οι γονείς της, επειδή ξέρουν τις αδυναμίες της και δε θέλουν να της χαλάνε χατίρι, την πηγαίνουν συχνά στον ΓΕΡΜΑΝΟ, εκεί που οι ειδικοί μπορούν να λύσουν κάθε της απορία γύρω από τον αγαπημένο της ψηφιακό κόσμο και να της μάθουν περισσότερα.

Άλλωστε, η Ηρώ είναι αποκύημα της τεχνολογίας. Όλα αυτά, τα καταφέρνει με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά η μικρή πρωταγωνίστρια κατέχει και μια πρωτιά, μιας και η καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ είναι η πρώτη στην Ελλάδα που χρησιμοποίησε την τεχνολογία Deep Fake, μια τεχνολογία αντικατάστασης προσώπου δημοφιλή στην Αμερική αλλά που ως τώρα είχε χρησιμοποιηθεί μόνο σε πρόσωπα ενηλίκων. Όσο για τη φωνή της μικρής Ηρούς, αυτή ανήκει στη γνωστή ηθοποιό Νάντια Κοντογεώργη.

Το πιο high tech μωρό ξέρει πάντα που θέλει να πάει βόλτα Facebook Twitter

Εσείς τώρα, είτε είστε μεγάλοι είτε μικροί, είτε είστε λάτρεις της τεχνολογίας είτε αρχάριοι που θέλετε να έρθετε πιο κοντά στο ψηφιακό σύμπαν, σε ένα από τα 267 καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα θα βρείτε αυτό που χρειάζεστε. Δηλαδή, εξειδικευμένους συμβούλους για 11 κατηγορίες προϊόντων και tech experts και φυσικά, μια μεγάλη ποικιλία προηγμένων προϊόντων τεχνολογίας και τη μεγαλύτερη γκάμα 5G smartphone, σε συνδυασμό με προγράμματα που προσφέρουν απεριόριστα data., ώστε το σερφάρισμα να μη σταματάει ποτέ.

Και που ξέρετε, ίσως σε κάποια επίσκεψή σας σε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ να πετύχετε και τη μικρή Ηρώ και να σας κάνει τον πιο high tech χαιρετισμό.

Περισσότερα για την Generation Germanos εδώ.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ