Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Κάθε χρόνο, από το 1984, η πρώτη εργάσιμη εβδομάδα του Οκτωβρίου, είναι αφιερωμένη στους εργαζομένους του τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών. Για πέντε ημέρες, λοιπόν, εταιρείες από ολόκληρο τον κόσμο γιορτάζουν για την επιτυχία και την προσφορά της ομάδας τους. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Φέτος, από τις 3 έως τις 7 του μήνα, το efood διοργάνωσε μία σειρά δράσεων για τους δικούς του ανθρώπου. Με ομαδικό πνεύμα και hashtag #wearetheefooders, τους επιβράβευσε για τον καθημερινή τους παρουσία στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης των χρηστών και των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Και ήμασταν εκεί, για να γιορτάσουμε μαζί τους. 

Η εβδομάδα ξεκίνησε δυναμικά, με ένα ξεχωριστό lunch menu, ειδικά σχεδιασμένο από τον Άκη Πετρετζίκη. Απολαύσαμε τα γευστικά πιάτα, συζητήσαμε με τους efooders και, αισιόδοξοι, συνεχίσαμε την ημέρα.

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Ο αθλητής υπεραποστάσεων και εξερευνητής Μάριος Γιαννάκου, ο οποίος έχει διακριθεί για την επιμονή και το κουράγιο του, βρέθηκε στα γραφεία της εταιρείας και μετέδωσε στην ομάδα έμπνευση και κίνητρο, μιλώντας σε όλους μας για τις εμπειρίες του μέσω ενός motivational talk. Εξήγησε πώς μπορεί κανείς να κυνηγήσει τους στόχους και τα όνειρά τους, ενώ τόνισε πως όλα είναι δυνατά, αν θέλουμε να τα πετύχουμε.

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Από την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, δε γινόταν να λείψουν οι τετράποδοι φίλοι του efood. Με τη δράση Bring your Dog to Work Day, τα κατοικίδιά των efooders πέρασαν μία ξεχωριστή μέρα μαζί με τους «ανθρώπους» τους, και ο εκπαιδευτής Γιώργος Μουράτος μοιράστηκε τις γνώσεις του κι έδωσε συμβουλές για να αποκτήσουν μία υγιή σχέση μαζί τους. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Παράλληλα με τις δράσεις αυτές, η ομάδα efood συμμετείχε σε εθελοντική αιμοδοσία στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, ενώ η Customer Service Week ολοκληρώθηκε με φαγητό και, διαγωνισμό καραόκε, για τους πιο τολμηρούς. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Τέλος, οι efooders γνωρίστηκαν ακόμη καλύτερα μέσω διαδραστικών βίντεο. Και κάθε ημέρα, ένα διαφορετικό τμήμα, πρόβαλε το δικό της Meet the Τeam Video, απαντώντας σε μία σειρά από πρωτότυπες και χιουμοριστικές ερωτήσεις. 

Περάσαμε την Customer Service Week στα γραφεία του efood και καταγράψαμε όσα συνέβησαν στην εταιρεία Facebook Twitter

Στο efood, η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί βασικό κομμάτι της κουλτούρας αλλά και της λειτουργίας της εταιρείας. Είναι ταυτόχρονα βασικός προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση των καθημερινών χρηστών της πλατφόρμας του. Κι η ομάδα που αναλαμβάνει αυτό το έργο είναι πολύτιμη – αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που επί πέντε μέρες, βρισκόταν στο επίκεντρο. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Good Living / 5+1 λόγοι που δεν πρέπει να χάσεις τον Διαγωνισμό Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας

Η ιδέα σου αξίζει να βρει το έδαφος που θα την κάνει να ανθήσει. Ο 16ος Διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας της Εθνικής Τράπεζας σου δίνει ακριβώς αυτή την ευκαιρία.
THE LIFO TEAM
The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Good Living / The Journey of Energy: Το εντυπωσιακό περίπτερο της ΔΕΗ στη ΔΕΘ ενώνει τεχνολογία, θέαμα και ενέργεια

Μια μοναδική εμπειρία τεχνολογίας και θεάματος με επίκεντρο την ενέργεια στην 89η ΔΕΘ με καθημερινές προβολές ανά μισή ώρα από τις 16:00 και τα Σαββατοκύριακα από τις 10:00.
THE LIFO TEAM
gk,

Good Living / Δήμητρα Δασκαλάκη: Ο καλύτερος εργοδότης είναι αυτός που δεν σταματά ποτέ να προσπαθεί να γίνει καλύτερος

Η Δήµητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της METRO ΑΕΒΕ, µιλά στη Lifo για το πώς ένας από τους µεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα, µε περισσότερους από 11.000 εργαζοµένους, κερδίζει παράλληλα και τον τίτλο Top Employer 2025.
ΦΙΛΙΩ ΡΑΓΚΟΥ