Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και BlackLight φέρνουν το πρόγραμμα «Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω» σε 2.000 μαθητές της Κρήτης

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και BlackLight φέρνουν το πρόγραμμα «Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω» σε 2.000 μαθητές της Κρήτης Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού, ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την BlackLight, την κοινωνική επιχείρηση που ιδρύθηκε από τυφλά άτομα, για την υλοποίηση του προγράμματος «Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω» σε σχολεία της Κρήτης.

Το πρωτοποριακό αυτό πρόγραμμα έχει ως βασικό σκοπό την εξοικείωση των παιδιών με την τυφλότητα, την καλλιέργεια μιας συμπεριληπτικής νοοτροπίας και κατ’ επέκταση την καταπολέμηση των φαινομένων σχολικού αποκλεισμού παιδιών με αναπηρία. Πρόκειται για ένα πολυαισθητηριακό βιωματικό εργαστήριο για παιδιά κάθε σχολικής βαθμίδας, όπου οι μαθητές, μεταξύ άλλων, μπαίνουν στη θέση ενός τυφλού ατόμου φορώντας μάσκες σκίασης με τις οποίες καλούνται να κινηθούν, να επικοινωνήσουν, να παίξουν και να μάθουν. Με αυτή την αντιστροφή ρόλων, τα παιδιά αναπτύσσουν την ενσυναίσθησή τους, καλλιεργούν τη συμμετοχικότητα και τη δημιουργικότητά τους και αναπτύσσουν την έννοια της αλληλεγγύης και την κριτική τους σκέψη. Στόχος αυτής της συνεργασίας είναι 2.000 μαθητές και μαθήτριες από 20 σχολεία του Νομού Ηρακλείου να αναπτύξουν κουλτούρα κατανόησης και αποδοχής στην τυφλότητα και τη διαφορετικότητα, μέσα από το παιχνίδι και βιωματικές δράσεις. 

Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και BlackLight φέρνουν το πρόγραμμα «Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω» σε 2.000 μαθητές της Κρήτης Facebook Twitter

Εκ μέρους του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Διευθύντρια Βιώσιμης Ανάπτυξης Δανάη Καλαντίδη, δήλωσε: «Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με τη BlackLight σε αυτή την εξαιρετική πρωτοβουλία. Μέσα από το "Μαθαίνω Χωρίς να Βλέπω" θέλουμε να συμβάλουμε στην προώθηση της ένταξης των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στην Κρήτη αλλά και στην καλλιέργεια μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου η κατανόηση και η στήριξη ατόμων με προβλήματα όρασης θα είναι αυτονόητες αξίες».

Από την πλευρά της BlackLight, η διευθύνουσα σύμβουλος, Χρυσέλλα Λαγαρία, σημείωσε: «Η υλοποίηση του προγράμματος αυτού στην Κρήτη, θα ανοίξει νέους δρόμους για την ενσωμάτωση των τυφλών παιδιών στα σχολεία της περιφέρειας, εξοικειώνοντας παράλληλα τη νέα γενιά με την αναπηρία. Ευχαριστούμε θερμά τον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την πολύτιμη υποστήριξή του».

Η Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Οκτωβρίου, καθιερώθηκε το 1969 από τον ΟΗΕ ως ημέρα ευαισθητοποίησης για την αυτονομία και την κοινωνική ένταξη των ατόμων με οπτική αναπηρία. Το λευκό μπαστούνι είναι σύμβολο ανεξαρτησίας και ελευθερίας, γιατί επιτρέπει σε άτομα με αναπηρία όρασης να κινούνται με ασφάλεια και να αισθάνονται αυτοπεποίθηση στον δημόσιο χώρο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της BlackLight: www.Black -Light.gr ή επικοινωνήστε στο [email protected].

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM