Όλα τα φώτα στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Με την υποστήριξη της ΔΕΗ

Όλα τα φώτα στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης - Με την υποστήριξη της ΔΕΗ Facebook Twitter
0
 

Για ακόμη μια χρονιά, όλα τα φώτα πέφτουν αυτή την περίοδο στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καθώς για 26η χρονιά η διοργάνωση επιστρέφει με δεκάδες προβολές και δράσεις, από τις 7 μέχρι και τις 17 Μαρτίου 2024.

Φέτος, με κεντρικά μηνύματα «το Φεστιβάλ θέλει ενέργεια» και «η έμπνευση θέλει ενέργεια» η ΔΕΗ έρχεται να στηρίξει το φεστιβάλ, ετοιμάζοντας μάλιστα για την προώθηση της ενέργειας, ένα φιλμάκι με ατμοσφαιρικά πλάνα της αγαπημένης Θεσσαλονίκης.

Η ΔΕΗ, ως στρατηγικός συνεργάτης, στηρίζει συνολικά τον φορέα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης υποστηρίζοντας  τους δημιουργούς, οι οποίοι δίνουν ζωή σε κάθε πλάνο και κάθε σκηνή μέσα από το έργο τους, καθώς και την πόλη που τόσα χρόνια έχει συνδεθεί με τον πολιτισμό και την 7η τέχνη. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, η ΔΕΗ στηρίζει τις δραστηριότητες του φορέα που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, όπως το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ, το Evia Film Project, το «Σινεμά με Θέα», καθώς και καθημερινές προβολές σε εμβληματικούς χώρους της Θεσσαλονίκης.  

Με βαθιά προσήλωση που αντανακλά τον σεβασμό προς την δημιουργική διαδικασία και την δύναμη που μεταφέρει κάθε κινηματογραφικό έργο, η ΔΕΗ στηρίζει ενεργά το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης επιδιώκοντας να ενισχύσει τον πολιτιστικό πλούτο και τη διαπολιτισμική ανταλλαγή, προωθώντας παράλληλα την καλλιτεχνική ποικιλομορφία και την καινοτομία.  

Η κ. Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ σημείωσε: «Η έναρξη της συνεργασίας της ΔΕΗ με το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα τιμητική και ανυπομονούμε για το συναρπαστικό, γεμάτο πολιτισμό, ταξίδι που αρχίζει. Πρόκειται για μία γέφυρα επικοινωνίας μεταξύ παραγωγών, καλλιτεχνών και κοινού. Με έργα που εμπνέουν και προβληματίζουν, που αποτελούν τροφή για σκέψη και συζήτηση.  Η ΔΕΗ βρίσκεται κοντά στην 7η τέχνη και την Θεσσαλονίκη, την πόλη που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με αυτήν, στηρίζοντας ενεργά τους δημιουργούς, όλα και όσους μας οδηγούν σε ένα καλύτερο μέλλον, γεμάτο πολιτισμό». 

Για να εμπνεύσει κάποιος μέσα από το έργο του χρειάζεται πάθος, αφοσίωση, κόπο και, πάνω απ' όλα, ενέργεια. Η ενέργεια είναι αυτή που κινητοποιεί τις ιδέες και δίνει ζωή στις εικόνες που συγκινούν και συναρπάζουν. Η ΔΕΗ υποστηρίζει ενεργά τις τέχνες και τον πολιτισμό και προσβλέποντας σε ένα καλύτερο μέλλον, γεμάτο πολιτισμό, είναι έτοιμη για το συναρπαστικό κινηματογραφικό ταξίδι που ξεκινά.  

Στο πλαίσιο του φετινού προγράμματος, θα πραγματοποιηθεί η προβολή του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία – Τα άγνωστα χρόνια της Κάλλας» την ιδέα, την έρευνα και το σενάριο του οποίου, υπογράφει ο Βασίλης Λούρας, με την υποστήριξη της ΔΕΗ. Μια σημαντική καταγραφή για την Ελληνίδα υψίφωνο και παρακαταθήκη για την πολιτιστική μας κληρονομιά που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας της ΔΕΗ με την Εθνική Λυρική Σκηνή για το Έτος Μαρίας Κάλλας (2023). 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ