Οι πιο ενδιαφέρουσες νύχτες δεν συμβαίνουν μόνο τα Σαββατοκύριακα

Οι πιο ενδιαφέρουσες νύχτες δεν συμβαίνουν μόνο τα Σαββατοκύριακα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Οι πιο ενδιαφέρουσες νύχτες συμβαίνουν όταν βγάζουμε από την ντουλάπα το πιο ωραίο μας φόρεμα και αφήνουμε
τον εαυτό μας να ζήσει Grand στιγμές.

Άλλωστε, δεν χρειάζεται να περιοριζόμαστε στο να απολαμβάνουμε λαμπερές βραδιές και ξεχωριστές γεύσεις. Ακόμα κι αν βρισκόμαστε στα μέσα της εβδομάδας, χρειάζεται απλά ένα μήνυμα στις πιο κοντινές μας φίλες, το πιο αστραφτερό μας look και μια έξοδος για ποτό σε ένα ωραίο bar που θα μας ανεβάσει τη διάθεση. Οι Grand εμπειρίες έρχονται αυθόρμητα και σε οποιαδήποτε στιγμή της νύχτας.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eliana Chrysikopoulou (@elianoula) στις


Τέτοιου είδους Grand νύχτες, χρειάζεται να συνοδεύονται και από τα κατάλληλα Grand στοιχεία. Ένα έντονο κόκκινο κραγιόν, ένα κομψό φόρεμα, ένα ζευγάρι ιδιαίτερα παπούτσια, η μουσική που θα μας ανεβάσει και θα μας συνεπάρει και τα ποτά που θα δώσουν την έξτρα δόση γευστικής μοναδικότητας στη βραδιά μας. Το Grand Marnier έρχεται, λοιπόν, για να συνοδεύσει ιδανικά αυτές τις βραδιές, με τον έντονα μοναδικό χαρακτήρα του.

To Grand Marnier, άλλωστε, είναι το γνωστότερο λικέρ του κόσμου. Αποτελείται από ένα blend κονιάκ και πικρών πορτοκαλιών (συγκεκριμένα από την ποικιλία Citrus Bigardia από την Καραϊβική), που εκτιμάται δεόντως στον κόσμο του mixology. Η ιστορία του ξεκινά πίσω στο 1827, όταν ο Jean-Baptiste Lapostolle άνοιξε ένα μικρό αποστακτήριο σε ένα χωριό κοντά στο Παρίσι, το Neauphle le Chateau, το οποίο γνώρισε γρήγορα δημοφιλία. Όταν όμως ο γιος του, Eugene Lapostolle, επισκέφθηκε την περιοχή του Κονιάκ, βρέθηκε σε αποστακτήρια και μίλησε με παραγωγούς, επέστρεψε για να αλλάξει την ιστορία της οικογενειακής επιχείρησης. Μαζί με τον γαμπρό του, τον Louis-Alexandre Marnier, ο Eugene κυκλοφόρησε στην αγορά το 1880 ένα πρωτοποριακό για την εποχή λικέρ, που ο τελευταίος είχε φτιάξει: ένα μίγμα κονιάκ-πορτοκαλιών (τον 19ο αιώνα το πορτοκάλι θεωρούνταν εξωτικό φρούτο). Ο διάσημος τότε σεφ Auguste Escoffier, στενός φίλος του Louis-Alexandre, φρόντισε ώστε το Grand Marnier να διαδοθεί σε όλη την υψηλή κοινωνία των Παρισίων, δημιουργώντας μέχρι και πιάτο με αυτό.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη E m m a n o u e l a (@emmanouela_vi) στις

Μέσα από την πλούσια ιστορία του, καταλαβαίνει κανείς πως το Grand Marnier δεν είναι απλώς ένα ποτό, είναι μία ολοκληρωμένη φιλοσοφία που σε μυεί σε έναν μοναδικό κόσμο, όπου απογειώνεται η εμπειρία του fine drinking. Εκτός από βασικό στοιχείο κλασικών ποτών, το Grand Marnier επαναπροσδιορίζει τη γεύση αγαπημένων long drinks και συστήνει το Grand Tonic και το Grand Collins, τα οποία με την ξεχωριστή, σοφιστικέ τους γεύση θα συνοδεύσουν κατάλληλα κάθε λαμπερή και ξεχωριστή βραδιά από εδώ και στο εξής.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη G I N A (@ginafrontrow) στις

 

Απόψε ζητήστε κι εσείς στο bar ένα Grand Marnier drink και ζήστε την Grand εμπειρία που σας αξίζει.

Μπορείτε να απολαύσετε Grand Marnier drinks στα: Beauty Killed The Beast, Lucca, Mayor και Noel σε Αθήνα και Beluga, Belle Amie, Foyer Cafe Bistro, King George XIV, Piree και Tony's Bar στον Πειραιά.

#LiveGrand

#GrandMarnier

@grandmarnier_gr

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM