Lurpak Train: Το μετρό της Αθήνας μύρισε κέικ και δεν είναι καθόλου ιδέα σου

Lurpak Train: Το μετρό της Αθήνας μύρισε κέικ και δεν είναι καθόλου ιδέα σου Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το φαντάζεσαι να φουσκώνει αργά στο φούρνο σκορπίζοντας αρώματα βανίλιας, πορτοκαλιού και σοκολάτας, ανακατεμένα με εκείνα της ζύμης και το στόμα σου γεμίζει λαχτάρα. Σκέφτεσαι με ανυπομονησία την στιγμή που θα φας την πρώτη ζεστή και μοσχομυριστή μπουκιά, μόλις βγει φρέσκο από τη φόρμα του, τη γλύκα που θα σε πλημμυρίζει κάθε φορά που θα «κλέβεις» ένα ακόμη κομμάτι στα κρυφά... Και η φαντασία σου είναι τόσο έντονη, που νομίζεις ότι νιώθεις την μυρωδιά του ήδη. «Τρελάθηκα», σκέφτεσαι, «είναι δυνατόν το μετρό να μυρίζει κέικ;».

 

Είναι, γιατί πολύ απλά μόλις επιβιβάστηκες στο Lurpak Train, που σε πηγαίνει καθημερινά όχι μόνο στον προορισμό σου αλλά ταυτόχρονα και στο πιο γλυκό ταξίδι αναμνήσεων- στο κέικ των παιδικών σου χρόνων. Εκείνο που αγάπησες από τότε ακόμη που περίμενες δίπλα από την ποδιά της μαμάς να βουτήξεις τα δαχτυλάκια σου στο μπολ και που συνεχίζεις να αγαπάς μέχρι σήμερα σε κάθε πιθανή παραλλαγή του, από το κλασικό με βανίλια ως τα γεμιστά με διάφορες κρέμες ή τα tower cakes με τις πολύχρωμες στρώσεις.

 

Lurpak Train: Το μετρό της Αθήνας μύρισε κέικ και δεν είναι καθόλου ιδέα σου Facebook Twitter

 

Μέχρι τις 21 Μαρτίου, το κέικ, αυτό το απλό μα τόσο λαχταριστό γλύκισμα, που ανέκαθεν θεωρούσαμε κομμάτι της γιορτής, της χαράς και της αγάπης, έχει λοιπόν την τιμητική του και το Lurpak αποφάσισε να «ντύσει» έναν ολόκληρο συρμό του μετρό με εικόνες από την μοναδική αυτή γλυκιά απόλαυση που προκαλεί κύματα νοσταλγίας σε όλους ανεξαιρέτως. Και λαχτάρας, αφού φρόντισε επίσης ο συρμός να μυρίζει ακριβώς όπως ένα φρεσκοψημένο κέικ με βούτυρο

 

Lurpak Train: Το μετρό της Αθήνας μύρισε κέικ και δεν είναι καθόλου ιδέα σου Facebook Twitter

 

Από όλο αυτό, δε θα θα μπορούσαν φυσικά να λείπουν και οι εκπλήξεις, οπότε μην παραξενευτείς αν μία μέρα εκεί που κάθεσαι αμέριμνος μέσα σε ένα βαγόνι, επιβιβαστεί μαζί σου και ο Στέλιος Παρλιάρος για να σου προσφέρει μερικά λαχταριστά κεράσματα, φτιαγμένα με τι άλλο φυσικά- μόνο Lurpak. Το μόνο πρόβλημα; Φρόντισε να μην έχεις κανονίσει κάτι για μετά, αφού μόλις κατέβεις από το μετρό, το πρώτο πράγμα που θα κάνεις σίγουρα είναι να αγοράσεις ένα βούτυρο Lurpak για να φτιάξεις σπίτι το δικό σου κέικ.

 

Μην ξεχνάς άλλωστε, πως δεν τα έχουν κατατάξει τυχαία οι Γάλλοι στα «gâteaux de voyage», τα γλυκά δηλαδή που μπορούμε να παίρνουμε μαζί μας ταξιδεύοντας επειδή έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Ακόμη κι αν αυτό το ταξίδι είναι από τη στάση Σύνταγμα μέχρι τον Νέο Κόσμο. 

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ