Κάντε αγορές με Mastercard σε Golden Hall, The Mall Athens και Mediterranean Cosmos & κερδίστε δωροεπιταγές ως 500€

Κάντε αγορές με Mastercard σε Golden Hall, The Mall Athens και Mediterranean Cosmos & κερδίστε δωροεπιταγές ως 500€ Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Mastercard και η Lamda Development συνεργάζονται για ακόμα μία χρονιά με στόχο να προσφέρουν στους κατόχους καρτών Mastercard και τους επισκέπτες των εμπορικών κέντρων της Lamda σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μοναδικά δώρα και μια ανεκτίμητη αγοραστική εμπειρία.

Από τις 23 Νοεμβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024, οι κάτοχοι καρτών Mastercard που θα πραγματοποιήσουν συναλλαγές στα καταστήματα και τους χώρους στάθμευσης των The Mall Athens και Golden Hall στην Αθήνα και Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε κληρώσεις για να κερδίσουν κουπόνια και δωροεπιταγές αξίας έως και 500€ για τις επόμενες αγορές τους στα συνεργαζόμενα εμπορικά κέντρα.

Πώς θα πάρετε μέρος

Η συμμετοχή στον διαγωνισμό είναι απλή και αφορά όλες τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται με κάρτες Mastercard σε όλα τα καταστήματα των εμπορικών κέντρων και τους χώρους στάθμευσης των τριών Malls της Lamda Development.

Οι κάτοχοι καρτών Mastercard για να συμμετάσχουν στην κλήρωση κρατούν το απόκομμα από την συναλλαγή μέσω POS, το σκανάρουν στα ειδικά διαμορφωμένα σημεία, Mastercard Touchpoints, που βρίσκονται εντός των εμπορικών κέντρων και ενημερώνονται αυτόματα για το εάν κέρδισαν. Οι καταναλωτές μπορούν να επαναλάβουν τη διαδικασία με κάθε νέα συναλλαγή που πραγματοποιούν και με αυτό τον τρόπο αυξάνονται και οι πιθανότητές τους να κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας από €20 έως και €500.

Τα Mastercard Τouchpoints θα είναι ανοιχτά στο κοινό και τις Κυριακές 1/12, 15/12, 22/12 και 29/12 ακολουθώντας το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων για να προσφέρουν στους καταναλωτές ακόμα περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής κατά την εορταστική περίοδο.

«Επιθυμία μας είναι να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία των κατόχων καρτών Mastercard μέσω καινοτόμων πρωτοβουλιών που ανταμείβουν τους καταναλωτές. Η μακροχρόνια συνεργασία μας με τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας, μας δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να προσφέρουμε έμπρακτα ακόμα περισσότερα προνόμια και οφέλη στους κατόχους καρτών μας», δήλωσε η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενέργεια και τους όρους συμμετοχής θα βρείτε στο mastercard.gr/malls24.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM