Το καλοκαιρινό ραντεβού των #plaisiopeople

Το καλοκαιρινό ραντεβού των #plaisiopeople Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Την Κυριακή 15 Ιουνίου, σε παραλία της Βούλας, πραγματοποιήθηκε μια μοναδική συνάντηση για το Πλαίσιο.

Η συνάντηση αυτή αποτέλεσε μια γιορτή αφιερωμένη στους ανθρώπους του Πλαισίου – γεμάτη ενέργεια, χρώμα, μουσική και στιγμές σύνδεσης. Περισσότεροι από 1.000 #plaisiopeople από όλη την Ελλάδααπό καταστήματα, αποθήκες, τα γραφεία και το call center– συμμετείχαν σε αυτή τη μεγάλη εταιρική συνάντηση.

Ήταν η πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια που ο Όμιλος συγκεντρώθηκε στο σύνολό του σε μία κοινή εκδήλωση. Μια συγκυρία που έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στη διοργάνωση, όχι μόνο ως προς το μέγεθός της, αλλά κυρίως ως προς τον συμβολισμό της: την αξία της ανθρώπινης επαφής και της ουσιαστικής συνεργασίας.

Μέσα από τη θεματική ερώτηση «Τι σημαίνει για σένα καλοκαίρι;», άνοιξε ο διάλογος για #plaisio αφηγήσεις και κοινές εμπειρίες. Για κάποιους ήταν ο ήλιος και η ανεμελιά, για άλλους η αίσθηση ελευθερίας και ο χρόνος που κυλά πιο αργά. Εκείνη τη μέρα, όμως, το καλοκαίρι απέκτησε ένα πιο ξεκάθαρο πρόσωπο: ήταν οι ίδιοι οι άνθρωποί του Πλαισίου. Οι συζητήσεις, τα χαμόγελα, οι χειραψίες και οι στιγμές γνωριμίας – όλα συνέθεσαν ένα περιβάλλον αυθεντικής σύνδεσης.

Το καλοκαιρινό ραντεβού των #plaisiopeople Facebook Twitter

Το event περιλάμβανε ποικίλες δραστηριότητες που ενίσχυσαν τη συμμετοχή και την ομαδικότητα. Τα photobooths κατέγραψαν αυθόρμητες στιγμές, το διαδραστικό παιχνίδι «Ρώτα με για...» ενθάρρυνε την επικοινωνία μεταξύ συναδέλφων, οι zumba dancers ανέβασαν τη διάθεση, ενώ το make-up corner πρόσθεσε μια παιχνιδιάρικη νότα στην ημέρα.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ουσιαστική υπενθύμιση ότι το Πλαίσιο είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια εταιρεία. Είναι μια ομάδα ανθρώπων που συνεργάζονται καθημερινά, μοιράζονται στόχους και αξίες και δημιουργούν μαζί κάτι μεγαλύτερο από το άθροισμα των επιμέρους ρόλων τους. Συνεργάτες που μέχρι τώρα μπορεί να είχαν επικοινωνία μόνο μέσα από την οθόνη, είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν από κοντά, ενισχύοντας τις σχέσεις τους σε ανθρώπινο επίπεδο.

Η εκδήλωση αυτή δεν ήταν απλώς μια καλοκαιρινή γιορτή. Ήταν μια ευκαιρία για επαφή, ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας και επιβεβαίωση αυτού που βαθιά γνωρίζουμε: το Πλαίσιο δεν είναι οι τίτλοι, οι χώροι ή τα συστήματα. Είναι οι άνθρωποί του.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM