Η Praktiker Hellas θέλει φέτος να ζήσεις ένα «θεϊκό» καλοκαίρι γεμάτο περιπέτειες

Η Praktiker Hellas θέλει φέτος να ζήσεις ένα «θεϊκό» καλοκαίρι γεμάτο περιπέτειες Facebook Twitter
Φέτος το καλοκαίρι η Praktiker Hellas παρουσιάζει μια καμπάνια με τίτλο «Μυθικό ελληνικό καλοκαίρι», η οποία παντρεύει την ελληνική μυθολογία με την καθημερινότητα των καλοκαιρινών αποδράσεων, δίνοντας φαντασία και χρώμα σε κάθε προορισμό.
0

ADVERTORIAL

Πως θα έμοιαζε ο Ποσειδώνας αν ζούσε στο 2025; Σίγουρα θα είχε μακριά μαλλιά, θα σύχναζε κάπου στο Σούνιο, θα φορούσε ένα πλεκτό χαϊμαλί και θα έκανε SUP. Η θεά Αφροδίτη, από την άλλη, θα ήθελε σίγουρα να πάρει τον χρόνο της χωρίς να αγχώνεται με τα θαλάσσια σπορ. Εκείνη θα προτιμούσε να απολαύσει το κοκτέιλ της σε μια φουσκωτή κουλούρα ή πολυθρόνα, κάνοντας ηλιοθεραπεία στη Μήλο. 

Τον Διόνυσο, που θέλει πάντα τα σταφύλια του δροσερά, θα τον βρίσκαμε μάλλον ξαπλωμένο σε κάποια παραλία της Νάξου, παρέα με το ψυγειάκι του. Έτσι πάνε αυτά! 

Η ελληνική μυθολογία είναι γεμάτη εικόνες, περιπέτειες και ιστορίες θεών και ανθρώπων, πολλές από τις οποίες έχουν ως φόντο το ελληνικό καλοκαίρι. 
Οι όμορφες τοποθεσίες των ελληνικών νησιών έγιναν στη φαντασία των Αρχαίων Ελλήνων τόποι απόλαυσης, διασκέδασης, σημεία όπου εκτυλίχθηκαν μεγάλα πάθη, καβγάδες, και που όλα ήταν πολύχρωμα, έντονα και «επικά». 

Εντάξει, εμείς μπορεί να μην έχουμε «θεϊκές» ιδιότητες, να μη μεταμορφώνουμε ανθρώπους σε δέντρα ή να μην έχουμε ένα υποθαλάσσιο βασίλειο, αλλά μπορούμε να ζήσουμε ένα περιπετειώδες καλοκαίρι, παίρνοντας πρώτα τις προμήθειές μας από ένα κατάστημα Praktiker

Η Praktiker Hellas θέλει φέτος να ζήσεις ένα «θεϊκό» καλοκαίρι γεμάτο περιπέτειες Facebook Twitter

Γιατί φέτος το καλοκαίρι η Praktiker Hellas παρουσιάζει μια καμπάνια με τίτλο «Μυθικό ελληνικό καλοκαίρι», η οποία παντρεύει την ελληνική μυθολογία με την καθημερινότητα των καλοκαιρινών αποδράσεων, δίνοντας φαντασία και χρώμα σε κάθε προορισμό.

Η Praktiker Hellas είναι, λοιπόν, εκείνη που (μέσα από τα μάτια της Cicero AD που υπογράφει και της αφιερώνει την καμπάνια) φαντάστηκε τον Ποσειδώνα σέρφερ, την Αφροδίτη στη φουσκωτή πολυθρόνα, τον Διόνυσο στη Νάξο, αλλά και τον Κύκλωπα να στήνει την ομπρέλα του στη Σέριφο –πού αλλού–, εκεί όπου βρισκόταν η μυθική σπηλιά των Κυκλώπων. Γιατί το καλοκαίρι, εκτός από καλοπέραση και ξεκούραση, θέλει και φαντασία. 

Υπάρχει όμως και ένα ακόμα στοιχείο που κάνει το καλοκαίρι πραγματικά «μυθικό» και αυτό είναι η αίσθηση της ξεγνοιασιάς, η αίσθηση ότι μπορείς να αφεθείς για λίγο, χωρίς υποχρεώσεις, και να απολαύσεις – γιατί τα έχεις φροντίσει όλα από πριν. Αυτό το βήμα, όμως, ξεκινά από τα Praktiker.

Η Praktiker Hellas θέλει φέτος να ζήσεις ένα «θεϊκό» καλοκαίρι γεμάτο περιπέτειες Facebook Twitter

Με μια μεγάλη ποικιλία σε εξοπλισμό και αξεσουάρ παραλίας, από ομπρέλες, ψάθες και φορητά ψυγεία μέχρι φουσκωτή πισίνα ή βάρκα και ξαπλώστρες για όσους θέλουν μια έξτρα άνεση, τα Praktiker έχουν όλα όσα χρειάζεσαι ώστε με μια επίσκεψη να εξοπλιστείς πλήρως, όποιος τύπος διακοπών και αν σου ταιριάζει. 

Έτσι, με αξιόπιστο εξοπλισμό που δεν θα σε «κρεμάσει» και όλες τις ανέσεις που χρειάζεσαι, μπορείς να βγάλεις από το μυαλό σου το οργανωτικό κομμάτι. Και, όπως οι αρχαίοι θεοί της καμπάνιας της Praktiker, να απολαύσεις ένα «θεϊκό» καλοκαίρι γεμάτο περιπέτειες, ξεκούραση και εμπειρίες που θα σου μείνουν αξέχαστες. 

Ανακάλυψε όλα τα απαραίτητα είδη για το καλοκαίρι στα 17 καταστήματα Praktiker ή στο www.praktiker.gr και εξοπλίσου κατάλληλα για τις διακοπές σου με ευέλικτους τρόπους πληρωμής, με ή χωρίς πιστωτική κάρτα, με το πρόγραμμα «Δ-ΟΣΗ ΘΕΛΕΙΣ».

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Good Business Directory 6 / Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μοχλός ανάπτυξης αλλά και μεγάλη πρόκληση για τις επιχειρήσεις

Γιατί η ανάγκη επιτάχυνσης στις ψηφιακές δεξιότητες και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στην υιοθέτηση τεχνολογιών αιχμής αποτελούν σημερα τισ πιο σημαντικές προκλήσεις στο επιχειρειν.
ΕΥΗ ΠΑΠΑΔΟΣΗΦΑΚΗ
Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Good Business Directory 6 / Πόσο «ανθρώπινη» μπορεί να είναι η τεχνητή νοημοσύνη;

Η Γιάννα Ανδρονοπούλου, διευθύνουσα σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, πιστεύει πως η τεχνητή νοημοσύνη μάς βοηθά να ενισχύουμε ό,τι είναι δημιουργικό και να παίρνουμε αποφάσεις με καλύτερα δεδομένα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ