Η Nuxe λάνσαρε τη νέα σειρά Rêve de Thé

Σε ένα ξεχωριστό After High Tea Experience, η Nuxe λανσάρισε στις 25 Οκτωβρίου, τη νέα σειρά Rêve de Thé, στη Μεγάλη Βρεταννία Facebook Twitter
0

Σε έναν άκρως επιβλητικό χώρο με μια εξαίσια βιτρώ οροφή και θέα στον Χειμερινό Κήπο του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία, η Nuxe λάνσαρε τη νέα της σειρά σώματος Rêve de Thé με φυσικό πράσινο εκχύλισμα τσαγιού, η οποία υπόσχεται ολιστική φροντίδα.

Σε ένα ξεχωριστό After High Tea Experience, η Nuxe λανσάρισε στις 25 Οκτωβρίου, τη νέα σειρά Rêve de Thé, στη Μεγάλη Βρεταννία Facebook Twitter

Οι επίτιμοι καλεσμένοι είχαν την ευκαίρια να παρακολουθήσουν μια ξεχωριστή παρουσίαση από την κα Ελίνα Βεκρή, Brand Manager της μάρκας και οικοδέσποινα της ημέρας. Η σειρά περιλαμβάνει 6 προϊόντα περιποίησης σώματος: αφρόλουτρο, scrub, γαλάκτωμα 24ωρης ενυδάτωσης, αποσμητικό, κρέμα σύσφιξης, και άρωμα. Το οσφρητικό αποτύπωμα της σειράς με νότες πράσινου τσαγιού, αναζωογονεί τις αισθήσεις.

Το μενού είχε επιμεληθεί ο διακεκριμένος executive chef της Μεγάλης Βρεταννίας Αστέριος Κουστούδης, ο οποίος προσέφερε μια ποικιλία εδεσμάτων που συνόδευσαν το τσάι. Λάμψη, πολυτέλεια και εξαιρετικά αισθησιακές υφές στάθηκαν αντάξιες του ονόματος της Nuxe και κατάφεραν να διεγείρουν τις αισθήσεις των καλεσμένων.

Τα προϊόντα NUXE διανέμονται στην ελληνική αγορά από την εταιρία INNOVIS PHARMA.

Σε ένα ξεχωριστό After High Tea Experience, η Nuxe λανσάρισε στις 25 Οκτωβρίου, τη νέα σειρά Rêve de Thé, στη Μεγάλη Βρεταννία Facebook Twitter
Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ψηφιακό

Good Living / Το μέλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι ψηφιακό

Από την τεχνητή νοημοσύνη, την κυβερνοασφάλεια και τις λύσεις cloud μέχρι την εκπαίδευση και την καινοτομία, το Vodafone Business βρίσκεται δίπλα στις ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν το άλμα προς τη νέα ψηφιακή εποχή.
THE LIFO TEAM
Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM