Η νέα καμπάνια της Protergia είναι αφιερωμένη σε όσους δεν σταματούν να ονειρεύονται

Η νέα καμπάνια της Protergia είναι αφιερωμένη σε όσους δεν σταματούν να ονειρεύονται Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Μερικές φορές, μία διαφήμιση είναι κάτι παραπάνω από «απλή διαφήμιση». Μπορεί να λειτουργήσει ως αφορμή για κάτι πιο γενναίο, πιο δημιουργικό — αρκεί να μπορούμε να ανοίξουμε το μυαλό μας και να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας. Όπως στην Τέχνη, έτσι κι εδώ, όταν ο δημιουργός έχει χώρο να αναπνεύσει, μπορεί να κάνει μικρά θαύματα. Σπάνια μεν, αλλά όταν αυτά συμβούν, φαίνεται.

Κάτι τέτοιο έγινε και με τη νέα καμπάνια της Protergia, του ενεργειακού brand της METLEN Energy & Metals. Με τίτλο «Για όσους δεν σταματούν να ονειρεύονται», η καμπάνια αποδεικνύει πως ναι, υπάρχει τρόπος μια εταιρεία ρεύματος να σου προκαλέσει ανατριχίλα — όχι από τον λογαριασμό, αλλά από το συναίσθημα.

Η Θέμις Μπαζάκα, συγκινητική και στιβαρή, πρωταγωνιστεί σε ένα τρυφερό φιλμ μικρού μήκους. Και η φωνή της Χάρις Αλεξίου, με το εμβληματικό της «Τανγκό», δεν χρειάζεται πολλά για να σε μεταφέρει αλλού. Η διαφήμιση μετατρέπεται σε κάτι πολύ περισσότερο: μια ωδή στις ανθρώπινες σχέσεις, εκεί που η ηλικία δεν παίζει ρόλο και το συναίσθημα δεν χρειάζεται υπότιτλους.

Ταυτόχρονα, μέσα από την ιστορία που διαδραματίζεται ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, η Protergia αναδεικνύει τη μακροχρόνια σχέση της με τους πελάτες της και την αξία που έχει για την ίδια να βρίσκεται δίπλα τους σε όλες τις φωτεινές στιγμές της ζωής τους — προσφέροντας ποιοτικές και αξιόπιστες λύσεις, με τα πλέον σύγχρονα ενεργειακά προϊόντα. Πάντα με γνώμονα τη σταθερότητα, τη σιγουριά και την ασφάλεια.

Το κοινό; Ήδη ανταποκρίνεται με ενθουσιασμό — τα σχόλια στα social media μιλάνε από μόνα τους. Ακόμα και οι συνήθεις δύσπιστοι παραδέχονται ότι “αυτό κάτι λέει”. Κι αυτό το «κάτι» είναι ίσως η υπενθύμιση πως, όσο κι αν γκρινιάζουμε για τα brands, όταν μιλούν ειλικρινά και με αισθητική, ακούμε. Γιατί στους καιρούς που ζούμε, η καλή τέχνη (ακόμα και σε μορφή διαφήμισης) είναι μια μικρή πολυτέλεια που αξίζει να κρατήσουμε.

Η νέα καμπάνια της Protergia είναι αφιερωμένη σε όσους δεν σταματούν να ονειρεύονται Facebook Twitter

Όπως και στη ζωή, έτσι και στην ενέργεια, μερικές αξίες δεν αλλάζουν. H νέα καμπάνια της Protergia είναι αφιερωμένη σε όλους τους ανθρώπους που δεν σταματούν να ονειρεύονται. Και με το Protergia Value Secure 12M, το τιμολόγιο που προσφέρει σταθερή τιμή για έναν ολόκληρο χρόνο, η Protergia αποδεικνύει την δέσμευσή της, να προσφέρει λύσεις που κάνουν τη διαφορά.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ