Η μπλε γραμμή της Vitex δείχνει τον δρόμο για το Καλλιμάρμαρο στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Η μπλε γραμμή της Vitex: Δείχνει το δρόμο για το Καλλιμάρμαρο στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Την Κυριακή 9 Νοεμβρίου, η καρδιά του αθλητισμού χτύπησε δυνατά στην Αθήνα, καθώς χιλιάδες δρομείς από όλο τον κόσμο πήραν θέση στην αφετηρία του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, ακολουθώντας τη θρυλική διαδρομή από τον Μαραθώνα μέχρι το Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Η διαδρομή που κουβαλάει χιλιετίες ιστορίας έχει το σήμα κατατεθέν της. Μια γραμμή που ενώνει, μια γραμμή που συμβολίζει. Για την ακρίβεια πρόκειται για 42.195 μέτρα, όπου η μπλε γραμμή του μαραθωνίου λειτουργεί ως αόρατος οδηγός για τους αθλητές, προσφέροντάς τους ψυχολογική υποστήριξη, επιμονή και προσήλωση σε κάθε τους βήμα μέχρι τον τερματισμό. Η μπλε γραμμή του Κλασικού Μαραθωνίου της Αθήνας, βάφτηκε για πρώτη φορά το 2004 και ξανά έπειτα από πολλά χρόνια, το 2023 από την Vitex.  Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η μπλε γραμμή της Vitex θα δείχνει τον δρόμο των δρομέων προς τον τερματισμό.

Η Vitex, η κορυφαία ελληνική εταιρεία χρωμάτων και δομικών χημικών, πάντα κοντά στο κορυφαίο δρομικό γεγονός της χώρας, βάφει την ιστορική “BlueLinebyVitex” με τόνους ειδικού για άσφαλτο μπλε τη γραμμή που ενώνει την αφετηρία με το Καλλιμάρμαρο.

Μια γραμμή που συμβολίζει όχι μόνο την επιμονή και τη δύναμη των συμμετεχόντων, αλλά και το πνεύμα συνεργασίας, εθελοντισμού και κοινωνικής προσφοράς που χαρακτηρίζει τη Vitex.

Η μπλε γραμμή της Vitex: Δείχνει το δρόμο για το Καλλιμάρμαρο στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας Facebook Twitter

Η φετινή χορηγική συμμετοχή της Vitex δεν σταματά εκεί. Στο πλαίσιο της Marathon Expo στο Κλειστό του Τάε Κβο Ντο στο Φάληρο (5–8 Νοεμβρίου), η Vitex έδωσε ραντεβού με όλους τους φίλους του Μαραθωνίου στο περίπτερό της, προσκαλώντας τους να γίνουν μέρος μιας ξεχωριστής ενέργειας με ουσιαστικό κοινωνικό αντίκτυπο:

Οι επισκέπτες πιάνοντας το ρολό, μπόρεσαν να φωτογραφηθούν με τη χαρακτηριστική μπλε γραμμή. Στη συνέχεια ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στα social media τους με το hashtag #bluelinebyvitex και mention @vitex, η Vitex πρόσφερε 5 ευρώ, για κάθε ανάρτηση με το hashtag, στους Finish Liners και στο σωματείο MDA Hellas, στηρίζοντας την προσπάθεια για την απόκτηση ενός ακόμη ειδικού αμαξιδίου που θα βοηθήσει ανθρώπους με νευρομυικές παθήσεις  να ζήσουν τη χαρά του τερματισμού αλλά και να βελτιώσει την καθημερινότητά τους.

Πέρα από την προσφορά του αμαξιδίου, η ομάδα της Vitex δεν μένει θεατής, αλλά τρέχει δίπλα τους, σπρώχνοντας το αμαξίδιό τους σε όλη τη διαδρομή, μοιράζοντας δύναμη και έμπνευση. Πέντε άνθρωποι της Vitex συνεχίζουν αυτό το μήνυμα σε όλο τον κόσμο, συμμετέχοντας σε Μαραθώνιους 42 χλμ και αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η πραγματική υποστήριξη πηγαίνει πολύ πέρα από τη γραμμή του τερματισμού.

Η δράση αυτή, γεμάτη συναίσθημα και ουσία, έχει βρει θερμή ανταπόκριση από την κοινότητα των δρομέων και όχι μόνο. Ambassador της φετινής ενέργειας είναι ο Στρατής Βουγιούκας, που μέσα από την προσωπική του στάση και το πάθος του για τον αθλητισμό, μεταφέρει το μήνυμα ότι η αληθινή νίκη δεν είναι μόνο να τερματίζεις, αλλά να βοηθάς και άλλους να φτάσουν εκεί.

Με τη συμμετοχή της, η Vitex αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως ο αθλητισμός και η κοινωνική προσφορά μπορούν να συμβαδίσουν. Η μπλε γραμμή γίνεται σύμβολο ελπίδας, δύναμης και συλλογικότητας. Μια γραμμή 42195 μέτρων που αφήνει μια υπόσχεση ότι όταν τρέχουμε όλοι μαζί, μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM