Η Haleon γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας και στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS

Η Haleon γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας και στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας (20 Μαρτίου), η Haleon, ηγετική εταιρεία στον τομέα της υγείας και φροντίδας των καταναλωτών, επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για τη βελτίωση της στοματικής υγιεινής όχι μόνο μέσω των καινοτόμων προϊόντων της, αλλά και μέσα από κοινωνικές δράσεις που κάνουν τη διαφορά.

Η Haleon γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας και στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Facebook Twitter

Στο πλαίσιο αυτό, η Haleon προχώρησε σε συνεργασία με την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης και το πρόγραμμα «Απλές πράξεις μεγάλης αξίας», υποστηρίζοντας έμπρακτα την οδοντιατρική και στοματική φροντίδα των παιδιών των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα, με την αγορά οποιουδήποτε προϊόντος στοματικής ή οδοντιατρικής φροντίδας των brands Sensodyne, Parodontax, Corega & Aquafresh αποκλειστικά στα καταστήματα Σκλαβενίτης σε όλη την Ελλάδα από τις 6 ως 19 Μαρτίου.

Για την περαιτέρω ανάδειξη της κοινωνικής αυτής πρωτοβουλίας, η Haleon στις 14 και 15 Μαρτίου  πραγματοποίησε δύο εκδηλώσεις στα καταστήματα Σκλαβενίτης στον Άλιμο και στο Μαρούσι, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων για θέματα στοματικής υγείας, αλλά και για το πολύτιμο έργο των Παιδικών Χωριών SOS στην Ελλάδα.

Το παρόν έδωσε ο Λευτέρης Πετρούνιας, Χρυσός Ολυμπιονίκης της ενόργανης γυμναστικής και υποστηρικτής της δράσης, ο οποίος επισήμανε πως η εκπαίδευση των παιδιών και η δημιουργία σωστών συνηθειών από μικρή ηλικία είναι ζωτικής σημασίας για ένα υγιές μέλλον.

Η Λίνα Βαϊανού, Διευθύντρια Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS δήλωσε: «Στα Παιδικά Χωριά SOS, θέλουμε να προσφέρουμε στα παιδιά, τη μέγιστη φροντίδα και τα εφόδια που χρειάζονται για ένα καλύτερο μέλλον. Απαραίτητο κομμάτι αυτού είναι η φροντίδα της υγεία τους, και βέβαια έτσι, η στοματική υγιεινή αποτελεί βασικό κομμάτι της καθημερινότητάς μας.»

Ο Γιώργος Χουσέν, Country Manager της Haleon, σημείωσε: «Στην Haleon, πιστεύουμε ότι η η αυτοφροντίδα είναι θεμελιώδες δικαίωμα και όχι προνόμιο. Είμαστε περήφανοι που, μέσα από τις δράσεις μας, δίνουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους ανθρώπους – και ειδικά σε παιδιά που το έχουν ανάγκη – να αποκτήσουν σωστές συνήθειες στοματικής φροντίδας. Η συνεργασία αυτή, αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας να προωθούμε την πρόληψη και να στηρίζουμε έμπρακτα τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε».

Η Haleon γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγείας και στηρίζει τα Παιδικά Χωριά SOS Facebook Twitter

Με ένα ευρύ φάσμα κορυφαίων προϊόντων στοματικής υγιεινής, όπως οι Sensodyne, Parodontax, Aquafresh και Corega, η Haleon έχει ως όραμα να προσφέρει καλύτερη υγεία, κάθε μέρα, με σεβασμό στον άνθρωπο. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία επενδύει διαρκώς στην έρευνα και την καινοτομία για να αναπτύσσει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών και  συμβάλλουν στην πρόληψη οδοντικών προβλημάτων.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM