Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Το να επενδύει κανείς σε ένα καλύτερο μέλλον σημαίνει να επενδύει στα παιδιά. Να εξασφαλίζει ότι η σημερινή νέα γενιά έχει όλα όσα χρειάζεται, από τις παροχές υγείας ως την εκπαίδευση και ένα υγιές οικογενειακό περιβάλλον, ώστε να εξελιχθεί στους ολοκληρωμένους ενήλικες του μέλλοντος.

Για ορισμένα παιδιά, το οικογενειακό περιβάλλον μπορεί να χρειαστεί να μεταβληθεί -έστω και προσωρινά. Να φύγουν από μια συνθήκη κακοποίησης ή παραμέλησης και να βρουν μια άλλη οικογένεια που θα τα αγκαλιάσει με φροντίδα και αγάπη.

Με βαθιά κατανόηση αυτής της ανάγκης, η Flora Food Greece εγκαινίασε το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Μεγάλη Αγκαλιά», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, με στόχο τη στήριξη των ανάδοχων οικογενειών και των παιδιών που φιλοξενούνται σε αυτές, τα οποία διατηρούν όμως παράλληλα επικοινωνία με την βιολογική τους οικογένεια.

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter

Τι περιλαμβάνει αυτή η στήριξη;

Ο βασικός στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει μέρος των καθημερινών διατροφικών αναγκών σε αυτές τις οικογένειες, για έναν ολόκληρο χρόνο. Με έναν συνολικό προϋπολογισμό περίπου 130.000 ευρώ, λοιπόν, η Flora Food Greece θα προσφέρει προϊόντα της σε περισσότερες από 500 οικογένειες.

Αποδεικνύοντας ότι δεν πρόκειται απλώς για μια δράση εταιρικής υπευθυνότητας, αλλά μια ουσιαστική δέσμευση ώστε κανένα παιδί να μην στερηθεί βασικά είδη διατροφής του, η δράση της «Μεγάλης Αγκαλιάς» έχει ήδη προχωρήσει σημαντικά, με τη συμβολή του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Ε.Κ.Κ.Α.).

Συγκεκριμένα, έχει ήδη ολοκληρωθεί σε πανελλαδικό επίπεδο, η κατανομή, αποστολή και παραλαβή των κουπονιών από τους κοινωνικούς λειτουργούς των φορέων εποπτείας για το σύνολο των αναδόχων οικογενειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter

Μια δράση εταιρικής ευθύνης με προοπτικές

Τόσο οι κοινωνικοί λειτουργοί όσο και οι ανάδοχες οικογένειες που συμμετέχουν μέχρι στιγμής στη «Μεγάλη Αγκαλιά» έχουν «αγκαλιάσει» το πρόγραμμα με ενθουσιασμό, τονίζοντας το γεγονός ότι η δράση του βλέπει «πέρα από τα Ιδρύματα» και δίνει έμφαση στην ουσία, βάζοντας στο επίκεντρο τα παιδιά και τις ανάγκες τους. «Είναι η πρώτη φορά που στηρίζονται οι ανάδοχες οικογένειες και όχι ένα ίδρυμα!», σχολίασε χαρακτηριστικά ανάδοχος γονέας.

Το έργο των ανάδοχων οικογενειών δεν είναι πάντα εύκολο, ούτε απλό, αλλά είναι σπουδαίο, και ενισχύοντας και βοηθώντας εκείνες, η Flora Food Greece επιβραβεύει ουσιαστικά την προσφορά αγάπης και φροντίδας σε παιδιά.

«Για εμάς στο Ε.Κ.Κ.Α., το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που εργάζεται για την Παιδική Προστασία, αυτή η επιβράβευση ήταν ένα μεγάλο βήμα για να δούμε όλοι καθαρά αυτό που οφείλουμε στα παιδιά μας: Οικογενειακή Αποκατάσταση. Γιατί κάθε παιδί αξίζει εξατομικευμένη φροντίδα, από σταθερούς φροντιστές, που δεσμεύονται για να διαβιεί όπως του αξίζει. Γιατί κάθε παιδί αξίζει μία αγκαλιά, έναν γονιό, μία οικογένεια» δήλωσε η Πρόεδρος του Δ.Σ. του Ε.Κ.Κ.Α., κα. Βάννα Μαρκετάκη.

Η Flora Food Greece ανοίγει τη «Μεγάλη Αγκαλιά» της για όλα τα παιδιά Facebook Twitter

Έτσι, η «Μεγάλη Αγκαλιά», αποτελεί την πρώτη συνέργεια ιδιωτικού και δημόσιου τομέα σε αυτό το πλαίσιο και σίγουρα ανοίγει νέους δρόμους και προοπτικές, τόσο για τα προγράμματα εταιρικής ευθύνης όσο και για τις πρωτοβουλίες αλληλεγγύης και συμπερίληψης.

Με πυξίδα την ενσυναίσθηση και την προσφορά, η «Μεγάλη Αγκαλιά» κάνει πράξη την αντίληψη ότι κανένα παιδί δεν πρέπει να μένει «πίσω» και δείχνει ότι ένα μέλλον όπου όλα τα παιδιά θα λαμβάνουν την εξατομικευμένη φροντίδα, αγάπη και προσοχή που δικαιούνται, είναι δυνατό αν κινητοποιηθούμε με αντίστοιχες πρωτοβουλίες στο παρόν.

Οι ανάδοχες οικογένειες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μπορούν να επικοινωνήσουν με τον αρμόδιο φορέα αναδοχής (Ε.Κ.Κ.Α.) για να ενημερωθούν σχετικά με τη διαδικασία παραλαβής των προϊόντων.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Good Living / «Μάθε πώς νιώθουν. Άλλαξε το πώς νιώθουν»: 8 στις 10 γυναίκες νιώθουν φόβο στη βραδινή έξοδο

Νέα πανελλαδική έρευνα, με πρωτοβουλία της ΔΕΗ, αποκαλύπτει τα υψηλά ποσοστά των γυναικών που φοβούνται, έχουν βιώσει περιστατικά απειλής και λαμβάνουν προληπτικά μέτρα αυτοπροστασίας.
ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ
Ζοομ σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Good Living / Zoom σε όσα αγαπάμε: Όσα ζήσαμε στον διαγωνισμό φωτογραφίας LiFO x Xiaomi 15T Series

Οι νικητές του διαγωνισμού μπήκαν για λίγες ώρες στον κόσμο του mobile photography μέσα από ένα ξεχωριστό workshop και τέσταραν τις ικανότητές τους πίσω από τον φακό, με οδηγούς τους experts της Xiaomi, της LiFO και της Leica Academie.
THE LIFO TEAM
Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Good Living / Βασιλική Αδαμίδου: «Στη Lidl Ελλάς δεσμευόμαστε να κάνουμε τη ζωή καλύτερη- στο καλάθι και στον κόσμο γύρω μας»

Η Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς μιλά για την καμπάνια «Lidl. Γιατί αξίζει» και την αφοσίωση της εταιρείας στο να προσφέρει διαρκώς το καλύτερο.
THE LIFO TEAM