Η Coca-Cola έχει φανταστεί «Έναν Κόσμο χωρίς Απορρίματα»

Η ανακύκλωση στην καθημερινότητά μας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

Υπάρχουν φορές που μπορεί να απολαμβάνουμε το αγαπημένο μας αναψυκτικό και την ίδια ώρα να προχωράμε κάποιες καθημερινές υποχρεώσεις, όπως να πληρώσουμε on line έναν λογαριασμό, να απαντήσουμε σε ένα επαγγελματικό τηλεφώνημα κλπ. Τι μπορεί να συμβεί σε αυτή την περίπτωση; Μπορεί να ξεχάσουμε πού τοποθετήσαμε το καπάκι του μπουκαλιού ή να βρούμε αργότερα πεσμένο στο έδαφος. Είναι κάτι μικρό και χωρίς σημασία. Δεν έγινε και κάτι. Σωστά; Κι όμως, κάτι τόσο μικρό μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση των πλαστικών απορριμμάτων και να μην επιτρέψει να φτάσουν στην ανακύκλωση όλες οι συσκευασίες που χρησιμοποιούμε.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα, με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» έχει δημιουργήσει νέες συσκευασίες αναψυκτικών με μη αποσπώμενα καπάκια, με στόχο να συμβάλει στη σωστή ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας.

Στις νέες συσκευασίες, 256 εκατομμύρια καπάκια παραμένουν προσαρτημένα στο δαχτυλίδι ασφαλείας του μπουκαλιού, χαρίζουν το τέλειο άνοιγμα και μας βοηθούν να ανακυκλώνουμε τη συσκευασία μαζί με το καπάκι της. Με τον τρόπο αυτό η ανακύκλωση της νέας συσκευασίας γίνεται πιο εύκολη, καθώς δεν χρειάζεται πλέον να αναζητάμε τους ειδικούς κάδους για να απορρίψουμε ξεχωριστά το καπάκι.

Η Coca-Cola έχει φανταστεί «Έναν Κόσμο χωρίς Απορρίματα» Facebook Twitter

Με τις νέες συσκευασίες έχουμε επίσης μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και μπορούμε να απολαμβάνουμε το αναψυκτικό μας χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούμε μήπως χάσουμε το καπάκι ή μήπως πέσει κάτω και λερώσει. Ταυτόχρονα συμβάλλουμε στην προστασία του περιβάλλοντος μειώνοντας πλαστικά απορρίμματα και αυξάνοντας τα ποσοστά συσκευασιών που καταλήγουν στην ανακύκλωση.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) για να βοηθήσει τους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν και να ανακυκλώσουν σωστά τη νέα συσκευασία δημιούργησε παράλληλα την καμπάνια με τίτλο «Για Πάντα Μαζί», που παρουσιάζει τα βήματα που χρειάζεται να ακολουθούμε για να ανακυκλώσουμε σωστά όλα τα μέρη του μπουκαλιού.

Το λανσάρισμα των νέων συσκευασιών εντάσσεται σε ένα σύνολο ενεργειών που υλοποιεί η Coca-Cola στον τομέα της ανακύκλωσης. Για παράδειγμα, από το 2018 η εταιρεία έχει δημιουργήσει την κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future για να μπορούν όλοι να εντοπίζουν εύκολα τον πλησιέστερο κάδο ανακύκλωσης και να απορρίψουν τις συσκευασίες τους, και έως σήμερα έχουν συλλεχθεί περισσότεροι από 2.000 τόνοι απορριμμάτων χάρη στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επίσης, το 2022 η εταιρεία κατήργησε τη χρήση της πλαστικής μεμβράνης στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου των προϊόντων της, υιοθετώντας την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι.

Η ανακύκλωση λοιπόν μπορεί εύκολα να αποτελέσει μια καθημερινή συνήθεια για όλους.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Good Living / Η ενέργεια της τέχνης, το φως της δημιουργίας

Η Σοφία Δήμτσα, Γενική Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας του Ομίλου ΔΕΗ, μιλά για τη σύνδεση της ενέργειας με την πολιτιστική δημιουργία και για το πώς ο πολιτισμός παραμένει σταθερός πυλώνας της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
THE LIFO TEAM
LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Good Living / LiFO x Xiaomi 15T: Ένας διαγωνισμός που σε φέρνει πιο κοντά σε όσα αγαπάς

Διεκδίκησε τη συμμετοχή σου στα μοναδικά φωτογραφικά workshops της Xiaomi, σε συνεργασία με τη LiFΟ και τη Leica Academie στην Ελλάδα, κάνε zoom σε όσα αγαπάς και μπορεί να δεις τις φωτογραφίες σου να γίνονται εξώφυλλο.
THE LIFO TEAM
«Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Good Living / «Πόσο έτοιμοι είμαστε για μια φυσική καταστροφή;»: To πρωτότυπο πείραμα της Interamerican

Μέσα από το διαδραστικό Packmen Project στην καρδιά της πόλης, η Interamerican έφερε στο προσκήνιο την ανάγκη για ατομική και συλλογική ανθεκτικότητα απέναντι στις προκλήσεις του μέλλοντος.
THE LIFO TEAM