Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Καινοτομία, εμπειρία και εμπιστοσύνη που μετρά 167 χρόνια
Ο τρόπος επικοινωνίας και επαφής γίνεται ξεχωριστός για κάθε πελάτη, μέσα από το μοντέρνο και χρηστικό mobile app, το myFysikoaerio.

Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Καινοτομία, εμπειρία και εμπιστοσύνη που μετρά 167 χρόνια

Ο ιστορικότερος πάροχος ενέργειας αναπτύσσεται δυναμικά και ηγείται της «πράσινης ανάπτυξης» στην Ελλάδα.

ADVERTORIAL

Με 167 χρόνια εμπειρίας και 800 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας είναι σε θέση να καλύπτει σήμερα τις ανάγκες 600.000 καταναλωτών, μέσα από μοναδικά προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, τόσο για επιχειρήσεις όσο και για οικιακή χρήση.

 

Κι αν αποδεικνύει κάτι η πλούσια ιστορία της εταιρείας, που ξεκίνησε το 1857 και διανύει με επιτυχία τον δεύτερο αιώνα της, είναι η ασύγκριτη πρωτοπορία στον ενεργειακό τομέα, η οποία σηματοδοτείται έκτοτε από μεγάλες επενδύσεις, στρατηγικές συνεργασίες και χρήση τεχνολογιών αιχμής.

 

Δεν είναι καθόλου τυχαίο, επομένως, που έχει φτάσει να αποτελεί τον πιο σύγχρονο, αξιόπιστο και ιστορικό πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα, φροντίζοντας να εξελίσσεται διαρκώς πάντα με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, προκειμένου να τους προσφέρει κάθε φορά προσωποποιημένες προτάσεις, υπηρεσίες και προϊόντα βάσει του προφίλ τους.

 

Και σε μια απαιτητική περίοδο, όπου ο τομέας της ενέργειας δείχνει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή τεράστιων αλλαγών, η εταιρεία στη σύγχρονη πλέον μορφή της, και με την στήριξη του μετόχου της, ΔΕΠΑ Εμπορίας, έχει καταφέρει να αναπτύσσεται δυναμικά, με θετικό πρόσημο στην κερδοφορία της και νέα συμβόλαια σε όλη την Ελλάδα, διαμορφώνοντας, εν γένει, το ενεργειακό τοπίο της χώρας μας.

 

Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Καινοτομία, εμπειρία και εμπιστοσύνη που μετρά 167 χρόνια
Σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος δημιούργησε τον μεγαλύτερο σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα.

 

Προτεραιότητα η «πράσινη» ενέργεια

Η διαχείριση της κλιματικής αλλαγής αποτελεί το μεγαλύτερο στοίχημα για τον πλανήτη μας. Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, τα νέα προϊόντα και οι υπηρεσίες ευθυγραμμίζονται με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050, με την προστασία του φυσικού πλούτου και την «πράσινη» ενέργεια να αποτελούν βασική προτεραιότητα και την έννοια της βιωσιμότητας σταθερά ενσωματωμένη στην επιχειρηματική στρατηγική ανάπτυξής της.

 

Την προσήλωση στη διαφάνεια, την επιχειρηματική ηθική και την ακεραιότητα, αποδεικνύουν, άλλωστε, και οι επιδόσεις σε δείκτες περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG), όπως προκύπτουν από την Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης για τα πεπραγμένα του έτους 2022.

 

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, συνεχίζει να επενδύει σε νέες τεχνολογίες που αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, τόσο το δικό της, όσο και των πελατών της με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη δημιουργία του μεγαλύτερου σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, που διαθέτει αυτή τη στιγμή 25 σημεία φόρτισης, όλα με ισχύ έως 22kW, λειτουργεί σε 24ωρη βάση και παρέχεται η φόρτιση δωρεάν.

 

Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Καινοτομία, εμπειρία και εμπιστοσύνη που μετρά 167 χρόνια
Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας αποτελεί τον πιο σύγχρονο, αξιόπιστο και ιστορικό πάροχο ενέργειας στην Ελλάδα, μετρώντας 167 χρόνια εμπειρίας.

 

Ψηφιακός μετασχηματισμός για μια σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης

Σε έναν ολοένα και πιο ψηφιακό κόσμο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός για τις εταιρείες, έχει καταστεί πιο αναγκαίος από ποτέ, προκειμένου να μπορούν να ανταποκρίνονται με ποιότητα και ασφάλεια στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών τους. Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, η κάλυψη αυτών των αναγκών αποτελεί, ωστόσο, κάτι περισσότερο από επιχειρησιακή στρατηγική- είναι πρωταρχικός σκοπός ύπαρξης και λειτουργίας του.

 

Για τον λόγο αυτό, εκπαιδεύει καθημερινά σε αυτή την κατεύθυνση το σύνολο του οργανισμού, σχεδιάζοντας παράλληλα πλατφόρμες, οι οποίες στοχεύουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση και προστασία των πελατών, παράλληλα με τις σχετικές πρωτοβουλίες από πλευράς πολιτείας, με στόχο την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας. Μάλιστα, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα να διαλέξουν οι ίδιοι αν θα εξυπηρετηθούμε με φυσικό ή ψηφιακό τρόπο.

 

Επιπλέον έχει δημιουργήσει ειδική πλατφόρμα αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης, άμεσα και χωρίς αναμονή, για 11 υπηρεσίες, παρέχει προσωπική επικοινωνία με συνεργάτες της σε ημέρα και ώρα που εξυπηρετεί τον εκάστοτε πελάτη, ενώ όσον αφορά στην τιμολόγηση και εξόφληση λογαριασμών, αυτή μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά, κάτι που επιλέγει ήδη το 90% των πελατών.

 

Κι επειδή πρόκειται για μια εταιρεία που γνωρίζει καλά πως ο σωστός τρόπος επικοινωνίας και επαφής οφείλει να είναι ξεχωριστός και μοναδικός για κάθε πελάτη, φρόντισε να δημιουργήσει και το πιο μοντέρνο και χρηστικό mobile app, το myFysikoaerio, για να έχουν πρόσβαση με ένα απλό άγγιγμα στην οθόνη του κινητού τους σε οποιαδήποτε πληροφορία και υπηρεσία χρειάζονται.

Good Living
 
 
 
 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ