Estée Lauder Hellas: Φωταγώγησε τον Δρομέα προωθώντας την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού

Estée Lauder Hellas: Φωταγώγησε τον Δρομέα προωθώντας την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

H Estée Lauder Hellas, για ακόμα μία χρονιά στέκεται ενεργά στην ενημέρωση και πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού, φωταγωγώντας σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, τον Δρομέα με το χαρακτηριστικό pink χρώμα.

Το γλυπτό του Κώστα Βαρώτσου, έγινε μέρος της φετινής καμπάνιας, συνεχίζοντας μία παράδοση πολλών χρόνων και πολλών σημείων που έχουν συμμετάσχει από το 2019 στη δράση αυτή. Μάλιστα, η φωταγώγηση του Δρομέα θα παραμείνει έως τις 10/11, ημέρα του 41ου Μαραθωνίου της Αθήνας. Το γλυπτό αποτελεί χαρακτηριστικό και συμβολικό σημείο, πόσο μάλλον για τους δρομείς οι οποίοι περνούν από μπροστά του κατά τη διάρκεια της διαδρομής, λίγο πριν τον τερματισμό τους.

Για ακόμα μία χρονιά, η Estée Lauder Hellas, στηρίζει την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, προσφέροντας για την ενίσχυση του έργου της, το 1% του συνόλου των πωλήσεων λιανικής όλων των μαρκών του Ομίλου για τον μήνα Οκτώβριο.

Έτσι, καταφέρνει να συμμετάσχει, με το δικό της τρόπο, στις δωρεάν μαστογραφίες που πραγματοποιούνται σε απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές της Ελλάδας, μέσω ενός κινητού μαστογράφου. Έως τώρα, η Estée Lauder Hellas έχει καταφέρει να προσφέρει πάνω από 5.800 μαστογραφίες με τη χρήση του κινητού μαστογράφου.

Estée Lauder Hellas: Φωταγώγησε τον Δρομέα προωθώντας την ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού Facebook Twitter

«Βασισμένοι στις αρχές της παγκόσμιας αυτής πρωτοβουλίας από την Estée Lauder Companies, επιλέγουμε με υπερηφάνεια να ανταποδίδουμε έμπρακτα την κοινωνική μας ευθύνη, εκεί όπου η ανάγκη είναι πιο επιτακτική. Η ομορφιά θα παραμείνει ενεργός σύμμαχός μας στον συνεχή αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού», δήλωσε ο Κώστας Σπυρόπουλος, Γενικός Διευθυντής Estée Lauder Hellas.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε σχετικά: «Φωτίζουμε τον εξαιρετικό "Δρομέα" του Κώστα Βαρώτσου, δηλώνοντας το ακλόνητο πιστεύω μας στη δύναμη της ενημέρωσης, της ευαισθητοποίησης και της πρόληψης! Αυτόν τον στόχο κάνουμε πράξη μέσα από τα 7 Δημοτικά μας Ιατρεία. Σε τακτική βάση προσφέρουμε σε όλους τους δημότες και κατοίκους, πλήθος προληπτικών γυναικολογικών εξετάσεων – και μαστογραφίες- εντελώς δωρεάν, ενώ διεξάγουμε εκτενείς καμπάνιες ενημέρωσης των πολιτών».

Ο Κώστας Βαρώτσος, δήλωσε: «Χαίρομαι πολύ που το έργο μου θα βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση για την πρόληψης του καρκίνου του μαστού, ενός καρκίνου που είναι ιάσιμος όταν υπάρχει έγκαιρη πρόγνωση»

#TimeToEndBreastCancer

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ