Ασφαλίζοντας το σπίτι μας εξασφαλίζουμε και ένα κομμάτι της ζωής μας

Ασφαλίζοντας το σπίτι μας εξασφαλίζουμε και ένα κομμάτι του εαυτού μας Facebook Twitter
0
ADVERTORIAL

«Το σπίτι κάθε ανθρώπου είναι το κάστρο του» λέει η παροιμία και όχι άδικα. Είναι το μέρος που νιώθουμε ασφάλεια, ένας χώρος στον οποίο δημιουργούμε αναμνήσεις και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Το σπίτι και το περιεχόμενό του είναι κομμάτια της ζωής μας, άρα έχουν και μεγάλη αξία. Και ό,τι αξίζει στη ζωή, οφείλουμε να το προστατεύουμε.

Με αφορμή τις εξελίξεις γύρω από τον νέο νόμο περί μείωσης του ΕΝΦΙΑ για όσους ασφαλίζουν την κατοικία τους -σ.σ. θα είναι μειωμένος κατά 10% για τις κατοικίες που είναι ασφαλισμένες από φυσική καταστροφή (δηλ. από σεισμό, πυρκαγιές, πλημμύρες) και πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει αυτός, δίνεται η ευκαιρία στον κόσμο όχι μόνο να αποκομίσει χρηματικό όφελος, αλλά να κατανοήσει καλύτερα το πόσο σημαντικό είναι να εξασφαλίσει το ίδιο του το σπίτι.

Ασφαλίζοντας το σπίτι μας εξασφαλίζουμε και ένα κομμάτι του εαυτού μας Facebook Twitter

Προκειμένου όμως να φτάσουν οι ιδιοκτήτες ακινήτων ή οι ενοικιαστές στο σημείο να μην σκέφτονται διπλά για το αν αξίζει μια τέτοια επένδυση και να μην κυριαρχούν απόψεις τύπου «αν με διαρρήξουν δεν έχω κάτι» ή «τι μπορεί να συμβεί στο σπίτι» πρέπει να γίνει κατανοητός ο λόγος που πρέπει να το κάνουν.

Στην Eurolife FFH, η θωράκιση του σπιτιού και του περιεχομένου του δεν είναι απλή υπόθεση. Η ασφαλιστική που έχει ηγετική παρουσία στην ελληνική ασφαλιστική αγορά βρίσκεται στο πλευρό κάθε ανθρώπου που επιθυμεί να προστατεύσει την κατοικία του με budget friendly προγράμματα ασφάλισης.

Ασφαλίζοντας το σπίτι μας εξασφαλίζουμε και ένα κομμάτι του εαυτού μας Facebook Twitter

Από τη στιγμή που η κατοικία μας είναι τόσο σημαντική γιατί δεν προχωράμε στην ασφάλισή της; Ίσως γιατί δεν έχουμε καταλάβει ακόμα ότι μια πιθανή «απώλειά» της, π.χ. λόγω μιας φυσικής καταστροφής ή μιας ληστείας, θα είναι επώδυνη. Επομένως η ασφάλισή της καθώς και κάθε αντικειμένου που βρίσκεται εντός της δεν πρέπει ποτέ να αντιμετωπίζεται ως πολυτέλεια αλλά ως σημαντική επένδυση.

Γιατί, για παράδειγμα, κάνουμε ασφάλεια υγείας ή αυτοκινήτου; Η απάντηση είναι για να είμαστε εξασφαλισμένοι σε περίπτωση που χρειαστεί οτιδήποτε προκειμένου να μην βρεθούμε προ οικονομικής εκπλήξεως. Από τη στιγμή λοιπόν που το σπίτι μας δεν είναι απλώς ένα κτίριο, αλλά ένας χώρος που δημιουργούμε συνεχώς αναμνήσεις με τους δικούς μας ανθρώπους και αποτελεί κομμάτι της ζωής μας, έχει μεγάλη αξία, λοιπόν, να επενδύσουμε στην ασφάλειά του.

Η Eurolife FFH λοιπόν, παρέχει με τα προγράμματά της μεγάλη προστασία σε όποιον την εμπιστευτεί, καθώς μπορεί να τους σταθεί με αποζημίωση ακριβώς τη στιγμή που θα τη χρειαστούν. Χωρίς πολυσύνθετες προτάσεις και παροχές, έχει δημιουργήσει το κατάλληλο περιβάλλον έτσι ώστε οι πελάτες της να μην «τρομάζουν» στην ιδέα της ασφάλισης, έχοντας πλήρη εικόνα των παροχών και κατανόηση της επιλογής τους.

Ασφαλίζοντας το σπίτι μας εξασφαλίζουμε και ένα κομμάτι του εαυτού μας Facebook Twitter

Με ποια προγράμματα βρίσκεται δίπλα σας η Eurolife FFH;

Η ασφάλεια σπιτιού λοιπόν είναι μια σημαντική επένδυση η οποία εξασφαλίζει ότι θα έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο σε περίπτωση κάθε απροόπτου. Η Eurolife FFH μας δίνει τη δυνατότητα μέσω των προγραμμάτων της να πετύχουμε την καλύτερη δυνατή συμφωνία, ανάλογα με τις ανάγκες του σπιτιού μας. Ειδικά με τα παρακάτω προγράμματα:

1. Οι πολλές δυνατότητες του MultiHome Ευέλικτο

Παρέχει πλήρη προστασία από πλήθος κινδύνων που απειλούν την κατοικία (περιλαμβάνει και τον σεισμό στις βασικές καλύψεις) δίνοντάς μας τη δυνατότητα να επεκτείνουμε την ασφάλισή μας, καθώς μπορούμε να επιλέξουμε το συνδυασμό καλύψεων που ταιριάζει στις ανάγκες μας. Ταυτόχρονα το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να συνδυάζει ομάδες – πακέτα καλύψεων, ώστε να μας προσφέρει τη βέλτιστη λύση.

2. Πλήρης Κάλυψη με το MultiHome Ολοκληρωμένο

Είναι το επόμενο βήμα του Multiple Ευέλικτο, καθώς διαθέτει περισσότερες καλύψεις και υπηρεσίες, με το βασικό του πακέτο να περιλαμβάνει και την κάλυψη για καιρικά φαινόμενα.

3. Πλήρης ευελιξία με το Sweet Home Content

Η πλέον budget friendly ασφάλιση περιεχομένου με χαμηλό σχετικά κόστος και κάλυψη πολλών ενδεχομένων για την κύρια κατοικία, ή την εξοχική. Όντας μια απλή διαδικασία και χωρίς πολλά πεδία συμπλήρωσης, το Sweet Home Content είναι ένα πρόγραμμα που εξασφαλίζει προστασία από πολλά απρόοπτα και είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις ανάγκες του πελάτη. Σε περίπτωση ζημιάς υπάρχει αποζημίωση έως το ανώτατο όριο της κάλυψης όπως το ορίζει το συμβόλαιο, χωρίς να γίνει περαιτέρω έλεγχος για το αν η συνολική αξία της οικοσκευής είναι χαμηλότερη από την τρέχουσα αξία της.

Ασφαλίζοντας το σπίτι μας εξασφαλίζουμε και ένα κομμάτι του εαυτού μας Facebook Twitter

Με τα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας και του περιεχομένου τους, η Eurolife FFH κάνει ξεκάθαρο σε κάθε πελάτη το πόσο σημαντική είναι η θωράκιση της κατοικίας, απλοποιώντας την ασφάλισή της με τις πολλές παροχές που αυτή διαθέτει. 

Όπως κάνουμε κάτι με μεγάλη ευχαρίστηση για εμάς τους ίδιους, με παρόμοιο σκεπτικό οφείλουμε να βλέπουμε και την ασφάλιση του σπιτιού μας. Διότι δεν εξασφαλίζουμε απλά ένα ακίνητο, αλλά θωρακίζουμε ένα κομμάτι της ζωής μας. Και τι πιο σημαντικό από αυτό.

Good Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ