Φρεντερίκο Φελίνι: 
Ως σκηνοθέτης παθιασμένος με αισθητικές λεπτομέρειες ήταν φυσικό να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην μορφή των γραμμάτων. Οι τίτλοι πήραν μορφή από τον αμερικανό σχεδιαστή John Alcorn. Ο Φελίνι χρησιμοποίησε τις γραμματοσειρές του Alcorn σε πολλές ταινίες του, όπως την άμεσα αναγνωρίσιμη Amacord της εικόνας.
Φρεντερίκο Φελίνι: Ως σκηνοθέτης παθιασμένος με αισθητικές λεπτομέρειες ήταν φυσικό να δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην μορφή των γραμμάτων. Οι τίτλοι πήραν μορφή από τον αμερικανό σχεδιαστή John Alcorn. Ο Φελίνι χρησιμοποίησε τις γραμματοσειρές του Alcorn σε πολλές ταινίες του, όπως την άμεσα αναγνωρίσιμη Amacord της εικόνας.

Γούντι Άλεν:

Ο Γούντι Άλεν και η Windsor είναι ίσως πιο αναγνωρίσιμη ένωση μεταξύ ενός σκηνοθέτη και μιας γραμματοσειράς. Οι χαρακτηριστικοί τίτλοι με λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο λέγεται ότι υιοθετήθηκαν με τη συμβουλή του Ed Benguiat αλλά επίσης αποδίδουν φόρο τιμής στον Μπέργκμαν.
Γούντι Άλεν: Ο Γούντι Άλεν και η Windsor είναι ίσως πιο αναγνωρίσιμη ένωση μεταξύ ενός σκηνοθέτη και μιας γραμματοσειράς. Οι χαρακτηριστικοί τίτλοι με λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο λέγεται ότι υιοθετήθηκαν με τη συμβουλή του Ed Benguiat αλλά επίσης αποδίδουν φόρο τιμής στον Μπέργκμαν.

Ζαν Λυκ Γκοντάρ:
Ο Γκοντάρ, ο Τριφό, και ομόλογοί τους, όπως η Ανιές Βαρντά, έκαναν  εκτεταμένη χρήση των συχνά σκόπιμα αταίριαστων μεσότιτλων και προκλητικά καλλιτεχνικών γραμματοσειρών που ήταν χαρακτηριστικές για τον γαλλικό κινηματογράφο της δεκαετίας του '60.
Ζαν Λυκ Γκοντάρ: Ο Γκοντάρ, ο Τριφό, και ομόλογοί τους, όπως η Ανιές Βαρντά, έκαναν εκτεταμένη χρήση των συχνά σκόπιμα αταίριαστων μεσότιτλων και προκλητικά καλλιτεχνικών γραμματοσειρών που ήταν χαρακτηριστικές για τον γαλλικό κινηματογράφο της δεκαετίας του '60.

Στάνλεϊ Κιούμπρικ:
Ο Saul Bass ανέλαβε επίσης τις γραμματοσειρές για μερικές από τις ταινίες του Κιούμπρικ, όπως η Λάμψη. Όμως ο Κιούμπρικ είναι περισσότερο γνωστός για την αγάπη του προς τα Sans Serif.
Στάνλεϊ Κιούμπρικ: Ο Saul Bass ανέλαβε επίσης τις γραμματοσειρές για μερικές από τις ταινίες του Κιούμπρικ, όπως η Λάμψη. Όμως ο Κιούμπρικ είναι περισσότερο γνωστός για την αγάπη του προς τα Sans Serif.

Σοφία Κόππολα:

Παρά το γεγονός ότι η τυπογραφία ποικίλλει ανάλογα με τις ταινίες της, η έμπνευση φαίνεται να παραμένει συνεπής. Η επιλογή της Kabel για την ταινία Lost in Translation είναι η πεμπτουσία της αισθητικής της. Η γραμματοσειρά ήταν δάνειο από τον συνεργάτη της  Kevin Shields , ο οποίος χρησιμοποίησε τη γραμματοσειρά σε δύο άλμπουμ των My Bloody Valentine.
Σοφία Κόππολα: Παρά το γεγονός ότι η τυπογραφία ποικίλλει ανάλογα με τις ταινίες της, η έμπνευση φαίνεται να παραμένει συνεπής. Η επιλογή της Kabel για την ταινία Lost in Translation είναι η πεμπτουσία της αισθητικής της. Η γραμματοσειρά ήταν δάνειο από τον συνεργάτη της Kevin Shields , ο οποίος χρησιμοποίησε τη γραμματοσειρά σε δύο άλμπουμ των My Bloody Valentine.

Κουέντιν Ταραντίνο:
Αν και δεν χρησιμοποιεί τη γραμματοσειρά πολύ σταθερά, ο Ταραντίνο επέλεξε την ITC Benguiat στο στυλ της δεκαετίας του ’70 για έναν τίτλο του Pulp Fiction για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εικόνα. Τώρα πια η ITC Benguiat ταυτίζεται με την αισθητική του Ταραντίνο.
Κουέντιν Ταραντίνο: Αν και δεν χρησιμοποιεί τη γραμματοσειρά πολύ σταθερά, ο Ταραντίνο επέλεξε την ITC Benguiat στο στυλ της δεκαετίας του ’70 για έναν τίτλο του Pulp Fiction για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εικόνα. Τώρα πια η ITC Benguiat ταυτίζεται με την αισθητική του Ταραντίνο.

Άλφρεντ Χίτσκοκ:

Οι γραμματοσειρές του Saul Bass αντανακλούν με κομψότητα την ένταση και την αγωνία ταινιών όπως Vertigo, Psycho και North by Northwest
Άλφρεντ Χίτσκοκ: Οι γραμματοσειρές του Saul Bass αντανακλούν με κομψότητα την ένταση και την αγωνία ταινιών όπως Vertigo, Psycho και North by Northwest

Ντέιβιντ Φίντσερ:

Ίσως ο πιο ικανός σκηνοθέτης όταν πρόκειται για τίτλους: έχει αναφέρει σε συνέντευξή του ότι μεταξύ των επιρροών του είναι ο Saul Bass. O Φίντσερ δημιουργεί τίτλους που συμπυκνώνουν την αισθητική ολόκληρης της ταινίας σε μερικές από τις πιο συνοπτικές εικόνες.
Ντέιβιντ Φίντσερ: Ίσως ο πιο ικανός σκηνοθέτης όταν πρόκειται για τίτλους: έχει αναφέρει σε συνέντευξή του ότι μεταξύ των επιρροών του είναι ο Saul Bass. O Φίντσερ δημιουργεί τίτλους που συμπυκνώνουν την αισθητική ολόκληρης της ταινίας σε μερικές από τις πιο συνοπτικές εικόνες.

 

[via]