Συγγενείς θυμάτων της τραγωδίας στις Άλπεις καταγγέλουν τη Lufthansa

Συγγενείς θυμάτων της τραγωδίας στις Άλπεις καταγγέλουν τη Lufthansa Facebook Twitter
0

Σχεδόν τέσσερις μήνες μετά την τραγωδία της Germanwings με την πτώση του μοιραίου Airbus 320 στις Άλπεις που είχε ως συνέπεια το θάνατο 149 ανθρώπων, μια  διαμάχη είναι σε εξέλιξη μεταξύ των οικογενειών των θυμάτων και της αεροπορικής εταιρείας.


Πολλοί συγγενείς εξέφρασαν την οργή τους για  κακομεταχείριση από τη Lufthansa , στην οποία ανήκει η Germanwings , χαρακτηρίζοντας «προσβλητική» την αποζημίωση που προσφέρεται: € 25.000 για κάθε θανόντα και άλλα € 10.000 για κάθε μέλος της οικογένειας.


Η επιστολή περιέχει σοβαρές επικρίσεις τόσο για το ύψος της αποζημίωσης, όσο και για το ότι η εταιρεία δεν έχει ζητήσει ως τώρα συγγνώμη για την απώλεια των ανθρώπων τους. Στην επιστολή, 32 συγγενείς  θυμάτων χαρακτηρίζουν «προσβολή» και «προσβλητική» την αποζημίωση των 100.000 ευρώ.


Ο Όμιλος Lufthansa απάντησε εκφράζοντας τη λύπη του για τον τόνο που χρησιμοποιείται στην επιστολή και δηλώνει ότι οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη. «Κατά μέσο όρο, έχουν λάβει περισσότερα από 100.000 ευρώ. Και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει μέχρι ένα εκατομμύριο ευρώ αν το θύμα ήταν ο μοναδικός προστάτης της οικογένειας», σημείωσε στέλεχος της γερμανικής εταιρείας.


Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Lufthansa η εταιρεία θα πληρώσει € 25.000 για τις οικογένειες των θυμάτων  ως έναν τρόπο για να αντισταθμίσει την «πόνο και την ταλαιπωρία» που προκαλούνται από την τραγωδία. Σε αυτό το ποσό θα προστεθούν 50 χιλιάδες ευρώ ως συναισθηματική αποζημίωση. των θυμάτων που ζουν στη Γερμανία έχουν επίσης το δικαίωμα για επιπλέον αποζημίωση 10.000 ευρώ για την αντιστάθμιση των πιθανών προβλημάτων υγείας ενώ, κατά την εταιρεία, έχουν τη δυνατότητα, να απαιτήσουν επιπλέον πληρωμές από άλλα χρηματοοικονομικά έξοδα, όπως κηδείες και απώλεια συντάξεων. "Αν το θύμα ήταν παντρεμένος και είχε δύο παιδιά, η καταβολή αποζημίωσης θα φτάσει τις 105.000 ευρώ", δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας.


Συμπλήρωσε επίσης ότι η Lufthansa θα αναλάβει και την κοινωνική ευθύνη των οικογενειών των θυμάτων, αν κάποιο θύμα π.χ. έχει παιδιά η εταιρεία θα αναλάβει στις σπουδές και τη μακροπρόθεσμη στήριξη τους.

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ: Η ICE σχεδιάζει άμεσες απελάσεις μεταναστών σε τρίτες χώρες χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας

Διεθνή / ΗΠΑ: Η ICE σχεδιάζει άμεσες απελάσεις μεταναστών σε τρίτες χώρες χωρίς εγγυήσεις ασφαλείας

Η νέα πολιτική των ΗΠΑ επιτρέπει την απέλαση μεταναστών σε τρίτες χώρες με μόλις 6 ώρες ειδοποίηση και χωρίς εγγυήσεις κατά των βασανιστηρίων. Τι προβλέπει το υπόμνημα της ICE
LIFO NEWSROOM
Φαιντανύλη και Κίνα: Το Πεκίνο σφίγγει τα μέτρα – Αντιδρά στους δασμούς Τραμπ

Διεθνή / Φαιντανύλη και Κίνα: Το Πεκίνο αυξάνει τα μέτρα – Αντιδρά στους δασμούς Τραμπ

Η Κίνα επεκτείνει τον έλεγχο σε προδρόμους της φαιντανύλης και δηλώνει ανοιχτή σε συνεργασία με τις ΗΠΑ, παρά την ένταση που προκαλούν οι νέοι δασμοί του Τραμπ για τα οπιοειδή
LIFO NEWSROOM
Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Διεθνή / Ντόναλντ Τραμπ: «Πλήρης εξουσιοδότηση» στους πράκτορες της ICE να αντιδρούν σε επιθέσεις

Ο Ντόναλντ Τραμπ έδωσε απόλυτη εξουσιοδότηση στις ομοσπονδιακές αρχές μετανάστευσης να προστατεύουν τον εαυτό τους μετά από συγκρούσεις με διαδηλωτές σε εφόδους στην Καλιφόρνια. Συλλήψεις, τραυματισμοί και οργισμένες αντιδράσεις πολιτικών
LIFO NEWSROOM
Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Διεθνή / Ισπανία: «Κόκκινος συναγερμός» στην Καταλονία λόγω ισχυρών βροχών - Σταμάτησαν τα τρένα

Η μετεωρολογική υπηρεσία Aemet προειδοποιεί ότι σε περιοχές γύρω από τη Βαρκελώνη και την Ταραγόνα είναι πιθανό να πέσουν έως και 90 χιλιοστά βροχής μέσα σε μόλις μία ώρα
LIFO NEWSROOM
«Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Διεθνή / «Superfake» τσάντες: Το νέο φαινόμενο που σαρώνει στη Gen Ζ

Η νέα γενιά «superfake» επώνυμων τσαντών απειλεί τη βιομηχανία της πολυτελείας, καθώς οι Gen Z καταναλωτές στρέφονται σε ρεαλιστικά αντίγραφα με χαμηλότερο κόστος. Πώς το TikTok, οι influencers και η τεχνολογία αλλάζουν το παιχνίδι.
LIFO NEWSROOM