Απεργία την Πρωτομαγιά

Θερινές εκπτώσεις: Ανοιχτά τα καταστήματα σήμερα

Θερινές εκπτώσεις: Ανοιχτά τα καταστήματα σήμερα Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Ξεκίνησαν τη Δευτέρα 13 Ιουλίου, οι θερινές εκπτώσεις, που θα διαρκέσουν μέχρι τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020.

Προαιρετικά, τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν σήμερα Κυριακή 19 Ιουλίου 2020, με προτεινόμενο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας 11:00 - 18:00.

Ωστόσο, κάποια μεγάλα εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα εφαρμόζουν ωράριο λειτουργίας από τις 11:00 μέχρι και τις 20:00.

Αντίδραση της Ο.Ι.Υ.Ε

Η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδος με ανακοίνωσή της ζητάει να μη λειτουργούν τα καταστήματα τις Κυριακές καθώς «η κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας στο εμπόριο αποδείχτηκε ένα αναποτελεσματικό και αποτυχημένο μέτρο για την αύξηση του τζίρου».

Η ομοσπονδία υποστηρίζει στην ανακοίνωσή της ότι: «όπως και στα χρόνια της οικονομικής κρίσης, η υποτίμηση της εργασίας παρουσιάστηκε ως «ανάπτυξη» και ως ο μοναδικός δρόμος για την έξοδο από την κρίση, έτσι και τώρα μέσω του προγράμματος «ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ», επιδιώκεται η κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, η διεύρυνση των ευέλικτων μορφών απασχόλησης και οι μειώσεις των μισθών».

Επίσης εκτιμά ότι σε αυτή τη χρονική περίοδο η καταναλωτική δυνατότητα είναι χαμηλή και επιπλέον το περιβάλλον γίνεται δυσμενέστερο λόγω της έλλειψης τουρισμού. Οπότε, σύμφωνα με την ομοσπονδία, δεν ισχύει ότι η λειτουργία των καταστημάτων την Κυριακή θα τονώσει την αγορά.

Επισημαίνεται πως οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής, σύμφωνα με τις οδηγίες των Εμπορικών Συλλόγων:


Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.
Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από ... % έως ... %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει -σε περίπτωση ελέγχου- να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Ελλάδα
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ