Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης κατέγραψε το λιανεμπόριο σύμφωνα με έρευνα της Nielsen με τους Έλληνες να αγοράζουν τρόφιμα μακράς διαρκείας, καθαριστικά προϊόντα και προϊόντα προσωπικής υγιεινής. 

 

Τα παραπάνω προκύπτουν από στοιχεία που συγκέντρωσε η Nielsen για τις πωλήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου την περίοδο που ξεκίνησε από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου και τελειώνει στις 22 Μαρτίου. Συγκεκριμένα, τη συγκεκριμένη περίοδο οι πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων παρουσίασε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 27,5%.

 

Σύμφωνα με την έρευνα, τη μεγαλύτερη θετική συνεισφορά σε αυτή την ανάπτυξη, λόγω της μεγάλης συμμετοχής τους στο συνολικό καλάθι, την πραγματοποιούν τα τρόφιμα και τα ποτά, τα οποία στο σύνολό τους αναπτύσσονται με 28,4%, ωστόσο τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάπτυξης, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, τα παρουσιάζουν τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, καθώς και τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, τα οποία κινήθηκαν στο +70,0% και +43,7% αντίστοιχα. Η μεγαλύτερη κατανάλωση σημειώθηκε στα τρόφιμα μακράς διαρκείας και στα προϊόντα οικιακής χρήσης και προσωπικής υγιεινής καθώς τα νοικοκυριά έσπευσαν να αποθεματοποιήσουν. 

 

Στην κατηγορία των τροφίμων ξεχώρισαν αλεύρι, όσπρια, ρύζι και ζυμαρικά που κατέγραψαν αλματώδη αύξηση πωλήσεων (146,1%, 138,2%, 124,4%, 118,1%, αντίστοιχα), ενώ στα μη τρόφιμα τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν σαπούνια (246,7%), χλωρίνη (184,2%), καθαριστικά σπιτιού (147,4%) και μαντηλάκια προσωπικής υγιεινής (133,8%).

 

Αναφορικά με τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης εξακολουθεί να το παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη, με 33,5%, καθώς εκεί εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,7%, καθώς και η Αττική με 27,7%.

Με πληροφορίες από Έθνος