Η γενιά των millennials αισθάνεται ασφάλεια για τα μελλοντικά της κέρδη σε σχέση με τους πιο ηλικιωμένους καταναλωτές και ξοδεύει περισσότερα για είδη πολυτελείας.

 

Αυτό καταδεικνύει νέα μεγάλη έρευνα σε ολόκληρη την Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ η οποία διεξήχθη από την UBS Group AG.

 

Οι ηλικίας δεκαοκτώ έως 35 ετών, συνέβαλαν 85 τοις εκατό στην ανάπτυξη της αγοράς πολυτελείας πέρυσι και θα αντιπροσωπεύουν το 45 τοις εκατό των συνολικών δαπανών αυτής της κατηγορίας μέχρι το 2025, σύμφωνα με την έκθεση.

 

Η Gucci και η Louis Vuitton είναι τα αγαπημένα εμπορικά σήματα των millennials, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας και των social media που ανέλυσε η UBS.

 

Ενώ η πρόθεση για online αγορές είναι υψηλότερη στην ηλικιακή ομάδα από ό, τι στους ηλικιωμένους καταναλωτές, τα καταστήματα εξακολουθούν να είναι η προτιμώμενη επιλογή για αγορές.

 

Οι Κινέζοι της γενιάς αυτής, μια σημαντική κινητήρια δύναμη πίσω από την αύξηση των πωλήσεων, ξοδεύουν περίπου το 20% των  εισοδημάτων τους για την αγορά πολυτελών ειδών, παρόμοιο με αυτό των παλαιότερων γενεών.

 

Οι νεότεροι στην Ιταλία και στις Η.Π.Α. έχουν υψηλότερους προϋπολογισμούς δαπανών σε σχέση με τους ηλικιωμένους τους, σύμφωνα με την έκθεση.

 

Με πληροφορίες από Bloomberg