Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
2

«Περισσότεροι άνθρωποι έχουν πατήσει στη Σελήνη, απ'ό,τι παίξει τον Τζέιμς Μποντ» σημειώνει εύγλωττα το αφιερωματικό κείμενο - ύμνος στον άνθρωπο που αναμόρφωσε έναν εμβληματικό ρόλο: τον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ, Ντάνιελ Κρεγκ.

Ήταν 37 χρόνων και ξανθός όταν επιλέχτηκε για το ρόλο του πιο διάσημου κατασκόπου, το 2005. Σήμερα, είναι 52, με γκρίζα κόμη και πόνους αρθρίτιδας. Ενώ οδεύει προς «συνταξιοδότηση» από το δύσκολο επάγγελμα του κινηματογραφικού πράκτορα, το GQ φωτογραφίζει τον Ντάνιελ Κρεγκ, πιστώνοντάς του την επιτυχία πως κατάφερε να επανανακαλύψει το ρόλο και να του «επιβληθεί». 

Ο Τζέιμς Μποντ του Ντάνιελ Κρεγκ υπέκυψε στη νομοτέλεια του χρόνου και της ανθρώπινης φύσης: Μεγάλωσε, κουράστηκε, ερωτεύτηκε, έκλαψε για πρώτη φορά. Έγινε λιγότερο άτρωτος και περισσότερο ανθρώπινος. Παρόλα αυτά, παρέμεινε ο ανυπέρβλητος ήρωας του Ίαν Φλέμινγκ στη μεγάλη οθόνη, αλλά με τους δικούς του όρους. Παρά το «στραπάτσο», κάθε άλλο παρά έχασε την αίγλη του. Απόδειξη γι'αυτό; Τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια που απέφερε στα «ταμεία» του franchise στα 14 χρόνια και τις πέντε ταινίες ως Τζέιμς Μποντ.

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Στην ερώτηση πώς θα τα καταφέρει χωρίς Κρεγκ, η Μπάρμπαρα Μπρόκολι, η πανίσχυρη παραγωγός των ταινιών Μποντ και κληρονόμος της αυτοκρατορίας από τον πατέρα της Άλμπερτ, κομπιάζει... «Ειλικρινά, δεν ξέρω. Δεν μπορώ... Δεν θέλω να το σκέφτομαι» λέει.

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ

Ο μυθιστορηματικός ήρωας του Ίαν Φλέμινγκ ήταν πάντα αινιγματικός - άλλο ένα χαρακτηριστικό που «έθρεφε» τον μύθο του. Ωστόσο, ένα ήταν σίγουρο για αυτόν: Τα πυκνά σκούρα μαλλιά του - σε αντίθεση με τον ξανθό Κρεγκ. Η είδηση πως θα ενσάρκωνε τον μελαχρινό Τζέιμς Μποντ έγινε παγκόσμια είδηση, εξοργίζοντας τους «ορκισμένους» θαυμαστές που έφτιαξαν ακόμα και ιστοσελίδες για να αποτρέψουν το αναπότρεπτο. Ο Κρεγκ έγινε Τζέιμς Μποντ και στα γυρίσματα του Casino Royal επικρατούσε φρενίτιδα τόσο από τους παπαράτσι όσο και από τους κινηματογραφόφιλους. «Όλα κραύγαζαν πως δεν ήταν ο κατάλληλος για τον ρόλο» θυμάται η Μπρόκολι. Όταν το έμαθε ο Κρεγκ, τηλεφώνησε στη μητέρα του, Ολίβια: «Θυμάμαι να ρωτάω τη μητέρα μου, 'μπορώ να παίξω τον Τζέιμς Μποντ;'» ανακαλεί ο Κρεγκ για να λάβει την απάντηση: «Ασφαλώς και μπορείς. Όμως, εγώ είμαι η μητέρα σου...».

Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Η φωτογράφηση του Ντάνιελ Κρεγκ για το GQ: «Ύμνος» στον απερχόμενο Τζέιμς Μποντ Facebook Twitter
GQ
Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Πολιτισμός / Μια τελετή αλλιώτικη: Η Ολυμπιακή Φλόγα άναψε μέσα στο μουσείο της Ολυμπίας

Παρά την αναγκαστική μεταφορά στο μουσείο, η τελετή διατήρησε τα καθιερωμένα τελετουργικά, δηλαδή τις χορογραφημένες κινήσεις των «ιερειών» και των κουρών, καθώς και απαγγελίες στην ελληνική γλώσσα
LIFO NEWSROOM
Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Πολιτισμός / Το Moυσείο Κυκλαδικής Τέχνης παρουσιάζει για πρώτη φορά στο κοινό το Balloon Venus Lespugue του Jeff Koons

Εξερευνώντας τη σημασία της μορφής της Αφροδίτης από την Παλαιολιθική περίοδο μέχρι σήμερα, το έργο θα φιλοξενηθεί από τις 19 Μαρτίου ως τις 31 Αυγούστου 2026 στο Μέγαρο Σταθάτου μαζί με δέκα αντίγραφα ειδωλίων «Αφροδίτης» της Ανώτερης παλαιολιθικής περιόδου
LIFO NEWSROOM
Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τζένιφερ Λόρενς, Οικονομίδης και μεταφυσικό ρομάντζο από αύριο στους κινηματογράφους

Η tour de force ερμηνεία της Τζένιφερ Λόρενς στη νέα ταινία της Λιν Ράμσεϊ, η «Σπασμένη Φλέβα» του Γιάννη Οικονομίδη, και μια ιδιαίτερη ρομαντική κομεντί ξεχωρίζουν από την κινηματογραφική σοδειά αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Πολιτισμός / Μάνος Χατζιδάκις: Ο γιος του προσφεύγει στη Δικαιοσύνη για την παγκόσμια περιοδεία – Τι απαντά η εταιρεία παραγωγής

Ο Γιώργος Χατζιδάκις αναφέρει ότι το αίτημα για την περιοδεία είχε απορριφθεί «ρητά», καθώς «δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές και στο καλλιτεχνικό ήθος» του Μάνου Χατζιδάκι
LIFO NEWSROOM
Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Πολιτισμός / Θεολογική Σχολή Χάλκης: Η παπική επίσκεψη φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ζήτημα της επαναλειτουργίας

Στο πρώτο του ταξίδι στο εξωτερικό, ο Πάπας Λέων επισκέπτεται την Τουρκία για να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις για τα 1.700 χρόνια από τη Σύνοδο της Νίκαιας, σε μια επίσκεψη που αναζωπυρώνει τις ελπίδες για την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
πως εισαι ετσι,ανθρωπε μου;! σαν ζιγκολο φωτογραφηθηκες! εισαι ο james bond,δεν μοιραζεις φωτο σε γραφειο συνοικεσιων για να βρεις νυφη,συνελθε! ασε που σ' αυτην την φωτογραφιση εχεις περισσοτερη ζωντανια απ'ο,τι στις δυο τελευταιες ταινιες του 007! πωπω,το no time to die θα 'ναι απαισιο!
Για μενα αυτο που με εκανε να γουσταρω τον Μποντ του Κρεγκ ειναι οτι εγινε οντως πιο ανθρωπινος και τρωτος. Πιο σκοτεινος, σκληρος, αλλα με μια εμφανη πικρα. Ναι σιγουρα οπως αρκετοι διαπιστωσαν, αυτος ο Μποντ ηταν πιο μπρουταλ, αλλα θεωρω οτι οντως στη πραγματικοτητα θα ειχες εναν κατασκοπο ικανο να χρησιμοποιησει ωμη βια, χρηση πολεμικων τεχνων, και οχι κινητο να οδηγαει BMW πανω σε παγο..Ο Μπροσναν ειχε γινει πολυ αστυνομος Σαινης, ενω ο Μουρ ηταν αρκετα χιουμοριστικος. Τον Νταλτον δεν τον εζησα πολυ, και ο Λαζενμπι απλα ξεχνιεται.Εαν μου αρεσει πιο πολυ ο Κρεγκ απο Κονερυ ειναι πιθανως λογω ηλικιας, αλλα νομιζω αυτοι οι 2 ειναι οι καλυτεροι Μποντ.