YEEZY: Πώς ο Kanye West κατάφερε να κάνει το brand του παγκόσμια μόδα

0

Ο Kanye West κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου της μόδας το 2009, όταν ξεκίνησε τον σχεδιασμό των sneakers του, YEEZY, σε συνεργασία με την Nike.

Αρχικά, η τιμή αυτών των sneakers ήταν πάνω από 200 δολάρια και σε εξαιρετικά περιορισμένες ποσότητες, όμως γρήγορα εξαντλήθηκαν. Σταδιακά, η επιτυχία που γνώρισε το brand του, τον κατέστησε έναν υπολογίσιμο αντίπαλο στον χώρο της μόδας. 

Βέβαια, πρόσφατα, αρκετοί είναι αυτοί που δείχνουν σκεπτικοί απέναντι σε αυτό το εγχείρημα του West, καθώς ορισμένα από τα προϊόντα της συλλογής του κοστίζουν πολύ περισσότερο απ'ό,τι συνήθιζαν στο παρελθόν. Μάλιστα, οι τιμές μεταπώλησής τους - ειδικά των Hyperbeasts - είναι ένα σαφές δείγμα της επιτυχίας που γνωρίζουν. 

 

Lifo Picks
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ως καλλιτέχνης, προσπαθώ απλώς να καταλάβω τον κόσμο στον οποίο ζω, ή τουλάχιστον να σεβαστώ τις ανοησίες του»

Lifo Picks / Η Camille Henrot δεν πιστεύει ότι η τέχνη δίνει λύσεις

Πιστεύει όμως ότι μπορεί να εμπνεύσει και να συσπειρώσει ανθρώπους γύρω από έναν κοινό σκοπό. Ως βραβευμένη καλλιτέχνιδα, προσπαθεί να καταλάβει τον κόσμο ή τουλάχιστον να σεβαστεί την παράλογη, καμιά φορά, φύση του.
THE LIFO TEAM
Ο D3lta υπογράφει ένα τραγούδι–σχόλιο πάνω στη συλλογική μας αναισθησία.

Lifo Picks / Ο D3lta υπογράφει ένα τραγούδι–σχόλιο πάνω στη συλλογική μας αναισθησία

Το Kids του Ελληνοβρετανού καλλιτέχνη είναι μια ωμή, ειλικρινής ματιά στη σύγχρονη αποξένωση που έρχεται να μας θυμίσει πως, ενώ ο κόσμος γύρω μας καίγεται, εμείς απλώς συνεχίζουμε να «σκρολάρουμε».
THE LIFO TEAM