Αρκεί να κοιτάξει κανείς τις ένθετες καταχωρήσεις και τα advertorials των αλυσίδων ηλεκτρονικών ειδών στις κυριακάτικες εφημερίδες, για να βγάλει συμπεράσματα ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η μαζική κατανάλωση τεχνολογίας στην Ελλάδα. Ακόμα περισσότερο, αξίζει να κοιτάξει κανείς και τις πιστωτικές των λεγόμενων γκατζετάκηδων -που πολλαπλασιάζονται σαν τους πράκτορες στο Matrix- για να διαπιστώσει ότι υπάρχει κοινό που πραγματικά καταναλώνει τεχνολογικά προϊόντα, είτε λόγω εξαγοράς status είτε λόγω πραγματικού ενδιαφέροντος είτε γιατί απλώς τα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Όπου και όπως και να το δει κανείς, το σίγουρο είναι πως η τεχνολογία, μέσω των προϊόντων κατανάλωσης ή παραγωγής περιεχομένου, επικοινωνίας ή ψυχαγωγίας, ακολουθεί τον καθένα μας, σε διάφορες μορφές και μεγέθη -που ολοένα και μικραίνουν-, όλο σχεδόν το 24ωρο.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Προσωπικός Αριθμός: Έληξε η προθεσμία - Τι ισχύει για όσους δεν έβγαλαν
Μόνο Λάνθιμος (τι να λέμε τώρα...)
Δικάζεται ο γνωστός τενόρος που κατηγορείται για τον ξυλοδαρμό του 15χρονου γιου του: Αρνείται ότι άσκησε βία
Τρένο προς Λάρισα μπήκε σε λάθος γραμμή – «Κάτι έγινε με το κλειδί», είπε υπάλληλος
Βορίζια: Συνελήφθη ο γαμπρός του Φανούρη Καργάκη – Ταυτοποιήθηκε ως ο 43χρονος που πυροβολούσε με καλάσνικοφ
σχόλια