Τα Mystery Boxes της Huawei εμφανίστηκαν σε καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εσύ τα είδες?

Τα Mystery Boxes της Huawei εμφανίστηκαν σε καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, εσύ τα είδες? Facebook Twitter
0

Η Huawei συνηθίζει να εκπλήσσει τον κόσμο της τεχνολογίας με τις παρουσιάσεις των προϊόντων της τα τελευταία χρόνια, με καινοτομίες στα χαρακτηριστικά και τεχνολογικές ανατροπές που την διαφοροποιούν και την τοποθετούν στην κορυφή των εξελίξεων, σε ότι αφορά τις νέες τάσεις στα smartphones.


Σε λίγες μέρες η Huawei θα παρουσιάσει το πολυαναμενόμενο P30 τον διάδοχο του P20 που άλλαξε τα δεδομένα στην φωτογράφιση μέσω smartphones. Σε αναμονή λοιπόν της νέας συσκευής και εν μέσω ανακοινώσεων με υποθέσεις για τα χαρακτηριστικά της σε όλο τον παγκόσμιο τύπο αλλά με την εταιρεία να κρατάει κλειστά τα χαρτιά της και επισήμως να μην επιβεβαιώνει τίποτα η Huawei επέλεξε έναν πολύ δημιουργικό τρόπο για να μας αυξήσει ακόμα περισσότερο την περιέργεια. Εξάλλου η Huawei μας έχει συνηθίσει σε καμπάνιες πολύ δημιουργικές.


Ένα μυστηριώδες κουτί εμφανίστηκε σε εξουσιοδοτημένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα δηλώνοντας πως κάτι πολύ σπουδαίο έρχεται στις 26 Μαρτίου. Τα μυστηριώδη κουτιά είναι τοποθετημένα στους εκθεσιακούς χώρους της Huawei εντός των καταστημάτων και ενισχύουν την αίσθηση του μυστηρίου για την έκπληξη που περιμένει τους καταναλωτές στις 26 Μαρτίου και τα νέα δεδομένα που αναμένεται να θέσει η Huawei στα χαρακτηριστικά ενός smartphone και ειδικά στον τομέα της φωτογραφίας. τι μυστικά άραγε να κρύβει το μυστηριώδες κουτί της Huawei?


Βρείτε και εσείς το Mystery box της Huawei και μείνετε συντονισμένοι για την αποκάλυψη στις 26 Μαρτίου.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM