Τρεις τρυφερές ιστορίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που τρως

Τρεις τρυφερές ιστορίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που τρως Facebook Twitter
0

Αφού επιλέγεις τι θα βάλεις, τι μουσική θα ακούσεις, πού θα βγεις, γιατί να μην κάνεις το ίδιο και με τα τρόφιμα που καταναλώνεις; Για να είσαι σίγουρος πως αυτό που γεμίζει το πιάτο σου είναι ό,τι καλύτερο, πρέπει να κοιτάξεις πέρα από το ράφι του σουπερμάρκετ, στην "πηγή" των αγαπημένων σου προϊόντων.

Εκεί μάς ταξιδεύουν οι προσωπικές ιστορίες του Γιώργου, του Νίκου και της Θεοδώρας, ανοίγοντάς μία πόρτα σε έναν κόσμο αθέατο μα και συναρπαστικό! Γιατί τα προσωπικά βιώματά τους "ποτίζουν" με αγάπη και μεράκι τα γαλακτοκομικά προϊόντα που απολαμβάνουμε καθημερινά.

 

Τρεις τρυφερές ιστορίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που τρως Facebook Twitter
Γιώργος Καραμήτσος

 

Έχουν περάσει 52 χρόνια από την ημέρα που ο κύριος Γιώργος Καραμήτσος πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα της εταιρείας που εργάζεται."Ήταν 15 Μαρτίου 1967. Τότε ήταν μια μικρή μονάδα που εμφιάλωνε παστεριωμένο γάλα για την τοπική αγορά, καμία σχέση με σήμερα. Μπορεί να ήμασταν λίγα άτομα στην παραγωγή αλλά αγαπούσαμε πολύ τη δουλειά μας. Ακολουθούσαμε τις παραδοσιακές μεθόδους επεξεργασίας, αυτές που είχαμε μάθει από τους παλαιότερους" λέει ο ίδιος.

 

Για μία από τις σημαντικότερες στιγμές της φέτας, που όλοι λατρεύουμε, μάς μίλησε με νοσταλγία ο κύριος Νίκος Αγγέλης "Θυμάμαι ακόμα τη χαρά που πήραμε όταν καθιερώσαμε το ανάγλυφο σήμα στη φέτα μας το '92. Είναι σαν να βρήκαμε το δίκιο μας, αφού πολλοί προσπάθησαν να οικειοποιηθούν την ποιότητα της φέτας που παράγουμε και αγαπάμε." Η Θεοδώρα Τζιόγκα, ακόμα, μάς υπενθύμισε πως αυτά τα προϊόντα είναι άρρηκτα δεμένα και με τις αναμνήσεις μας "Η σχέση μου με το γιαούρτι πάει πολύ πίσω, αφού ακόμα και σήμερα μού θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια και ιδιαίτερα τη γιαγιά μου... Η γιαγιά έκανε το πιο νόστιμο γιαούρτι που έχεις φάει." 

 

Τρεις τρυφερές ιστορίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που τρως Facebook Twitter
Νίκος Αγγέλης

 

Κάποια προϊόντα, δε, έχουν φτάσει σε σημείο να γίνουν συνώνυμα με τη χώρα μας. Ο κύριος Νίκος λέει, χαρακτηριστικά "Η φέτα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, δεν είναι ένα προϊόν ή ένα απλό τυρί. Είναι ο τόπος μας, η ευλογημένη Ήπειρος, είναι η παράδοσή μας, τα ήθη και έθιμά μας. Είναι ιστορία βγαλμένη από την αγάπη των ανθρώπων μας. Είναι ο πρεσβευτής μας σε όλο τον κόσμο, αφού όποιος τρώει τη φέτα μας δεν γεύεται μόνο ένα εξαιρετικό τυρί, αλλά την Ελλάδα μας με τα αρώματά της, την κουζίνα της, τον ήλιο και τις θάλασσές της."


Αυτό είναι ένα ακόμα από τα μυστικά της επιτυχίας των προϊόντων ΔΩΔΩΝΗ. Ότι έχουν ψυχή! Το γιαούρτι, για παράδειγμα απαιτεί "...μια ολόκληρη διαδικασία που θέλει φροντίδα και αγάπη. «Το γιαούρτι πρέπει να το κανακεύεις για να γίνει καλό!» έλεγε η γιαγιά. Ίσως γι' αυτό να είναι τόσο καλό το γιαούρτι μας. Επειδή το κανακεύουμε" εξηγεί η Θεοδώρα. 

 

Τρεις τρυφερές ιστορίες που θα αλλάξουν τον τρόπο που τρως Facebook Twitter
Θεοδώρα Τζιόγκα

 

Η πρώτη ύλη, ωστόσο, είναι αυτή που παίζει πάντα τον σημαντικότερο ρόλο, όπως μας θυμίζει ο κύριος Γιώργος "Μην ξεχνάμε ότι τα κοπάδια μας βόσκουν στα βουνά της Ηπείρου που υπάρχουν πάνω από 2.500 βότανα και φυτά. Αυτή είναι η τροφή των αγελάδων και των προβάτων, γι' αυτό και η γεύση από το γάλα μας είναι μοναδική!" Αυτό το 100% ελληνικό, φρέσκο γάλα που συγκεντρώνεται καθημερινά από περισσότερους από 5.500 Έλληνες παραγωγούς, μικρούς και μεγάλους, οι οποίοι βρίσκονται σε περισσότερα από 514 χωριά κυρίως στην περιοχή της Ηπείρου, είναι το μυστικό πίσω από τη μεστή γεύση των προϊόντων που πλέον κατέχουν μόνιμη θέση στις καρδιές και στα τραπέζια καταναλωτών στην Ελλάδα αλλά και ολόκληρο τον κόσμο!

 

"Δεν είναι λίγο να ξέρεις ότι κάθε μέρα το γιαούρτι που φτιάχνεις, φτάνει στα πέρατα του κόσμου και το απολαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι. Αυτό είναι που δίνει τη δύναμη σε όλους εμάς στην εταιρεία να συνεχίζουμε. Να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για εμάς, για τον τόπο μας και τα παιδιά μας. Άλλωστε, αυτή είναι για εμάς «η γεύση του καλού»!" λέει αφοπλιστικά η Θεοδώρα Τζιόγκα.

Μπες στο www.tasteofgood.gr για να μάθεις περισσότερα για τη Γεύση του Καλού και να διαβάσεις τις ιστορίες που κάνουν τα προϊόντα ΔΩΔΩΝΗ μοναδικά!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Good Living / Don Julio Blanco & Reposado: Η διαχρονική κομψότητα της premium tequila και το νέο κεφάλαιο στο gifting

Από τις πρώτες φυτείες αγαύης στο Jalisco μέχρι τις σύγχρονες εγκαταστάσεις αποστακτηρίων, κάθε μπουκάλι κουβαλά την κληρονομιά ενός ανθρώπου που τόλμησε να ονειρευτεί διαφορετικά.
THE LIFO TEAM
Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Good Living / Η στιγμή, σου ανήκει: Πώς σχεδιάζεται η εμπειρία γύρω από τις μικρές, μεγάλες στιγμές των παικτών

Σε μια καθημερινότητα γεμάτη ερεθίσματα, η Stoiximan επιλέγει να επικεντρωθεί σε αυτό που τελικά μετρά περισσότερο: σε εκείνη τη μοναδική στιγμή που ο καθένας ζει με τον δικό του τρόπο.
THE LIFO TEAM
Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης και επιτυχίας που ενώνει γυναίκες και κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Good Living / Empower Forward – Women in Sports: Ένα ταξίδι έμπνευσης που ενώνει γυναίκες & κορίτσια σε όλη την Ελλάδα

Το πρόγραμμα, πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Stoiximan σε συνεργασία με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, ολοκλήρωσε την πορεία του έχοντας βρεθεί σε 10 πόλεις και έχοντας κινητοποιήσει πάνω από 1000 συμμετέχουσες.
THE LIFO TEAM
L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Good Business Directory 6 / L’Oréal: H υπευθυνότητα γίνεται πυλώνας ομορφιάς, καινοτομίας και κοινωνικής δράσης

Ο μεγαλύτερος όμιλος καλλυντικών παγκοσμίως χτίζει πάνω στη φιλοσοφία ότι οι άνθρωποί του αποτελούν το θεμέλιο κάθε προόδου και δημιουργεί τεχνολογίες που καθορίζουν την επόμενη μέρα της ομορφιάς.
THE LIFO TEAM
Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Good Business Directory 6 / Deal maker και το 2025 ο κλάδος τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα

Η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών δεν αποτελεί μόνο πεδίο επενδυτικής κινητικότητας αλλά είναι και ένας από τους πιο δραστήριους κλάδους στο πεδίο της έρευνας και της καινοτομίας.
ΑΝΝΑ ΔΙΑΝΑ
Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Good Business Directory 6 / Φυσικό αέριο: «Χρυσές» επενδύσεις για την ελληνική οικονομία

Η προοπτική ανάδειξης της χώρας σε δίαυλο εφοδιασμού της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης με φυσικό αέριο δημιουργεί έδαφος για νέες επενδύσεις στην επεξεργασία και μεταφορά του αερίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΔΑΚΗΣ
Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Good Business Directory 6 / Rebrain Greece | Από τη Νέα Υόρκη στην Αθήνα: Πώς εξελίσσεται το πρόγραμμα επαναπατρισμού στελεχών

Οι εκδηλώσεις Rebrain Greece και Ημέρα Καριέρας λειτουργούν ως δίαυλος μεταξύ των επιχειρήσεων και της ελληνικής διασποράς, παρουσιάζοντας αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον, φορολογικά κίνητρα και νέες ευκαιρίες απασχόλησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΑΥΡΟΥΛΗ
Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Good Business Directory 6 / Μανόλης Παπαπολύζος: Η δημιουργικότητα δεν χάθηκε, απλώς σταματήσαμε να σκεφτόμαστε διαφορετικά

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και πρόεδρος της DDB Athens βλέπει μια αγορά που προσπαθεί να ανασάνει μέσα σε νόμους, πίξελ και αλγόριθμους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ
Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Good Business Directory 6 / Δημήτρης Ψαλτούλης: Τεχνολογία και ελληνικό ταλέντο στο επίκεντρο της παγκόσμιας πορείας της Dialectica

Οι αξίες που οδήγησαν την εταιρεία στην κορυφή, ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και η δύναμη του ελληνικού ταλέντου που στηρίζει την παγκόσμια ανάπτυξή της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ