ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
1

Η Chromat, μια εταιρία μαγιό με έδρα τη Νέα Υόρκη, έχει ήδη ξεχωρίσει στον κόσμο της μόδας λόγω της φιλοσοφίας της, από τα διαφορετικά μοντέλα που επέλεξε για την Εβδομάδα Μόδας μέχρι εκείνα με καμπύλες που χρησιμοποιεί για να δημιουργεί μαγιό για κάθε σωματότυπο. 

Στην τελευταία της καμπάνια, η σχεδιάστρια Becca McCharen-Tran αποφάσισε να προκαλέσει ξανά τα στερεότυπα, παρακάμπτοντας αυτή τη φορά την πασαρέλα και εστιάζοντας στο μέρος που όντως οι γυναίκες φορούν το μαγιό τους: την πισίνα. 

Η εταιρία κυκλοφόρησε μια σειρά από φωτογραφίες, μέσω των οποίων προτείνει νέους «κανόνες» για την πισίνα, όπως «Οι ραγάδες είναι ευπρόσδεκτες», «Δεκτές όλες οι ικανότητες», «Απαγορεύεται το food-shaming», «Καλοδεχούμενη η τριχοφυΐα», «Σεβασμός στις προτιμητέες αντωνυμίες». 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

«Απλώς σκεφτόμουν όλα τα μηνύματα που βλέπουμε γύρω μας το καλοκαίρι και πώς μπορεί να γίνει τόσο ευάλωτη περίοδος για πολλούς. Ήθελα να κάνω μια καμπάνια που όντως να τιμά όλους αυτούς του καταπληκτικούς και πρωτοπόρους ανθρώπους στη βιομηχανία της μόδας», εξηγεί η σχεδιάστρια. 

Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι «Babe Guard», τις οποίες ενσαρκώνουν τα μοντέλα Denise Bidot, Ericka Hart, Mama Cax, Emme, Geena Rocero, που έχουν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν με την Chromat, με στόχο να «αλλάξουν τους παραδοσιακούς κανόνες για την πισίνα αυτό το καλοκαίρι, δημιουργώντας κάτι που να έχει πραγματικό αντίκτυπο». 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να μας επιτρέπει να δείξουμε τα καταπληκτικά μαγιό της Chromat με έναν τρόπο που αναδεικνύει ταυτόχρονα τη φιλοσοφία της εταιρίας περί διαφορετικότητας. Κάθε πισίνα έχει μια ταμπέλα με τους κανόνες της, οπότε αποφασίσαμε να τους ξαναγράψουμε ώστε να λένε κάτι πιο ουσιώδες», εξηγεί η Kristy Heilenday, καλλιτεχνική διευθύντρια του διαφημιστικού γραφείου Berlin Cameron. 

«Έχουμε τεράστια ευθύνη στο να βγάζουμε προς τα έξω τις εικόνες που θέλουμε να δούμε, αυτές που αντικατοπτρίζουν πραγματικά τους ανθρώπους γύρω μας και δεν περιορίζονται στη στενό ορισμό του πώς πρέπει να δείχνει ένα σώμα στην παραλία. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή τη φύση των διαφημίσεων μαγιό», σχολιάζει η Becca McCharen-Tran. 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

Όπως λέει, από τότε που ήταν έφηβη και αποφάσισε να γίνει σχεδιάστρια, γνώριζε πως θα προσπαθούσε να το κάνει με πολύ διαφορετικό τρόπο. «Πάντα σκεφτόμουν πως αν ασχοληθώ με τη μόδα, θα το κάνω με πολύ πιο ανοιχτό τρόπο», εξηγεί.

Αυτό που έκανε πρακτικά είναι να επιλέγει ως μοντέλα άτομα από την κοινότητά της κι όχι επαγγελματίες, να προσπαθεί να περνάει το μήνυμα της διαφορετικότητας και σε επίπεδο φυλής και σε επίπεδο σωματότυπου και, γενικά, να προσλαμβάνει ως συνεργάτες άτομα που φέρουν τη θηλυκότητα σε κάθε τους μορφή (γυναίκες, femme ή nonbinary). 

 
Πολιτισμός
1

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

20ή Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη από τις 16 έως τις 19 Μαΐου

Το 10ο Φεστιβάλ Νέων Λογοτεχνών και το νέο, πρωτοποριακό Poetry Black Box, το 8ο Φεστιβάλ Μετάφρασης, το 3ο Βραβείο Νέων Σχεδιαστών Βιβλίου, αφιερώματα και πολλές ακόμα συναρπαστικές συναντήσεις στην 20ή ΔΕΒΘ.
NEWSROOM
Το περιοδικό Monocle επέλεξε τους Point Supreme ως το καλύτερο αρχιτεκτονικό γραφείο για έργα κατοικίας στον κόσμο.

Πολιτισμός / Το Monocle επέλεξε τους Αθηναίους Point Supreme ως το καλύτερο αρχιτεκτονικό γραφείο για έργα κατοικίας στον κόσμο

Στην ίδια λίστα που περιλαμβάνει 50 βραβεία για ανθρώπους και έργα που επιδιώκουν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής και που βοηθούν στη δημιουργία κοινοτήτων συναντάμε και ένα αθηναϊκό βιβλιοπωλείο.
NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο τους! Όχι μόνο για τη φιλοσοφία και το νόημα της καμπάνιας, αλλά κι επειδή το κάνουν χωρίς να προωθούν τη λύπηση, αλλά αναδεικνύοντας την ομορφιά στους ανθρώπους! Μπράβο!!!