Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
1

Η Chromat, μια εταιρία μαγιό με έδρα τη Νέα Υόρκη, έχει ήδη ξεχωρίσει στον κόσμο της μόδας λόγω της φιλοσοφίας της, από τα διαφορετικά μοντέλα που επέλεξε για την Εβδομάδα Μόδας μέχρι εκείνα με καμπύλες που χρησιμοποιεί για να δημιουργεί μαγιό για κάθε σωματότυπο. 

Στην τελευταία της καμπάνια, η σχεδιάστρια Becca McCharen-Tran αποφάσισε να προκαλέσει ξανά τα στερεότυπα, παρακάμπτοντας αυτή τη φορά την πασαρέλα και εστιάζοντας στο μέρος που όντως οι γυναίκες φορούν το μαγιό τους: την πισίνα. 

Η εταιρία κυκλοφόρησε μια σειρά από φωτογραφίες, μέσω των οποίων προτείνει νέους «κανόνες» για την πισίνα, όπως «Οι ραγάδες είναι ευπρόσδεκτες», «Δεκτές όλες οι ικανότητες», «Απαγορεύεται το food-shaming», «Καλοδεχούμενη η τριχοφυΐα», «Σεβασμός στις προτιμητέες αντωνυμίες». 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

«Απλώς σκεφτόμουν όλα τα μηνύματα που βλέπουμε γύρω μας το καλοκαίρι και πώς μπορεί να γίνει τόσο ευάλωτη περίοδος για πολλούς. Ήθελα να κάνω μια καμπάνια που όντως να τιμά όλους αυτούς του καταπληκτικούς και πρωτοπόρους ανθρώπους στη βιομηχανία της μόδας», εξηγεί η σχεδιάστρια. 

Και κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι «Babe Guard», τις οποίες ενσαρκώνουν τα μοντέλα Denise Bidot, Ericka Hart, Mama Cax, Emme, Geena Rocero, που έχουν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν με την Chromat, με στόχο να «αλλάξουν τους παραδοσιακούς κανόνες για την πισίνα αυτό το καλοκαίρι, δημιουργώντας κάτι που να έχει πραγματικό αντίκτυπο». 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια καμπάνια που να μας επιτρέπει να δείξουμε τα καταπληκτικά μαγιό της Chromat με έναν τρόπο που αναδεικνύει ταυτόχρονα τη φιλοσοφία της εταιρίας περί διαφορετικότητας. Κάθε πισίνα έχει μια ταμπέλα με τους κανόνες της, οπότε αποφασίσαμε να τους ξαναγράψουμε ώστε να λένε κάτι πιο ουσιώδες», εξηγεί η Kristy Heilenday, καλλιτεχνική διευθύντρια του διαφημιστικού γραφείου Berlin Cameron. 

«Έχουμε τεράστια ευθύνη στο να βγάζουμε προς τα έξω τις εικόνες που θέλουμε να δούμε, αυτές που αντικατοπτρίζουν πραγματικά τους ανθρώπους γύρω μας και δεν περιορίζονται στη στενό ορισμό του πώς πρέπει να δείχνει ένα σώμα στην παραλία. Θέλουμε να αλλάξουμε αυτή τη φύση των διαφημίσεων μαγιό», σχολιάζει η Becca McCharen-Tran. 

Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter
Η Chromat ξαναγράφει τους «κανόνες» της πισίνας για αληθινούς ανθρώπους Facebook Twitter

Όπως λέει, από τότε που ήταν έφηβη και αποφάσισε να γίνει σχεδιάστρια, γνώριζε πως θα προσπαθούσε να το κάνει με πολύ διαφορετικό τρόπο. «Πάντα σκεφτόμουν πως αν ασχοληθώ με τη μόδα, θα το κάνω με πολύ πιο ανοιχτό τρόπο», εξηγεί.

Αυτό που έκανε πρακτικά είναι να επιλέγει ως μοντέλα άτομα από την κοινότητά της κι όχι επαγγελματίες, να προσπαθεί να περνάει το μήνυμα της διαφορετικότητας και σε επίπεδο φυλής και σε επίπεδο σωματότυπου και, γενικά, να προσλαμβάνει ως συνεργάτες άτομα που φέρουν τη θηλυκότητα σε κάθε τους μορφή (γυναίκες, femme ή nonbinary). 

 
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Λίαμ Νίσον, Νταρντέν και Όντρεϊ Χέπμπορν από αύριο στους κινηματογράφους

Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών», η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν, η horror-έκπληξη που λέγεται «Together» και το απολαυστικό «Ηow to Steal a Million» του Γουίλιαμ Γουάιλερ είναι μερικές από τις ταινίες που θα προβληθούν στις αίθουσες αυτή την εβδομάδα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τερζόπουλος

Πολιτισμός / Η επιστροφή του Θεόδωρου Τερζόπουλου στους Δελφούς

Το κοινό παρακολούθησε με ευλαβική προσοχή την πρώτη συνεργασία του Τερζόπουλου με το Εθνικό Θέατρο, που χαρακτηρίστηκε ως μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Onassis Ready: «You are invited» - Η έκθεση που εγκαινιάζει τον νέο χώρο του Ιδρύματος στου Ρέντη

Πολιτισμός / «You are invited»: Με έκθεση του διάσημου φωτογράφου Γιούργκεν Τέλερ ξεκινάει το Onassis Ready

Στην καρδιά του Αγίου Ιωάννη Ρέντη το Ίδρυμα Ωνάση μεταμορφώνει ένα παλιό εργοστάσιο πλαστικών σε χώρο πολιτισμού και ξεκινά τη λειτουργία του με μια σπουδαία έκθεση
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο τους! Όχι μόνο για τη φιλοσοφία και το νόημα της καμπάνιας, αλλά κι επειδή το κάνουν χωρίς να προωθούν τη λύπηση, αλλά αναδεικνύοντας την ομορφιά στους ανθρώπους! Μπράβο!!!