14.5.2009 Διάφορα Δυνατά στο αυτί του Σίλβιο Μπερλουσκόνι ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟ ΔΟΥΜΑΝΗ 14.5.2009 Η φημισμένη ορχήστρα της Ρώμης με τους 16 μουσικούς από 11 χώρες και 3 ηπείρους παρουσιάζει το Μαγικό Αυλό του Μότσαρτ, πέρα από την παρτιτούρα. ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΦΙΛΟ ΔΟΥΜΑΝΗ
14.5.2009 Editorial Στο θολωμένο μου μυαλό ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟ 14.5.2009 Η Κούνεβα και οι (πολλοί πια) φίλοι της. ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟ
14.5.2009 Διάφορα Και ο Ίθαν Χοκ ανυπομονεί να παίξει στην Επίδαυρο ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΙΒΟΛΗ 14.5.2009 Μια από τις πλέον εντυπωσιακές συμπαραγωγές του παγκόσμιου θεάτρου, το «Χειμωνιάτικο Παραμύθι» του Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία Σαμ Μέντες, φέρνει κυριολεκτικά το Χόλιγουντ στην Επίδαυρο. ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΙΒΟΛΗ
14.5.2009 Στήλες Σεξουαλικά μηνύματα ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ 14.5.2009 Η επιλεκτική μετάδοση της είδησης ενός «συγκλονιστικού αγώνα» και το σεξουαλικό υβρεολόγιο των φιλάθλων. ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ
14.5.2009 Διάφορα Βικτώρια Τσάπλιν: Όταν η κόρη του Τσάπλιν αγάπησε έναν άντρα που ήταν μάγος-κλόουν ΑΠΟ ΤΟΝ M. HULOT 14.5.2009 Μια παράσταση για την αλχημεία, την αναζήτηση του φιλοσοφικού λίθου φέρνει το αόρατο τσίρκο της Βικτόρια Τσάπλιν και του Ζαν Μπατίστ Τιερέ, κάνοντας την Πειραιώς 260 αρένα μεταμορφώσεων. ΑΠΟ ΤΟΝ M. HULOT
14.5.2009 Shortcut Old New York ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΛΙΤΑΚΗ 14.5.2009 Παρά τις αλλεπάλληλες και ισοπεδωτικές «εκκαθαρίσεις» όχι μόνο όσον αφορά τους δρόμους αλλά και τους κώδικες συμπεριφοράς, η Νέα Υόρκη παραμένει η ιδανική αρένα όπου δοκιμάζονται οι αντιλήψεις για ένα προοδευτικό μέλλον. ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΛΙΤΑΚΗ
14.5.2009 Διάφορα La Fura Dels Baus ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Ι. ΑΝΕΣΤΗ 14.5.2009 Ένας θίασος-στρατός ανεβάζει τον «Μπορίς Γκοντουνόφ» και σχεδόν αναπαριστά την αιματηρή ομηρία του θεάτρου Ντουμπρόβκα από τρομοκράτες. ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Ι. ΑΝΕΣΤΗ
14.5.2009 Αρχείο Σύντομο ετυμολογικό λεξικό της φετινής Γιουροβίζιον (πριν τον τελικό) ΑΠΟ ΤΟΝ GSUS 14.5.2009 Φαβορί: 1. Σύντομη απόδοση του μακροσκελούς όρου «κατά βάθος μου αρέσει, αλλά δεν το ψηφίζω, γιατί είμαι έξυπνος, να μη βγει πρώτο και το δικό μας τρίτο». 2. Στην αρχή εμείς, μετά ο Νορβηγός, μετά εμείς. 3. Ο λόγος που ψηφίζουμε την Κύπρο. ΑΠΟ ΤΟΝ GSUS
14.5.2009 Διάφορα Σκηνοθετημένος μικροαστισμός 14.5.2009 Οι Blitz ετοίμασαν για το Φεστιβάλ το πιο ελληνοκεντρικό έργο τους, διάρκειας πεντέμισι ωρών με τον (απλά) εύηχο τίτλο Κατερίνη και εξομολογήθηκαν στον M. Hulot σκέψεις και αφορισμούς.
14.5.2009 Κορίτσι στην πόλη Τα παιδιά που είναι στο κόμμα ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΙΒΟΛΗ 14.5.2009 «Μύρισε θυμάρι και βασιλικό, λάμπει το φεγγάρι μες στον ουρανό, της κληρονομιάς εμείς συνεχιστές, στην κορυφή και πάλι, πάλι νικητές. Από το μνήμα έβγα, ψαρέ ξύπνα αδικοχαμένε αητέ, δες τη γαλάζια τη γενιά που ‘γινε ασπίδα και φωτιά κόντρα στο δόλο και τη βιά». ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΤΡΙΒΟΛΗ
14.5.2009 Διάφορα «Δεν έχουμε λόγο να πάμε γυμνοί. Αλλά δεν θα φοβηθούμε να δοκιμάσουμε νέα πράγματα». 14.5.2009 Μια παράσταση φιλική προς το θεατή θέλει να ανεβάσει ο Θωμάς Μοσχόπουλος, που επέλεξε για την πρώτη του φορά στην Επίδαυρο την αμφίσημη «Άλκηστη». Μίλησε στην Κατερίνα Ι. Ανέστη.
14.5.2009 Διάφορα Μεγάλες ορχήστρες στην πόλη ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗ 14.5.2009 Πολυμελείς ορχήστρες, μαέστροι σταρ: η κλασική μουσική γίνεται επιτέλους μέρος των καλοκαιρινών βραδιών στην πόλη. ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗ
14.5.2009 Διάφορα Το νέο οπτικο-ακουστικό αλφάβητο ΑΠΟ ΤΟΝ M. HULOT 14.5.2009 Οι Erasers στήνουν ένα ιδιότυπο περιβάλλον, οπτικά και ηχητικά, με ιστορίες μεταναστών, και καλούν το κοινό να βιώσει με διαφορετικό τρόπο το καλλιτεχνικό έργο. Όλα αυτά στο οπτικοακουστικό τριήμερο του Φεστιβάλ! ΑΠΟ ΤΟΝ M. HULOT
14.5.2009 Διάφορα Ο θάνατος των φωνών ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ 14.5.2009 Η σκηνή των Rimini Protokoll είναι η κορνίζα που κάνει θέατρο την πραγματική ζωή. Εκεί ανεβάζουν κανονικούς ανθρώπους για να αφηγηθούν την ιστορία τους, εκεί θα ακούσουμε την ιστορία για το τέλος των μουεζίνηδων. ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ
14.5.2009 Διάφορα Δεν βλέπω την ώρα να δω ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ 14.5.2009 Τι επιθυμούν πραγματικά να δουν στο φετινό Φεστιβάλ οι πιο ενημερωμένοι κριτικοί θεάτρου; Ρωτήσαμε τρεις από αυτούς και μάθαμε. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ