Η Μπρι Λάρσον μιλά για την πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ: Γιατί δεν χειροκρότησε τον Κέισι Άφλεκ

Η Μπρι Λάρσον μιλά για την πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ: Γιατί δεν χειροκρότησε τον Κέισι Άφλεκ Facebook Twitter
17
Η Μπρι Λάρσον μιλά για την πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ: Γιατί δεν χειροκρότησε τον Κέισι Άφλεκ Facebook Twitter

Όταν η Μπρι Λάρσον απένειμε στον Κέισι Άφλεκ το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου στην τελετή απονομής των Βραβείων της Ακαδημίας πριν μερικές ημέρες, η «παγωμένη» της αντίδραση όχι μόνος δεν πέρασε απαρατήρητη αλλά συζητήθηκε εκτενώς, ειδικά από τους χρήστες των social media.

Η γνωστή ηθοποιός και περσινή νικήτρια του Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου, αφού παρέδωσε το Βραβείο στον Άφλεκ, έκανε ένα βήμα πίσω, ως είθισται, για να εκφωνήσει εκείνος με τη σειρά του τον ευχαριστήριο λόγο του. Ωστόσο αντί να χειροκροτήσει μαζί με το κοινό για τη βράβευση, η Λάρσον παρέμεινε με τα χέρια κατεβασμένα σε όλη τη διάρκεια της ομιλίας του. 


Πολλοί ήταν εκείνοι στα social media που απέδωσαν την κίνησή της στο «βεβαρυμένο ιστορικό» του Άφλεκ, που κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση από δύο γυναίκες που είχαν δουλέψει μαζί του το 2009 στο πειραματικό φιλμ «I'm Still Here». Οι σχετικές καταγγελίες έγιναν το 2010.

Η Μπρι Λάρσον, που αποφάσισε να μιλήσει για πρώτη φορά δημοσίως σχετικά με την πράξη της, αποκάλυψε σήμερα στο Vanity Fair πως η αντίδρασή της ήταν όντως εσκεμμένη. «Νομίζω πως ο,τιδήποτε κι αν ήταν αυτό που έκανα επί σκηνής κατά κάποιον τρόπο μιλά από μόνο του. Είπα ό,τι ήθελα να πω σχετικά με το ζήτημα», σχολίασε με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας της «Kong: Skull Island» στο Χόλιγουντ.

Εκτός από το ότι η Μπρι Λάρσον κέρδισε το Όσκαρ για το ρόλο μιας γυναίκας που έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης, στην ταινία «Room», η ίδια είναι και Πρόεδρος του Σωματείου Κακοποιημένων Γυναικών, κάτι που την καθιστά ιδιαιτέρως ευαισθητοποιημένη αλλά και μαχητική πάνω στο ζήτημα. Η τραγική ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι η Μπρι Λάρσον, που φαίνεται πως δεν τρέφει και μεγάλη συμπάθεια για τον Κέισι Άφλεκ, κλήθηκε να τον παρουσιάσει εκτός από την τελετή απονομής των Όσκαρ και στις Χρυσές Σφαίρες. 

Πολιτισμός
17

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρουσιάστηκε η ψηφιακή πύλη «Συλλογές Τατοΐου» – Ένα έργο που «ξεκλειδώνει» την ιστορία ενός αιώνα

Πολιτισμός / Παρουσιάστηκε η ψηφιακή πύλη «Συλλογές Τατοΐου» – Ένα έργο που «ξεκλειδώνει» την ιστορία ενός αιώνα

Η υπουργός, Λίνα Μενδώνη, υπενθύμισε ότι το κτήμα του Τατοΐου, αν και είχε «σημαντική ιστορική και περιβαλλοντική αξία», παρέμενε για δεκαετίες αναξιοποίητο
LIFO NEWSROOM
Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM