Χρυσή Διάκριση για το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» με σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό»

Χρυσή Διάκριση για το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» με σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» Facebook Twitter
0


Με το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Περιβάλλον / Βιώσιμη Ανάπτυξη βραβεύτηκε το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» στα Hellenic Responsible Business Awards 2016, τον θεσμό που επιβραβεύει προγράμματα και συνεργασίες στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.


Το πρόγραμμα υλοποιείται τα τελευταία 10 χρόνια από το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), στο πλαίσιο της ευρύτερης δέσμευσης για υπεύθυνη διαχείριση φυσικών πόρων και πρώτων υλών, και διασφάλιση μιας βιώσιμης ανάπτυξης.

Χρυσή Διάκριση για το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» με σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» Facebook Twitter


Το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», από το 2011 υποστηρίζεται οικονομικά από το The Coca-Cola Foundation, ενώ εκτός από τη συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό Global Water Partnership – Mediterranean (GWP-Med), συνεργάζεται και με τη WWF Hellas, το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και τις τοπικές αρχές των νησιών (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Λέσβος).

Χρυσή Διάκριση για το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» με σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» Facebook Twitter


Συγκεκριμένα για το νερό, η Coca-Cola και οι εμφιαλωτές της δεσμεύτηκαν παγκοσμίως για την επιστροφή στη φύση και στις τοπικές κοινότητες της συνολικής ποσότητας νερού που χρησιμοποιείται στην παραγωγή και στα προϊόντα, μέχρι το 2020. Ο στόχος αυτός επιτεύχθηκε ήδη από φέτος και με την συμβολή των 248 συνεργατικών προγραμμάτων που υλοποιούνται σε τοπικές κοινότητες ανά τον κόσμο, όπως το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» στην Ελλάδα. Ειδικά στη χώρα μας, η Coca-Cola Τρία Έψιλον υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα υπεύθυνης διαχείρισης υδάτινων πόρων στις εγκαταστάσεις της, έχοντας επιτύχει μείωση του δείκτη χρήσης νερού κατά 10,2% τη διετία 2014-2015.


Στόχος του προγράμματος «Αποστολή Νερό» είναι να συμβάλλει στην άμβλυνση του φαινομένου της λειψυδρίας και στην προστασία της καλής οικολογικής κατάστασης των υγροτόπων και των παράκτιων οικοσυστημάτων. Επιπλέον, επενδύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού, δημιουργώντας έτσι μια νέα κουλτούρα ορθής διαχείρισης των υδάτινων πόρων αλλά και ανοικτού διαλόγου με κοινωνικούς εταίρους.

Χρυσή Διάκριση για το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» με σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» Facebook Twitter


Μέχρι σήμερα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία σειρά δράσεων για την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων και την ανάδειξη της χρήσης του βρόχινου νερού σε πόρο ικανό να καλύψει δευτερεύουσες ανάγκες νερού στα νησιά που αντιμετωπίσουν λειψυδρία. Αυτή τη στιγμή, 204.605.000 λίτρα νερού συλλέγονται και εξοικονομούνται ετησίως, που αντιστοιχούν στην ετήσια οικιακή κατανάλωση 2.800 ατόμων και επιστρέφονται στην τοπική κοινωνία, κυρίως για δευτερογενείς χρήσεις, ενώ έχουν βελτιωθεί οι συνθήκες ζωής 49.000 κατοίκων σε 29 νησιά των Κυκλάδων και των Δωδεκανήσων.


Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα αποτελέσματα του προγράμματος «Αποστολή Νερό» εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM