Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ

Οι Κύπριοι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους Ευρωπαίους τα ΜΜΜ Facebook Twitter
7

Οι Κύπριοι φαίνεται ότι χρησιμοποιούν λιγότερο από όλους τους άλλους Ευρωπαίους τα μέσα μαζικής μεταφοράς σύμφωνα με έρευνα του Ευρωβαρομέτρου για τις μεταφορές στην ΕΕ.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόνο το 7% των ερωτηθέντων στην Κύπρο απάντησε ότι χρησιμοποιεί σχεδόν καθημερινά τα μαζικά μέσα μεταφοράς, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ελλάδα ήταν 19% και στην ΕΕ 16%.

Από την άλλη, το 48% των Κυπρίων δηλώνει «πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο» από την τιμή του εισιτηρίου που πληρώνει στα μέσα μεταφοράς, ενώ το 16% δηλώνει «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο». Το 49% στην επίσης στην Κύπρο δηλώνει «αρκετά ή πολύ ικανοποιημένο» από τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ το 51% εμφανίζεται «αρκετά ή πολύ δυσαρεστημένο».

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κι άλλοι στρατιώτες της Εθνοφρουράς κατευθύνονται στην Ουάσιγκτον και ετοιμάζονται να φέρουν όπλα

Διεθνή / Κι άλλοι στρατιώτες της Εθνοφρουράς κατευθύνονται στην Ουάσιγκτον και ετοιμάζονται να φέρουν όπλα

Περισσότεροι στρατιώτες της Εθνικής Φρουράς κατευθύνονται στην Ουάσιγκτον και ετοιμάζονται να οπλιστούν, σε μια σημαντική αλλαγή μετά την εντολή του Τραμπ για «επιστροφή του ελέγχου» της πρωτεύουσας από εγκληματικές ομάδες
LIFO NEWSROOM
Ιρλανδία: Η τεράστια έξαρση στη χρήση κοκαΐνης και η θεαματικότερη κατάσχεση φορτίου ναρκωτικών

Διεθνή / Ιρλανδία: Η τεράστια έξαρση στη χρήση κοκαΐνης και η θεαματικότερη κατάσχεση φορτίου ναρκωτικών

Η Ιρλανδία βιώνει έξαρση στη χρήση κοκαΐνης, με τις κατασχέσεις να φτάνουν σε ιστορικά επίπεδα - Η επιχείρηση MV Matthew αποκάλυψε τη σοβαρότητα του προβλήματος και τη σύνδεση με διεθνή καρτέλ
LIFO NEWSROOM
Ο Πούτιν βλέπει την Ουκρανία μέσα από τον φακό της δυσαρέσκειας για τη χαμένη δόξα της Σοβιετικής Ένωσης

Διεθνή / Ο Πούτιν βλέπει την Ουκρανία μέσα από τον φακό της δυσαρέσκειας για τη χαμένη δόξα της Σοβιετικής Ένωσης

Μιλώντας μετά τη σύνοδο κορυφής της Παρασκευής, ο πρόεδρος Πούτιν άφησε και πάλι να εννοηθεί ότι ο πόλεμος έχει να κάνει με τη μειωμένη θέση της Ρωσίας μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης
LIFO NEWSROOM
Εκλογές στη Βολιβία: Η σκιά του Εβο Μοράλες και η καμπάνια άκυρων ψήφων

Διεθνή / Εκλογές στη Βολιβία: Η σκιά του Εβο Μοράλες και η καμπάνια άκυρων ψήφων

Ο Εβο Μοράλες, πρώην πρόεδρος της Βολιβίας, παραμένει στο επίκεντρο παρά το πολιτικό του αδιέξοδο και τις κατηγορίες εις βάρος του, καθώς η χώρα προετοιμάζεται για κρίσιμες προεδρικές εκλογές
LIFO NEWSROOM
Character.ai: Οι «φίλοι τεχνητής νοημοσύνης» και η ανησυχία για την ασφάλεια των παιδιών

Διεθνή / Character.ai: Τι είναι οι «φίλοι τεχνητής νοημοσύνης» και γιατί προκαλούν ανησυχία για τα παιδιά

Το Character.ai προωθεί συνομιλίες με "AI φίλους", αντιμετωπίζοντας όμως σοβαρές αγωγές για ανηλίκους - Ο CEO μιλά για ασφαλέστερη εμπειρία, αλλά οργανώσεις ζητούν απαγόρευση των εφαρμογών συνομιλίας για παιδιά
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Για τα έκτακτα θα πάρεις ταξί ή το αυτοκίνητό σου. Να βγάλουν κάτι και οι ταξιτζήδες. Μην ξεχνάς το χαμό που έγινε όταν ήθελαν να βάλουν λεωφορεία για το αεροδρόμιο. Ευτυχώς δεν τους πέρασε.
Για μια πόλη όπως η Λευκωσία και τον πληθυσμό που έχει τα 20 λεπτά είναι μια χαρά για μένα και μια χαρά εξυπηρετούμε κάθε φορά που έχω πάρει λεωφορείο. Από τη στιγμή που τα δρομολόγια γίνονται με ακρίβεια είναι αρκετό να είσαι 5 λεπτά πριν στη στάση σου. Αλλά άμα έχεις μάθει στο αυτοκίνητο και τα 5 λεπτά θα σου φανούν αιώνας Ως προς το να δημιουργήσεις ζήτηση με ποιο τρόπο; Στις τρεις διαδρομές η μία δώρο; Το κόστος των πιο συχνών δρομολογίων ποιος θα το καλύψει; Ζήτηση και προσφορά πάνε παράλληλα.
να δημιουργήσεις ζήτηση: όταν κάποιος πειστεί ότι είναι πιο βολικό το λεωφορείο, θα το προτιμήσει από το αμάξι. για να το προτιμήσει από το αμάξι πρέπει να είναι πιό διαθέσιμο. Τώρα αν δεν ξέρουμε ακριβώς τις οριακές συνθήκες του προβλήματος, όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Απλά είναι γενικό συμπέρασμα, σε καμία πόλη 20' αναμονή (σε ώρα αιχμής) δεν είναι λογικός χρόνος.
ειναι αληθεια, μονο οι συνταξιουχοι, οι φιλιππινεζες τα χρησιμοποιουν και ελαχιστοι φοιτητες, οι υπολοιποι εχουν αμαξια. Αλλα για να λεμε και την αληθεια ειναι αθλια με πολυ αραια δρομολογια
Δεν είναι άθλια, ούτε τα δρομολόγια είναι τόσο αραιά όσο λες. Μια επίσκεψη στην ιστοεσλίδα του ΟΣΕΛ και θα δεις ότι ανά 20 λεπτά σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγιο τα οποία μάλιστα τηρούνται κατά λεπτό στην άφιξη και αναχώρησή τους. Το μόνο αρνητικό είναι ότι τις καθημερινές σταματούν στις 20:00 και τα Σαββατοκύριακα στις 18:00!!! Πώς ο άλλος να πάρει λεωφορείο όταν δε θα έχει με τι να γυρίσει μετά;;; Για να μην πω για τη νοοτροπία των κατοίκων της χώρας που θεωρούν υποτιμητικό να παίρνεις συγκοινωνία και όχι αυτοκίνητο, για το περπάτημα δε θα μιλήσουμε γιατί θα βγούμε εκτός θέματος. Αν υπήρχε ζήτηση για τις συγκοινωνίες δε θα σταματούσαν τόσο νωρίς τα δρομολόγια. Να αλλάξουμε νοοτροπία πρέπει ειδικά όταν η ποιότητα που προσφέρεται είναι πολύ ανώτερη από άλλες χώρες όπως η Ελλάδα.
συγγνώμη, κάθε 20' σε ώρες αιχμής είναι φυσιολογικό διάστημα; εκτός από το να καλύψεις τη ζήτηση στα ΜΜΜ πρέπει να δημιουργήσεις και ζήτηση. κι ένα λεωφορείο που έρχεται κάθε 20' δεν είναι και το πιό φιλικό μέσο για έκτακτες/μη-καθημμερινές μετακινήσεις