Διασκεδάστε περισσότερο, πιείτε λιγότερο

Διασκεδάστε περισσότερο, πιείτε λιγότερο Facebook Twitter
0

Πόσες φορές έχετε καταφέρει να δείτε την Ανατολή του Ήλιου μετά από ξενύχτι και ήσασταν σε κατάσταση να το χαρείτε; Αν δεν μπορείτε να θυμηθείτε πότε και πώς, τότε μάλλον είχατε πιει περισσότερο από όσο θα έπρεπε.

Τη νέα τάση για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, έρχεται να στηρίξει η καμπάνια της Heineken «Sunrise». Η καμπάνια για πρώτη φορά δείχνει τον τρόπο για υπεύθυνη κατανάλωση, αφού ο πρωταγωνιστής της, ο «Man of the world» της Heineken, αποφασίζει να σταματήσει να πίνει και συνεχίζει με νερό.

Το τηλεοπτικό σποτ, με υψηλή αισθητική και έντονους ρυθμούς, δείχνει τη νυχτερινή περιπλάνηση του πρωταγωνιστή. Μια δυο μπύρες και μετά μόνο νερό. Κατά τη διάρκεια της νύχτας «παίζει» με μια όμορφη γυναίκα, την οποία συναντά στην έξοδο και μαζί θαυμάζουν την ανατολή του ήλιου, ξεμέθυστοι και έτοιμοι για συνέχεια στο φλερτ τους.

Δείτε το βίντεο και ίσως σκεφτείτε και τον εαυτό σας, που, αρκετές φορές, δεν καταφέρατε να δείτε την ανατολή του ήλιου, ή την κοπέλα που σας κοιτούσε όλο το βράδυ, γιατί απλά είχατε πιει παραπάνω.


Sponsored Post

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM