Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Tataloo: Η αμφιλεγόμενη ιστορία του Ιρανού ράπερ που καταδικάστηκε σε θάνατο

Με εντολή Τραμπ η Εθνοφρουρά «σπάει» διαδηλώσεις στο Λος Άντζελες

Ρώμη: Μητέρα με το μωρό της βρέθηκαν νεκρές στη Βίλα Παμφίλι - Αναζητείται ένας άνδρας

Ο Ολυμπιακός πρωταθλητής στο μπάσκετ

Οικογενειακή τραγωδία στα Τρίκαλα: Στο διπλανό δωμάτιο βρίσκονταν άλλα δύο αδέρφια

σχόλια