Το Myspace μπορεί να βρισκόταν στην ακμή του σχεδόν πριν από μια δεκαετία, αλλά πριν από τρεις μέρες κυκλοφόρησε μια νέα τηλεοπτική διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι μέρος της καμπάνιας για τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του δικτύου, που έχει δει και καλύτερες μέρες.
Η εταιρεία έχει σκοπό να ξανακάνει το Myspace ένα μεγάλο κομμάτι στον τομέα της προβολής της δουλειάς νέων καλλιτεχνών, έτσι στη διαφήμιση εμφανίζονται αστέρια της μουσικής βιομηχανίας όπως ο Pharell και η Ciara, αλλά και ανερχόμενα ονόματα όπως η Charlie XCX και η Sky Ferreira. Aπουσιάζει όμως ο Justin Timberlake, παρόλο που είναι ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του δικτύου.
TV & Media /
Επανέρχεται το Myspace
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Κατέθεσε αγωγή ύψους 1.000.000 ευρώ κατά της Έλενας Χριστοπούλου
Μπορεί η κατανάλωση UPFs τροφίμων να συνδεθεί με τον καρκίνο του εντέρου; - Τι έδειξε νέα μελέτη
Γαλλία: Σε κατ' οίκον περιορισμό «καταδικάστηκαν» γάτα και ιδιοκτήτρια μετά από καταγγελία γειτόνισσας
Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Νέο βίντεό του πυροδότησε φήμες για το εσωτερικό του Forest Lodge
Κορωπί: Με σημαντικές βλάβες στα ζωτικά όργανα ο 22χρονος που κατάπιε αμάσητο κομμάτι burger
σχόλια