Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter
4
Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

Μία ομάδα γιαπωνέζων ερευνητών δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη μιας αρωματικής οθόνης που θα μπορεί να απελευθερώνει σε συγκεκριμένη κατεύθυνση την κατάλληλη οσμή.

Ο εμπλουτισμός των οπτικοακουστικών μας εμπειριών με την οσμή δεν είναι καινούργια ιδέα, καθώς στο διάστημα 1906 - 1960, είχε χρησιμοποιηθεί στον κινηματογράφο δίχως όμως μεγάλη επιτυχία.

Αργότερα αναπτύχθηκε η τεχνική του ξυσίματος για την απελευθέρωση κάποια οσμής, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε μικρό βαθμό από τους διαφημιστές και τις εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των Fifa 2001 και Gran Turismo, μπορούσαν να μυρίζουν το γρασίδι ή το λάστιχο.

Η νέα τεχνική, σύμφωνα με το The Verge, θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες, καθώς θα υπάρχει μία οθόνη με τέσσερις ανεμιστήρες, όπου θα παράγεται κατευθυνόμενος υδρατμός, χάρη σε θερμαινόμενα chips αρώματος. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης ενός αρωματικού υπολογιστή, θα έχει την ψευδαίσθηση ότι η μυρωδιά προέρχεται από κάποιο συγκεκριμένο μέρος της οθόνης, ενώ θα είναι εφικτό να παράγονται πολλαπλές οσμές.

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

 
Όπως υποστηρίζει ο Χαρούκα Ματσουκούρα σε έρευνά του, η τεχνολογία αυτή μπορεί να γίνει ένας ισχυρός σύμμαχος, καθώς ήδη μερικοί φούρνοι απελευθερώνουν στον αέρα μυρωδιές για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM
OpenAI: Ο CEO της εταιρείας ισχυρίζεται πως η τεχνητή νοημοσύνη ενδεχομένως να βρίσκεται κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

Τech & Science / OpenAI: Ο Σαμ Άλτμαν δηλώνει πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βρίσκεται κοντά στη θεραπεία του καρκίνου

«Αν η τεχνητή νοημοσύνη παραμείνει στην πορεία που πιστεύουμε ότι θα ακολουθήσει, τότε θα είναι δυνατά εκπληκτικά πράγματα», είπε χαρακτηριστικά ο Σαμ Άλτμαν
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν η οσμή ήταν πράγματι σπουδαία, θα την είχαν χρησιμοποιούσει εδώ και καιρό στα σουπερμάρκετ, όπου δεν θα υπήρχε ανάγκη ανάπτυξης ειδικής τεχνολογίας. Συνεπώς και να ήταν πραγματική η είδηση, η εφεύρεση θα ήταν αποτυχία.
Η οσμή είναι πολύ πιο έντονη από το οπτικό ερέθισμα και ενεργοποιεί τη μνήμη και το υποσυνείδητο.Τα πιο πολλά καταστήματα απλά δε νοιάζονται γι' αυτό.Αν τύχει και πας σε κάποιο κατάστημα που ο χώρος του ή τα προϊόντα του να μυρίζουν σωστά, θα το χες καταλάβει και κάθε φορά που θα συναντούσες μια παρόμοια μυρωδιά θα έσκαγε η ανάμνηση αυτή.
Αυτά που γράφετε φαίνονται λογικά. Τότε όμως γιατί δεν κάνουν και τα σουπερμάρκετ το ίδιο, π.χ. εκεί που είναι τα ράφια με τους καφέδες να μυρίζει καφέ; Διαλέγω τα σουπερμάρκετ διότι εκεί τα πάντα είναι μελετημένα: τα είδη πρώτης ανάγκης στο βάθος, ώστε ο πελάτης ν' αναγκαστεί να περάσει μπροστά απ' τα μη αναγκαία είδη, οι σοκολάτες και οι καραμέλες στα χαμηλά ράφια, για να τις φτάνουν τα παιδιά κτλ.