Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter
4
Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

Μία ομάδα γιαπωνέζων ερευνητών δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη μιας αρωματικής οθόνης που θα μπορεί να απελευθερώνει σε συγκεκριμένη κατεύθυνση την κατάλληλη οσμή.

Ο εμπλουτισμός των οπτικοακουστικών μας εμπειριών με την οσμή δεν είναι καινούργια ιδέα, καθώς στο διάστημα 1906 - 1960, είχε χρησιμοποιηθεί στον κινηματογράφο δίχως όμως μεγάλη επιτυχία.

Αργότερα αναπτύχθηκε η τεχνική του ξυσίματος για την απελευθέρωση κάποια οσμής, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε μικρό βαθμό από τους διαφημιστές και τις εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των Fifa 2001 και Gran Turismo, μπορούσαν να μυρίζουν το γρασίδι ή το λάστιχο.

Η νέα τεχνική, σύμφωνα με το The Verge, θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες, καθώς θα υπάρχει μία οθόνη με τέσσερις ανεμιστήρες, όπου θα παράγεται κατευθυνόμενος υδρατμός, χάρη σε θερμαινόμενα chips αρώματος. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης ενός αρωματικού υπολογιστή, θα έχει την ψευδαίσθηση ότι η μυρωδιά προέρχεται από κάποιο συγκεκριμένο μέρος της οθόνης, ενώ θα είναι εφικτό να παράγονται πολλαπλές οσμές.

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

 
Όπως υποστηρίζει ο Χαρούκα Ματσουκούρα σε έρευνά του, η τεχνολογία αυτή μπορεί να γίνει ένας ισχυρός σύμμαχος, καθώς ήδη μερικοί φούρνοι απελευθερώνουν στον αέρα μυρωδιές για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιστήμονες εντόπισαν κομήτη που ένδεχεται να είναι παλαιότερος από τον Ήλιο

Τech & Science / Επιστήμονες εντόπισαν κομήτη που ενδέχεται να είναι παλαιότερος από τον Ήλιο

«Υπάρχει περίπου 66% πιθανότητα αυτός ο κομήτης να είναι παλαιότερος από το ηλιακό μας σύστημα και να περιπλανιέται στο διαστρικό διάστημα από τότε», σημείωσε ένας από τους επιστήμονες που συμμετείχαν στην ανακάλυψη
LIFO NEWSROOM
Γιγάντια κομμάτια του Φάρου της Αλεξάνδρειας ξανά στην επιφάνεια - Προσπάθεια ψηφιακής ανακατασκευής

Τech & Science / Γιγάντια κομμάτια του Φάρου της Αλεξάνδρειας ξανά στην επιφάνεια - Προσπάθεια ψηφιακής ανακατασκευής

Γάλλοι και Αιγύπτιοι ερευνητές στην Αλεξάνδρεια ανέλκυσαν 22 τεράστια πέτρινα μπλοκ που χρησιμοποιήθηκαν πριν από χιλιάδες χρόνια για την κατασκευή του διάσημου Φάρου της πόλης, ενός από τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου
LIFO NEWSROOM
Αρχαία ποτάμια στον Άρη: Το παρελθόν του «κόκκινου πλανήτη» είναι πιο υγρό από ό,τι πιστεύαμε

Τech & Science / Αρχαία ποτάμια στον Άρη: Το παρελθόν του «κόκκινου πλανήτη» είναι πιο υγρό από ό,τι πιστεύαμε

Νέα ευρήματα αποκαλύπτουν χιλιάδες χιλιόμετρα αρχαίων ποταμιών στα νότια υψίπεδα του Άρη, ενισχύοντας τη θεωρία ότι ο πλανήτης ήταν κάποτε πολύ πιο υγρός απ’ ό,τι πιστεύαμε
LIFO NEWSROOM
Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Το απολίθωμα, μια γνάθος που διατηρήθηκε σε εξαιρετική κατάσταση, αναλύθηκε με σύγχρονες τεχνικές σάρωσης, αποκαλύπτοντας χαρακτηριστικά που το κατατάσσουν σε ένα άγνωστο έως τώρα είδος
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν η οσμή ήταν πράγματι σπουδαία, θα την είχαν χρησιμοποιούσει εδώ και καιρό στα σουπερμάρκετ, όπου δεν θα υπήρχε ανάγκη ανάπτυξης ειδικής τεχνολογίας. Συνεπώς και να ήταν πραγματική η είδηση, η εφεύρεση θα ήταν αποτυχία.
Η οσμή είναι πολύ πιο έντονη από το οπτικό ερέθισμα και ενεργοποιεί τη μνήμη και το υποσυνείδητο.Τα πιο πολλά καταστήματα απλά δε νοιάζονται γι' αυτό.Αν τύχει και πας σε κάποιο κατάστημα που ο χώρος του ή τα προϊόντα του να μυρίζουν σωστά, θα το χες καταλάβει και κάθε φορά που θα συναντούσες μια παρόμοια μυρωδιά θα έσκαγε η ανάμνηση αυτή.
Αυτά που γράφετε φαίνονται λογικά. Τότε όμως γιατί δεν κάνουν και τα σουπερμάρκετ το ίδιο, π.χ. εκεί που είναι τα ράφια με τους καφέδες να μυρίζει καφέ; Διαλέγω τα σουπερμάρκετ διότι εκεί τα πάντα είναι μελετημένα: τα είδη πρώτης ανάγκης στο βάθος, ώστε ο πελάτης ν' αναγκαστεί να περάσει μπροστά απ' τα μη αναγκαία είδη, οι σοκολάτες και οι καραμέλες στα χαμηλά ράφια, για να τις φτάνουν τα παιδιά κτλ.