Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter
4
Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

Μία ομάδα γιαπωνέζων ερευνητών δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη μιας αρωματικής οθόνης που θα μπορεί να απελευθερώνει σε συγκεκριμένη κατεύθυνση την κατάλληλη οσμή.

Ο εμπλουτισμός των οπτικοακουστικών μας εμπειριών με την οσμή δεν είναι καινούργια ιδέα, καθώς στο διάστημα 1906 - 1960, είχε χρησιμοποιηθεί στον κινηματογράφο δίχως όμως μεγάλη επιτυχία.

Αργότερα αναπτύχθηκε η τεχνική του ξυσίματος για την απελευθέρωση κάποια οσμής, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε μικρό βαθμό από τους διαφημιστές και τις εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των Fifa 2001 και Gran Turismo, μπορούσαν να μυρίζουν το γρασίδι ή το λάστιχο.

Η νέα τεχνική, σύμφωνα με το The Verge, θα είναι καλύτερη από τις προηγούμενες, καθώς θα υπάρχει μία οθόνη με τέσσερις ανεμιστήρες, όπου θα παράγεται κατευθυνόμενος υδρατμός, χάρη σε θερμαινόμενα chips αρώματος. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης ενός αρωματικού υπολογιστή, θα έχει την ψευδαίσθηση ότι η μυρωδιά προέρχεται από κάποιο συγκεκριμένο μέρος της οθόνης, ενώ θα είναι εφικτό να παράγονται πολλαπλές οσμές.

Πώς η οσμή μπορεί να είναι το επόμενο σπουδαίο πράγμα στη διαφήμιση Facebook Twitter

 
Όπως υποστηρίζει ο Χαρούκα Ματσουκούρα σε έρευνά του, η τεχνολογία αυτή μπορεί να γίνει ένας ισχυρός σύμμαχος, καθώς ήδη μερικοί φούρνοι απελευθερώνουν στον αέρα μυρωδιές για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Τech & Science / Ανακαλύφθηκε νέο ιπτάμενο ερπετό που πετούσε πάνω από τους δεινόσαυρους πριν 200 εκατ. χρόνια

Το απολίθωμα, μια γνάθος που διατηρήθηκε σε εξαιρετική κατάσταση, αναλύθηκε με σύγχρονες τεχνικές σάρωσης, αποκαλύπτοντας χαρακτηριστικά που το κατατάσσουν σε ένα άγνωστο έως τώρα είδος
LIFO NEWSROOM
Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Τech & Science / Επαναφορά ακοής με μία ένεση: Επαναστατική γονιδιακή θεραπεία αποκαθιστά την ακοή σε παιδιά και ενήλικες

Εντυπωσιακά αποτελέσματα μέσα σε λίγες εβδομάδες από νέα θεραπεία που στοχεύει το γονίδιο OTOF – Παιδιά απέκτησαν ξανά την αίσθηση της ακοής, με μία επταετή να συνομιλεί κανονικά με τη μητέρα της τέσσερις μήνες μετά
LIFO NEWSROOM
Κοινό βακτήριο που βρίσκεται στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο σε τουλάχιστον 12 εκατ. ανθρώπους

Τech & Science / Ελικοβακτηρίδιο: Κοινό βακτήριο που βρίσκεται στο στομάχι μπορεί να προκαλέσει καρκίνο σε τουλάχιστον 12 εκατ. ανθρώπους

Οι περισσότεροι μολύνονται με το βακτήριο όταν είναι παιδιά και μπορεί να το έχουν για χρόνια χωρίς να το ξέρουν, γιατί συνήθως δεν έχει συμπτώματα
LIFO NEWSROOM
Πώς να αναγνωρίσετε αν έχετε «έλλειμμα ντοπαμίνης» – και τι να κάνετε για να το επαναφέρετε σε ισορροπία

Τech & Science / Πώς να αναγνωρίσετε αν έχετε «έλλειμμα ντοπαμίνης» – και τι να κάνετε για να το επαναφέρετε σε ισορροπία

Σε έναν κόσμο γεμάτο υπερδιέγερση από μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπερεπεξεργασμένες τροφές και ψηφιακές απολαύσεις, ο εγκέφαλος κατακλύζεται από τεχνητές εξάρσεις ντοπαμίνης
LIFO NEWSROOM
«Απλά... ουάου»: Σπάνιο ηλεκτρικό φαινόμενο απαθανατίστηκε από αστροναύτη της NASA

Τech & Science / «Απλά. Ουάου»: Σπάνιο ηλεκτρικό φαινόμενο απαθανατίστηκε από αστροναύτη της NASA

Η εικόνα δείχνει ένα σπάνιο ατμοσφαιρικό φαινόμενο που είναι δύσκολο να εντοπιστεί από το έδαφος αλλά γίνεται πιο ορατό από το διάστημα, σε ύψος περίπου 400 χιλιομέτρων από τη Γη
LIFO NEWSROOM
Η Apple ενώνει τις δυνάμεις της με τη SpaceX, εισάγοντας το Starlink στα iPhones

Τech & Science / Η Apple ενώνει τις δυνάμεις της με τη SpaceX, εισάγοντας το Starlink στα iPhones

O Έλον Μασκ ανέφερε ότι οι χρήστες μπορούν να αναμένουν υποστήριξη για εικόνες, μουσική και podcasts μέσω της τρέχουσας τεχνολογίας Starlink, με σχέδια για προσθήκη υποστήριξης βίντεο σε μελλοντικές ενημερώσεις
LIFO NEWSROOM
Σταματήστε να μετράτε πρόβατα... και άλλα ανούσια tips για να σας πάρει ο ύπνος

Τech & Science / Σταματήστε να μετράτε προβατάκια και ακόμα επτά πρακτικά tips για να σας πάρει ο ύπνος

Από την αλλαγή περιβάλλοντος μέχρι το να σταθείτε ξυπόλητοι στο κρύο πάτωμα του μπάνιου, ειδικοί μοιράζονται δοκιμασμένα κόλπα για να χαλαρώσετε και να ξαναβυθιστείτε στην αγκαλιά του Μορφέα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν η οσμή ήταν πράγματι σπουδαία, θα την είχαν χρησιμοποιούσει εδώ και καιρό στα σουπερμάρκετ, όπου δεν θα υπήρχε ανάγκη ανάπτυξης ειδικής τεχνολογίας. Συνεπώς και να ήταν πραγματική η είδηση, η εφεύρεση θα ήταν αποτυχία.
Η οσμή είναι πολύ πιο έντονη από το οπτικό ερέθισμα και ενεργοποιεί τη μνήμη και το υποσυνείδητο.Τα πιο πολλά καταστήματα απλά δε νοιάζονται γι' αυτό.Αν τύχει και πας σε κάποιο κατάστημα που ο χώρος του ή τα προϊόντα του να μυρίζουν σωστά, θα το χες καταλάβει και κάθε φορά που θα συναντούσες μια παρόμοια μυρωδιά θα έσκαγε η ανάμνηση αυτή.
Αυτά που γράφετε φαίνονται λογικά. Τότε όμως γιατί δεν κάνουν και τα σουπερμάρκετ το ίδιο, π.χ. εκεί που είναι τα ράφια με τους καφέδες να μυρίζει καφέ; Διαλέγω τα σουπερμάρκετ διότι εκεί τα πάντα είναι μελετημένα: τα είδη πρώτης ανάγκης στο βάθος, ώστε ο πελάτης ν' αναγκαστεί να περάσει μπροστά απ' τα μη αναγκαία είδη, οι σοκολάτες και οι καραμέλες στα χαμηλά ράφια, για να τις φτάνουν τα παιδιά κτλ.